Bannvågor mot Diablo III-hackare

Inaktiv
Skrivet av Winzi:
Skrivet av qun0:
Skrivet av Lepr:
Skrivet av Mordrana:

skulle blizzard inte tjäna miljoner fortfarande på WoW så kanske de skulle bry sig liite om d3, men tyvärr, sålänge kids spelar skitspelet wow så lär alla blizzards andra spel förbli hackade och therefore värdelösa o spela, saknar mening.

Här kräks det ut subjektiva meningar som om det vore fakta.
Om alla gråtande 90-talister skulle komma med lite konstruktiv kritik någon gång kanske?

Om man inte gillar ett spel/bolag nu för tiden måste man tydligen agera jehovas vittne och predika på kända spelforum hur spelet/bolaget i fråga är det sämsta som hänt mänskligheten.
Kul exempel är som sagt D3 där ett hataläger står och grinar att dom gått för långt från D2 medans ett annat grinar över att dom inte har varit innovativa nog.
Då D3 sålt mer än dubbelt så mycket kopior som D2 är det svårt att vara alla till lags.

Fast det klart varför bry sig om någon annan än sig själv?
Speciellt eftersom man pratar för alla?

Och du din lilla 80talist kanske ska lära dig att alla 90 talister inte är likadana, du drog oss alla under samma kam nyss.

Jag gillar hur du kallar någon som är äldre än dig själv "lilla".
Dessutom så har Lepr inte ens sin ålder offentlig på sin profil så jag vet inte var du fick 80-talister ifrån.

JAg tolkade som att han menade att precis ALLA 90 talister är bortskämda och endast gnäller, därav min reaktion. Men här behöver man väl svara ifall man har fel så inte ni blir sura och börjar dumförklara en mer än vad man kanske förtjänar? Jag tolkade även han som 80 talist eftersom han drog 90s så där har du svar, hoppas du blir en glad pojke nu.

Medlem
Skrivet av Lepr:
Skrivet av qun0:
Skrivet av Lepr:
Skrivet av Mordrana:

skulle blizzard inte tjäna miljoner fortfarande på WoW så kanske de skulle bry sig liite om d3, men tyvärr, sålänge kids spelar skitspelet wow så lär alla blizzards andra spel förbli hackade och therefore värdelösa o spela, saknar mening.

Här kräks det ut subjektiva meningar som om det vore fakta.
Om alla gråtande 90-talister skulle komma med lite konstruktiv kritik någon gång kanske?

Om man inte gillar ett spel/bolag nu för tiden måste man tydligen agera jehovas vittne och predika på kända spelforum hur spelet/bolaget i fråga är det sämsta som hänt mänskligheten.
Kul exempel är som sagt D3 där ett hataläger står och grinar att dom gått för långt från D2 medans ett annat grinar över att dom inte har varit innovativa nog.
Då D3 sålt mer än dubbelt så mycket kopior som D2 är det svårt att vara alla till lags.

Fast det klart varför bry sig om någon annan än sig själv?
Speciellt eftersom man pratar för alla?

Och du din lilla 80talist kanske ska lära dig att alla 90 talister inte är likadana, du drog oss alla under samma kam nyss.

Har absolut inte dragit alla över en kant, finns många skitbra och trevliga "yngre" och likaså dåliga äldre men enligt mig är det folk runt 20 och yngre som verkar gnälla mest på forumen och i spelen nu för tiden, som jag tror har mycket att göra med att många yngre växt upp med anonymitet som vardag och kan sonika uppföra sig som rövhål utan några konsekvenser och det verkar snarare vara lag på detta, vilket jag tycker är väldigt tråkigt då denna elitist/badass mentalitet är det som förstör våra communityn och pinsamt nog så verkar det vara framför allt svenska teens som gärna vill höras mest.
Spelade mycket DoD under b3.1 tiden och anldeningan var att jag tyckte att Day of Defeats community var sjukt mycket trevligare än Counter Strikes community.

Och Dod var ett riktigt grym mod .


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Folk orkar alltså spela det här spelet fortfarande?

Medlem

Ja väntar med stora förhoppningar tills det släpps på Xbox. Men av det jag hör ser det inte så ljust ut. Testade betan tyckte det vara bara så där!

12
Skriv svar