Cyberpunk 2077 – första heta teasern

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av djsteffo:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av bjosarn:
Citat:

...fokus ligger på en målgrupp modell mognare och äldre.

Härligt att det är en halvnaken "tjej" med ihoptryckta bröst och en massa skjutvapen då!

Spelet bygger på ett gammalt RPG och det är nog snarare det spelet som teasern vill få folk att tänka på än " halvnaken "tjej" med ihoptryckta bröst och en massa skjutvapen".

http://www.google.se/search?hl=sv&q=cyberpunk%202...

Varför är det då en halvnaken tjej med ihoptryckta bröst med i teasern om det inte är sexighet dom vill förmedla? Just sayin'.

Eller vad betyder mogen målgrupp för dig?

Titta på bilderna jag länkat till, de bilderna är från rollspelet som skapades på 90-talet. Kolla även på en trailer för Ghost In The Shell, kan verka som den filmen bara går ut på vapen och nakenhet men den är mycket djupare än så. Det handlar om nostalgi för de som spelade detta spel när det kom är idag rätt så gamla. EA använde denna nostalgi för att skapa billig PR, de gjorde de helt fel, CD Project RED verkar göra det helt rätt.

Saken är att det går att göra en kvinnlig spelfigur utan att det osar sex om henne (se Alyx i Half-Life). Det går till och med att visa kvinnlig nakenhet utan att det är sexuellt (se Lena i Jag Är Nyfiken Gul). CD Projekt har trots det gjort valet att sexualisera kvinnan i teasern.

Gör jämförelsen med dessa reklambilder och fråga dig själv "vad tillför dom nakna brudarna egentligen?" http://saljgrejmedtjej.se/

Medlem
Skrivet av djsteffo:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av djsteffo:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av bjosarn:
Citat:

...fokus ligger på en målgrupp modell mognare och äldre.

Härligt att det är en halvnaken "tjej" med ihoptryckta bröst och en massa skjutvapen då!

Spelet bygger på ett gammalt RPG och det är nog snarare det spelet som teasern vill få folk att tänka på än " halvnaken "tjej" med ihoptryckta bröst och en massa skjutvapen".

http://www.google.se/search?hl=sv&q=cyberpunk...

Varför är det då en halvnaken tjej med ihoptryckta bröst med i teasern om det inte är sexighet dom vill förmedla? Just sayin'.

Eller vad betyder mogen målgrupp för dig?

Titta på bilderna jag länkat till, de bilderna är från rollspelet som skapades på 90-talet. Kolla även på en trailer för Ghost In The Shell, kan verka som den filmen bara går ut på vapen och nakenhet men den är mycket djupare än så. Det handlar om nostalgi för de som spelade detta spel när det kom är idag rätt så gamla. EA använde denna nostalgi för att skapa billig PR, de gjorde de helt fel, CD Project RED verkar göra det helt rätt.

Saken är att det går att göra en kvinnlig spelfigur utan att det osar sex om henne (se Alyx i Half-Life). Det går till och med att visa kvinnlig nakenhet utan att det är sexuellt (se Lena i Jag Är Nyfiken Gul). CD Projekt har trots det gjort valet att sexualisera kvinnan i teasern.

Gör jämförelsen med dessa reklambilder och fråga dig själv "vad tillför dom nakna brudarna egentligen?" http://saljgrejmedtjej.se/

Vad skulle vara fel med sex nu igen? Trodde det var något som alla gillade?

Ja utom alla "Hen" då. Men dom galna gubbkärringarna skrattar vi alla åt ändå...

Medlem

Kan väl inte säga så mycket om själva spelet utifrån den här teasern men får lite Dredd-känsla, vilket är rätt häftigt.

Medlem
Skrivet av Securion:
Skrivet av djsteffo:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av djsteffo:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av bjosarn:
Citat:

...fokus ligger på en målgrupp modell mognare och äldre.

Härligt att det är en halvnaken "tjej" med ihoptryckta bröst och en massa skjutvapen då!

