Trio nya filmklipp från The War Z

Robot
Trio nya filmklipp från The War Z

Odöd överlevaraction att dö för?

#nyhetstips, #the-war-z


Medlem
Trio nya filmklipp från The War Z

Vem behöver det här när det både kommer en fristående version av DayZ och ZombieU?

ELF
Medlem

Det blir bara bättre och bättre. Får se hur det är när det väl släpps.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Är man en Magiker i det här spelet?

Saker/vapen/items verkar "magiskt" framkallas i händerna på en.

Tycker att ett bra animation system när man byter mellan vapen och items etc är viktigt för en rikgit bra spelkänsla som det här spelet kommer kräva. Kanske ändras men tvivlar.

Medlem

En sak jag inte fattar, Vart är alla zombies? Springa runt med super vapen och döda zombies en efter en verkar ju ganska tråkigt

Medlem

Ser bra ut så här långt.

Annorlunda vapen också, 74:an är väl inte direkt ovanlig i spelsammanhang men Blazern och Jerichopistolen var överaskande. Glatt med omväxling.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Vem behöver det här när det både kommer en fristående version av DayZ och ZombieU?

Vet inte hur DayZ fristående blir, men tycker War Z ser ganska bra ut, fast verkar vara lite tomt på zombies och ZombiU är bara på Wii U så.

ELF
Medlem
Skrivet av Msiden:

En sak jag inte fattar, Vart är alla zombies? Springa runt med super vapen och döda zombies en efter en verkar ju ganska tråkigt

De kommer väl lägga till fler senare. Gissar på att de ät så få zombier just pga att de bara vill testa och inte spela.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:

Det blir bara bättre och bättre. Får se hur det är när det väl släpps.

http://www.youtube.com/watch?v=FXKu5lV69V8&feature=watch_resp...

Medlem
Skrivet av Msiden:

En sak jag inte fattar, Vart är alla zombies? Springa runt med super vapen och döda zombies en efter en verkar ju ganska tråkigt

Skrivet av Salami:

Är man en Magiker i det här spelet?

Saker/vapen/items verkar "magiskt" framkallas i händerna på en.

Tycker att ett bra animation system när man byter mellan vapen och items etc är viktigt för en rikgit bra spelkänsla som det här spelet kommer kräva. Kanske ändras men tvivlar.

Det är få zombies och desto mer loot i de här videorna för att "sergeititov" (han som spelar) spelar på en dev-server där det är just få zombies och mycket loot så att de kan testa spelet bättre.

Och spelet är just nu i alpha, och många animationer och ljud kommer att förbättras.

/spelaren123

Medlem
Skrivet av pewpew:
Skrivet av ELF:

Det blir bara bättre och bättre. Får se hur det är när det väl släpps.

http://www.youtube.com/watch?v=FXKu5lV69V8&feature=watch_...

Loled. Finns liknande videos åt andra hållet också. Allt den killen säger är hearsay och egna antaganden. Men man vet ju aldrig. Gizmondo är ju ett praktexempel

Medlem

Frågan är, vem köper dayz när man kan köpa detta.

Medlem

Derp trodde först det var en mod till Crysis eftersom weapon customization ser exakt likadan ut.

Medlem

Ser bra ut, fast hade mer gillat om dom tog typ en tropisk miljö eller nått ist, så att det blir lite mer annorlunda mot dayz.

Moderator | Testpilot
Skrivet av tuckdragon:

Ser bra ut, fast hade mer gillat om dom tog typ en tropisk miljö eller nått ist, så att det blir lite mer annorlunda mot dayz.

typ dead island då alltså?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Skulle vara coolt om det var dynamiskt väder samt olika årstider, ett zombiespel i snö hade varit niiiice.

Medlem
Skrivet av jimbow1234:

Skulle vara coolt om det var dynamiskt väder samt olika årstider, ett zombiespel i snö hade varit niiiice.

Njae...då hade det inte varit direkt mycket action. De hade frysit fast ju. (Åtminstone är det vad som händer i både Walking Dead och World War Z)

Edit: Men visst hade det varit svincoolt med dynamiskt väder annars! Vi ser det helt för sällan i spel.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag tänker iaf köpa båda, så får vi se vad Dayz Standalone har att erbjuda. Samma däremot för The War Z.

Medlem
Skrivet av Msiden:

En sak jag inte fattar, Vart är alla zombies? Springa runt med super vapen och döda zombies en efter en verkar ju ganska tråkigt

Inte mycket zombies alls... nejdå

Medlem
Skrivet av sgt_lol:
Skrivet av Msiden:

En sak jag inte fattar, Vart är alla zombies? Springa runt med super vapen och döda zombies en efter en verkar ju ganska tråkigt

http://thewarz.com/img/TownTrip.jpg

Hahaha

http://media.pcgamer.com/files/2012/07/WarZNight2.jpg

Inte mycket zombies alls... nejdå

Medlem

Jag hoppas i ärlighetens namn att det inte är så fasligt många zombies när man inte gör uppdrag. En av mina värsta spelupplevelser när det gäller zombiespel är faktiskt Dead Rising, spelet hade mycket potential men i längden tyckte jag att det blev påfrestande när man fick anstränga sig för att inte dö varje gång man klev utanför "safe room". Det var lite som ett GTA där man har fem stjärnor i efterlysning så fort man kliver utanför sitt "safe house", jag tyckte helt enkelt att det blev frustrerande att det kändes som ett uppdrag i sig bara att ta sig till nästa uppdrag. Alldeles för stressigt. Magsårsvarning!

Medlem

Såg lite stelt ut med halvkassa animationer, iaf i tredje person. Men annars såg det bra ut.

Medlem
Skrivet av Huskisson:

Jag hoppas i ärlighetens namn att det inte är så fasligt många zombies när man inte gör uppdrag. En av mina värsta spelupplevelser när det gäller zombiespel är faktiskt Dead Rising, spelet hade mycket potential men i längden tyckte jag att det blev påfrestande när man fick anstränga sig för att inte dö varje gång man klev utanför "safe room". Det var lite som ett GTA där man har fem stjärnor i efterlysning så fort man kliver utanför sitt "safe house", jag tyckte helt enkelt att det blev frustrerande att det kändes som ett uppdrag i sig bara att ta sig till nästa uppdrag. Alldeles för stressigt. Magsårsvarning!

Det kommer inte vara lika mycket zombies i skogen som det är i städer, byar osv

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av tuckdragon:

Ser bra ut, fast hade mer gillat om dom tog typ en tropisk miljö eller nått ist, så att det blir lite mer annorlunda mot dayz.

typ dead island då alltså?

precis, fast det hade ju fortfarande inte varit särskilt likt dead island.

1
Skriv svar