Spana in en dungeon från Final Fantasy XIV-alfan

Robot
Spana in en dungeon från Final Fantasy XIV-alfan

Square Enix släpper ny trailer från alfa-versionen av Final Fantasy XIV: A Realm Reborn.

#square-enix, #final-fantasy-xiv, #final-fantasy-xiv-a-realm-reborn


Medlem
Spana in en dungeon från Final Fantasy XIV-alfan

:O! DET såg ju bra ut O_O! Bra jobbat :). om jag köper det här får de bli till min ps3a :).

Medlem

Mind flayer?

Såg jävligt mycket bättre ut än något jag tidigare fått se från FFXIV. Men hoppas det inte bara är ännu ett själlöst level grind spel i en vacker men död värld.

Medlem

Det såg helt klart bättre ut än nått jag tidigare sett från FF XIV. Men när de lite större mobsen laddade sina större attacker så tänkte mitt GW2-jag instinktivt "dodgea!". Att se protagonisterna bara stå statiskt och äta allt känns inte som nått direkt färskt tyvärr.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Blev faktiskt sugen på testa detta nu! Säkert kul som de flesta mmo är när man spelar med kompisar i grupp!

Medlem

Får goa EverQuest vibbar av detta. Jag kommer garanterat testa när det väl anländer.


signatur
Medlem

Jävligt luddiga random rekord som kvalar för boken.

Jag satsar på att bli med i Guiness Rekordbok för flest suckar när jag kollar mig i spegeln efter en dusch under ett år eller nått.


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv
Skrivet av jonis:

Det såg helt klart bättre ut än nått jag tidigare sett från FF XIV. Men när de lite större mobsen laddade sina större attacker så tänkte mitt GW2-jag instinktivt "dodgea!". Att se protagonisterna bara stå statiskt och äta allt känns inte som nått direkt färskt tyvärr.

Jag tycker faktskt att det ser roligare ut än GW2. I GW2 har man bara fem abilities och ett par fler som man sällan kan använda. Med fler abilities, mer aktivt ljud och musik kan jag nog tänka mig att man får en mycket större kick och en bättre upplevelse.

Medlem

Håller med Prexun. Iof verkar inte detta spelet ha det där att man ska springa runt hela tiden "ala GW2" utan mer som WoW hållet MEN jag tycker ändå att detta ser RIKTIGT underhållande ut och ser verkligen fram emot hur dom gör färdigt spelet.

Som det såg ut nu som alfa så tänker jag definitivt köpa detta!

1
Skriv svar