Spelet bygger på ett gammalt RPG och det är nog snarare det spelet som teasern vill få folk att tänka på än " halvnaken "tjej" med ihoptryckta bröst och en massa skjutvapen".

http://www.google.se/search?hl=sv&q=cyber...

Varför är det då en halvnaken tjej med ihoptryckta bröst med i teasern om det inte är sexighet dom vill förmedla? Just sayin'.

Eller vad betyder mogen målgrupp för dig?

Titta på bilderna jag länkat till, de bilderna är från rollspelet som skapades på 90-talet. Kolla även på en trailer för Ghost In The Shell, kan verka som den filmen bara går ut på vapen och nakenhet men den är mycket djupare än så. Det handlar om nostalgi för de som spelade detta spel när det kom är idag rätt så gamla. EA använde denna nostalgi för att skapa billig PR, de gjorde de helt fel, CD Project RED verkar göra det helt rätt.

Saken är att det går att göra en kvinnlig spelfigur utan att det osar sex om henne (se Alyx i Half-Life). Det går till och med att visa kvinnlig nakenhet utan att det är sexuellt (se Lena i Jag Är Nyfiken Gul). CD Projekt har trots det gjort valet att sexualisera kvinnan i teasern.

Gör jämförelsen med dessa reklambilder och fråga dig själv "vad tillför dom nakna brudarna egentligen?" http://saljgrejmedtjej.se/

Vad skulle vara fel med sex nu igen? Trodde det var något som alla gillade?

Ja utom alla "Hen" då. Men dom galna gubbkärringarna skrattar vi alla åt ändå...

Det är inget fel med sex. Det är inget fel med naket. Det är inget fel med hud. Det är bilden av kvinnan som ett sexuellt objekt de är fel på. Sen kanske inte du tycker det är så farligt, för du tycker förmodligen det är rätt gött att titta på virtuella tuttar när du spelar ditt favoritspel, och det förstår jag, det ÄR gött med tuttar. Men man kan fortfarande ifrågasätta och diskutera det, för din egen skull men framförallt för kvinnorna i din närhet.

Tror du på riktigt att du som icke kritisk inte blir påverkad av den kommersiella sexualiseringen av det kvinnliga könet. Tillåt mig tvivla.

Inaktiv

Coolt, längtar som satan till spelet och hoppas på att får se lite gameplay snart.

Cyberpunk, vuxet, cdprojekt, med 99% säkerhet inte fördummat o konsolitis. Är det sant?

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Tli:
Skrivet av Map-pen:
Skrivet av Tli:

Skummade igenom kommentarerna och såg inte om detta har tagits upp här men om man pausar teasern runt 2:14 så kan man läsa detta: http://i.imgur.com/5F9uj.png

Synd bara att det är ganska svårt att se vad det står.

En "bättre" version, större bild men rätt så suddigt endå https://bis.gazeta.pl/im/76/1d/c9/z13180278O.jpg
Det eller så kan man försöka pausa videon när det flashar förbi =P

Den var bättre. Var inte lika svårt att se nu.

Medlem

Underbar teasern


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Securion:

Vad skulle vara fel med sex nu igen? Trodde det var något som alla gillade?

Ja utom alla "Hen" då. Men dom galna gubbkärringarna skrattar vi alla åt ändå...

Jag vet inte hur du lyckades, men det gjorde du. Du missuppfattade verkligen hela hens inlägg.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av djsteffo:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av djsteffo:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av bjosarn:
Citat:

...fokus ligger på en målgrupp modell mognare och äldre.

Härligt att det är en halvnaken "tjej" med ihoptryckta bröst och en massa skjutvapen då!

Spelet bygger på ett gammalt RPG och det är nog snarare det spelet som teasern vill få folk att tänka på än " halvnaken "tjej" med ihoptryckta bröst och en massa skjutvapen".

http://www.google.se/search?hl=sv&q=cyberpunk...

Varför är det då en halvnaken tjej med ihoptryckta bröst med i teasern om det inte är sexighet dom vill förmedla? Just sayin'.

