Angry Birds Star Wars annonserat

Inaktiv
Skrivet av Rasmus96:
Skrivet av Brandter:
Skrivet av mackemong:
Skrivet av Henkik:

Fattar inte varför folk hatar Episode 1-3 tycker personligen trean är den bästa men kan ju vara för att jag gillar Sith/Empire.

älskade 1an 2an o 3an även fast dom inte var lika relevanta till storyn så var duellerna så mycket bättre!

Mm för Star Wars handlade bara om att slåss har jag hört. Grattis du har missat hela poängen med Star wars, dörren är där borta. Episod 1-3 är katastrofer till filmer, alla fight scener är ap tråkiga då de är så fruktansvärt över koreograferade. Det är det som är skönt i episod 6 att Luke slåss på ren ilska och övermannar Vader.

Fast sen så är det ju inte på grund av action scenerna som 1-3 är dålig (till och med hardcore fans brukar ge duellerna credit)

Nej det är hela filmerna som är fruktansvärda. Storyn är horribel, de skulle inte fokuserat på Anakin över huvudtaget, de skulle ha koncentrerat sig på kriget istället och bara låta Anakin vara en liten del av någonting mycket större. Nu är han bara en douchbag som kommer bli Darth vader. Bara den saken att han klär sig i svart är fel på så många nivåer att man blir mörkrädd. Nej George Lucas skulle bara ha varit med på de episoderna som producent, han skulle inte ha skrivit manuset. Vilket han själv erkänner att han inte kan.

Medlem
Skrivet av Henkik:

Fattar inte varför folk hatar Episode 1-3 tycker personligen trean är den bästa men kan ju vara för att jag gillar Sith/Empire.

Troligtvis för att Episode I-III innehåller CGI grafik och mycket bättre effekter och handling än de tre gamla filmerna gjorde,
därav så blir de äldre folket ilskna på varför George Lucas skulle vilja göra tre filmer med bättre handling och effekter än de gamla filmerna.

Ja sen har väl I-III mer känslomässig handling, vilket vissa inte förstår sig på då de föredrar kalla filmer där den närmaste närkontakten är när hjälten slår ned fienderna.

12
Skriv svar