Vinn Assassin's Creed 3 och prylar!

Medlem

Lite tråkigt att 4e och 5e platsen inte får något pris


signatur

Rädda skogen ät en bäver

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Taklagarn:

Lite tråkigt att 4e och 5e platsen inte får något pris

Ska självklart vara 2: till 5:e pris, korrigerat.

Vad det gäller plattformar så får vinnarna välja mellan Playstation 3, Xbox 360 och PC. Ej Wii U.


signatur
Medlem

Lycka till alla som är med i tävlingen

Inaktiv

Vinner jag så blir det röj på jobbet med skummgummitomawhaken!

Medlem

Det som stör mig mycket är att alla "FZ-tävlingar" är inga tävlingar utan mer ett lotteri. Det allra värsta är också att ingen kan svara fel på frågorna som ställs då allt finns på internet om man inte vet svaren. Dom kan lika gärna lotta om priserna till folk som egentligen bara behöver trycka på knappen "registrera för tävling". Det är meningen att alla skall kunna medverka men inte svara rätt hur enkelt som helst via fusk.

Medlem
Skrivet av Taklagarn:

Lite tråkigt att 4e och 5e platsen inte får något pris

?

det står ju 2:a till 5:e...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Har aldrig vunnit nån av dessa tävlingar, och har ej varit bitter över det, men nu skulle det verkligen passa!


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

hoppas man vinner då!

Medlem
Skrivet av Jormun:

Det som stör mig mycket är att alla "FZ-tävlingar" är inga tävlingar utan mer ett lotteri. Det allra värsta är också att ingen kan svara fel på frågorna som ställs då allt finns på internet om man inte vet svaren. Dom kan lika gärna lotta om priserna till folk som egentligen bara behöver trycka på knappen "registrera för tävling". Det är meningen att alla skall kunna medverka men inte svara rätt hur enkelt som helst via fusk.

Delar din åsikt då tävlingarna har blivit lättare och lättare och känns mer som lotteri.
Dock finns det saker som gör att de ej kan ha lotteri...dessa kan du kolla hos skatteverket

Skrivet av Propy:
Skrivet av Taklagarn:

Lite tråkigt att 4e och 5e platsen inte får något pris

?

det står ju 2:a till 5:e...

Korrigerat innan du skrev detta.....

Medlem

Jag misstänker att många kommer ha fel på den sista frågan.

Medlem

Får man fråga vad det är för andra faktorer som spelar in när ni väljer vinnare än att bara ha rätt på frågorna?


signatur

Cheers, to those beautiful ignorant Bastards

Medlem
Skrivet av lastlegion:

Får man fråga vad det är för andra faktorer som spelar in när ni väljer vinnare än att bara ha rätt på frågorna?

Fru Fortunas välvillighet.

Medlem
Skrivet av fanboyen:
Skrivet av lastlegion:

Får man fråga vad det är för andra faktorer som spelar in när ni väljer vinnare än att bara ha rätt på frågorna?

Fru Fortunas välvillighet.

Så det handlar om tur efter rätt svar på frågorna? Okej, då vet man chansen till vinst iallafalll


signatur

Cheers, to those beautiful ignorant Bastards

Medlem

vore grymt kul om man vann!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Hoppas på att det här blir min första vinst här på fz !

Medlem

Roliga frågor det där
Fick en att le, men dom jäkla öronen var ivägen så kunde inte le hur brett som helst :/

Medlem

Fy fan vad skön julafton jag hade fått om jag hade vunnit...
1) varit världens bästa pojkvän... (Flickvännen får ju klart priset.
2) jag får lugn och roa att spela mina spel medan hon spelar assasins creed.

Plz.. Lotta fram mitt namn åh du allsmäktige FZ guden..


signatur

Spelrummet säger mera än tusen ord..
Mitt Tv-Spelsrum

Medlem

Asnice hoppas man vinner

Medlem

Har svarat rätt på alla frågor. Får hoppas att jag vinner nu. Ha inte vunnit sen 2009.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

åh herre min je, såsom jag vill vinna detta!

Medlem

Satans fan, svarade fel!!!
aja, grattis till vinnarna.

Medlem

Hur kan folk redan veta att de svarat alla rätt när svaret på första frågan, även om man svarat "rätt", beror helt på perspektiv? Frågeställaren är den enda som faktiskt kan veta svaret på en sådan fråga.

EDIT:
Upptäckte att jag läst fel. Glöm vad jag skrev här ovan.


signatur

BKMN - Triple A Minus

Den här tävlingen kan man väll ändå inte låta bli om man spelat alla tidigare i serien

Medlem

Lycka till grabbar

Medlem

Grym tävling! Lycka till alla... inte så mycket dock, för detta vill jag verkligen vinna!

Medlem

Helt sjukt coola grejer! Kan man få vinna nu elleeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av BKMN:

Hur kan folk redan veta att de svarat alla rätt när svaret på första frågan, även om man svarat "rätt", beror helt på perspektiv? Frågeställaren är den enda som faktiskt kan veta svaret på en sådan fråga.

Emm ja det är väldigt enkelt. Kommer inte svara direkt hur du kan se det eller ens nära då det kommer ge iväg svaret om man är lite klipsk, eller ja klipskare än en sten ellefal.

Geeks Gaming

ja detta är en man verkligen vill vinna

Medlem

Jaha där drog man till med en epic fail på fråga två.
GL till er som svarade rätt på frågorna.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Skulle bli så sjuuukt glad om jag vann!
Stort fan av serien.


signatur

hejsanhejsanhejsan

123
Skriv svar