Eller vad betyder mogen målgrupp för dig?

Titta på bilderna jag länkat till, de bilderna är från rollspelet som skapades på 90-talet. Kolla även på en trailer för Ghost In The Shell, kan verka som den filmen bara går ut på vapen och nakenhet men den är mycket djupare än så. Det handlar om nostalgi för de som spelade detta spel när det kom är idag rätt så gamla. EA använde denna nostalgi för att skapa billig PR, de gjorde de helt fel, CD Project RED verkar göra det helt rätt.

Saken är att det går att göra en kvinnlig spelfigur utan att det osar sex om henne (se Alyx i Half-Life). Det går till och med att visa kvinnlig nakenhet utan att det är sexuellt (se Lena i Jag Är Nyfiken Gul). CD Projekt har trots det gjort valet att sexualisera kvinnan i teasern.

Gör jämförelsen med dessa reklambilder och fråga dig själv "vad tillför dom nakna brudarna egentligen?" http://saljgrejmedtjej.se/

Men det handlar inte om en ny IP, det handlar om en redan existerande IP där personen som ligger bakom rollspelet är med och hjälper till att utveckla spelet. Det är hans vision, inte CD Project RED´s vision av spelet. Låt mig ta ett exempel, när du tänker på Blade Runner vad är det första du då tänker på? För mig är det en värld där gränsen mellan människa och dator är hårfin. En värld där man måste utföra ett visst test för att komma på ifall personen är människa eller robot. Ett spel utan detta är i mina ögon inte ett Blade Runner spel.

Anledningen till att jag gillar Ghost In The Shell har inte ett dyft att göra med att de visar lite naket, det som gör att jag gillar den är att den, precis som Blade Runner, handlar om när gränsen mellan en dator och en människa inte går att se men framför allt att robotarna inte själva är medvetna om att de inte är människor. Hur skulle du definiera en människa? Hur skulle du själv kunna veta ifall du var det ena eller det andra? Det finns ett djupare budskap i filmerna och det är detta som gör de intressanta.

Kan ta ett annat exempel och det är Judge Dredd, det första jag tänker på är polis/domare/jury och bödel, filmen var inte alls som tidningarna. Dredd´s värld är brutal, den nya filmen verkar inte göra samma misstag som den gamla gjorde, ska man göra en film baserad på Judge Dredd så ska den knappast vara barntillåten.

Medlem

Holy diva! Första gången jag sett en Teaser som har blown my friggin mind!

Ser underbart ut!!!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av HadHad:
Skrivet av kebbe:

Tvivlar inte på att CD Projekt kan leverera. The Witcher 2 var fantastiskt rakt genom.

Ingen hylsa satt kvar när dom sköt. tycker dock det är lite märkligt att dom inte har tagit fram nån sorts ammunition för att hantera dessa personer som modifierat sig själva. eftersom detta tydligen händer så pass ofta att dom måste bilda en speciell grupp(psycho squad) för att hantera detta så borde väl dom ha tagit fram ammunition för kunna skada dom om dom inte nu skulle kunna gripa dom.

Dom som skjuter med automatkarbiner är vanliga poliser som ofta inte rår på dom som bytt ut så mycket av kroppen att dom drabbas av cyber psychosis. Då ringer man in Max-Tac(förmodligen dom som kallas Psycho Squad här) som har upp till anti-tank vapen och allt därimellan på både egna fordon och handburet.

Medlem

för allt naket är porr riktat åt tonåringar.


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Skrivet av djsteffo:
Skrivet av Securion:
Skrivet av djsteffo:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av djsteffo:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av bjosarn:
Citat:

...fokus ligger på en målgrupp modell mognare och äldre.

Härligt att det är en halvnaken "tjej" med ihoptryckta bröst och en massa skjutvapen då!

Spelet bygger på ett gammalt RPG och det är nog snarare det spelet som teasern vill få folk att tänka på än " halvnaken "tjej" med ihoptryckta bröst och en massa skjutvapen".

http://www.google.se/search?hl=sv&q=c...

Varför är det då en halvnaken tjej med ihoptryckta bröst med i teasern om det inte är sexighet dom vill förmedla? Just sayin'.

Eller vad betyder mogen målgrupp för dig?

Titta på bilderna jag länkat till, de bilderna är från rollspelet som skapades på 90-talet. Kolla även på en trailer för Ghost In The Shell, kan verka som den filmen bara går ut på vapen och nakenhet men den är mycket djupare än så. Det handlar om nostalgi för de som spelade detta spel när det kom är idag rätt så gamla. EA använde denna nostalgi för att skapa billig PR, de gjorde de helt fel, CD Project RED verkar göra det helt rätt.

Saken är att det går att göra en kvinnlig spelfigur utan att det osar sex om henne (se Alyx i Half-Life). Det går till och med att visa kvinnlig nakenhet utan att det är sexuellt (se Lena i Jag Är Nyfiken Gul). CD Projekt har trots det gjort valet att sexualisera kvinnan i teasern.

Gör jämförelsen med dessa reklambilder och fråga dig själv "vad tillför dom nakna brudarna egentligen?" http://saljgrejmedtjej.se/

Vad skulle vara fel med sex nu igen? Trodde det var något som alla gillade?

Ja utom alla "Hen" då. Men dom galna gubbkärringarna skrattar vi alla åt ändå...

Det är inget fel med sex. Det är inget fel med naket. Det är inget fel med hud. Det är bilden av kvinnan som ett sexuellt objekt de är fel på. Sen kanske inte du tycker det är så farligt, för du tycker förmodligen det är rätt gött att titta på virtuella tuttar när du spelar ditt favoritspel, och det förstår jag, det ÄR gött med tuttar. Men man kan fortfarande ifrågasätta och diskutera det, för din egen skull men framförallt för kvinnorna i din närhet.

Tror du på riktigt att du som icke kritisk inte blir påverkad av den kommersiella sexualiseringen av det kvinnliga könet. Tillåt mig tvivla.

Stor tumme upp till det djsteffo och bjosarn skriver i den här tråden! Kan bara instämma. Det är beklagligt att många inte ens tycks förstå vad ni pratar om.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Stor tumme upp till det djsteffo och bjosarn skriver i den här tråden! Kan bara instämma. Det är beklagligt att många inte ens tycks förstå vad ni pratar om.

Det beror hur man väljer att se på teasern, det har varit en hel del prat om nostalgi på det här forumet så fort ordet retro nämns. Men vad är nostalgi? Är det något man själv upplevt eller är det något som påminner om något som man själv upplevt? Hur gör man ett spel som baseras på ett spel som till stort är baserat kring att läsa och skapa en värld baserad på detta och ens egna fantasi? Självklart använder man sig de bilder som existerade då dessa spel var populära. Anledningen till att jag gav en länk till dessa var att visa på just detta, att skaparen vänder sig till de som spelade spelet när det var som populärast. Som jag skrev om Judge Dredd så är det mer eller mindre ett krav att en film baserad på denna tidning inte ska vara lämplig för barn, ta bort det och det är inte längre Judge Dredd. Samma sak med ett spel baserat på ett rollspel, ta bort de saker som folk minns starkast och det är inte längre samma spel. Syndicate är ett annat exempel, vad Starbreeze inte verkar ha förstått (eller EA) är de saker som gjorde att jag (och andra med mig) gillade Syndicate, detta missade de helt och spelet blev tyvärr inget annat än en klon av DE : HR.

Hur man väljer att se teasern beror nog väldigt mycket på vad man känner till om Cyberpunk världen. Blade Runner är inte heller en film som är fri från nakenhet, ser man sig blind på detta missar man dock en berättelse som är bra mycket djupare än så.

Så jag tycker snarare att de är de som inte verkar förstå varför CD Project RED valde att göra teasern så som de gjorde den. Inte heller verkar de förstå att rollspelen som fanns när detta spel gjordes såg ut så här. Jag kan visa bilder på en hel del spel och alla kommer mer eller mindre vara likartade. Fanns även en tidning som hette Sinkadus och den var full av den här typen av bilder.

Så min fråga till djsteffo och bjosarn är hur hade ni gjort om ni gjorde ett spel baserat på dessa spel? Sedan är det en helt annan femma att de valde att göra det här spelet överhuvudtaget, det är något som bara CD Project RED kan svara på.

Pcgamer:

Bra inlägg och bra argument för hur du resonerar, väldigt läsvärt! Jag förstår hur du tänker och jag tror att du och djsteffo/bjosarn "pratar lite förbi varandra" här. Det var inte heller i första hand dig jag syftade på när jag skrev som jag gjorde, utan snarast de som tycks sätta likhetstecken mellan naket och "vuxet/moget".

Medlem

Känslan verkar bra.. men när det är CD Project så blir man lite skraj för att det blir ett spel man inte gillar


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Era
Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Pcgamer:

Bra inlägg och bra argument för hur du resonerar, väldigt läsvärt! Jag förstår hur du tänker och jag tror att du och djsteffo/bjosarn "pratar lite förbi varandra" här. Det var inte heller i första hand dig jag syftade på när jag skrev som jag gjorde, utan snarast de som tycks sätta likhetstecken mellan naket och "vuxet/moget".

Jag känner lite likadant när det gäller de som genast sätter likhetstecken mellan exponerad hud och sexobjekt.

Jag vet inte hur allas hjärnor fungerar, men när jag ser en scen med en agumenterad tjej/android som vaknat upp mitt i natten i något psykostillstånd, slaktat 14 människor och sedan täckt i blod sitter och stirrar apatiskt ut i luften så är inte sex det första jag tänker på.

Det känns som en stor del av befolkningen i dagsläget bara letar efter saker att bli upprörda över.

Medlem

Mina 50 cents i frågan: Den lilla fejkhuden här i teasern är inte nån objektifiering a la Dead or Alive. Knappast heller där i huvudsakligt syfte för att kåta upp nån. Kvinnor som gillar genren lär garanterat också uppskatta trailern. Anledningarna att de valde "lite hud" är som jag ser det är iaf tre stycken:

1. Det är troget orginalmaterialet.
2. Det är en visuellt vacker skapad modell och som ren konst skapar sexigheten och skönheten av de kvinnliga ansikts- och kroppsdragen en häftig kontrast mot hela situationen och de stora nerblodade knivarna.
3. "Nakenheten" kan också innehålla lite symbolik med hur hennes mentala tillstånd är precis som Vincent_graymore skrev tidigare och är där för att skapa sympati.

Ni är för känsliga och låter er medvetenhet om problemet färga av sig på allt som angränsar till det! Tycker det är synd att så många alltid drar på för stora växlar i fall som är helt oskyldiga när det kommer till vissa problem. Det skapar bara polarisering som gör att de verkliga problemen förminskas bland andra.

Ser ni inte själva att nått är fel när er ryggmärgsreflex säger att det är sexistiskt och objektifierande bara för att det visas en lättklädd och sexig kvinna?! Naket är INTE lika med sexism för fan!

edit:

Skrivet av Sebastian Lind:

Pcgamer:

Bra inlägg och bra argument för hur du resonerar, väldigt läsvärt! Jag förstår hur du tänker och jag tror att du och djsteffo/bjosarn "pratar lite förbi varandra" här. Det var inte heller i första hand dig jag syftade på när jag skrev som jag gjorde, utan snarast de som tycks sätta likhetstecken mellan naket och "vuxet/moget".

Det som klassas som "moget" av utvecklarna här är nog inte i första hand sex eller våld. Här tror jag det desto mer syftar på spelets och handlingens tunga ämnen.

Medlem

Felet folk i den här genusdebatten gör är att de antar att det är kvinna i teasern. Det är ju uppenbarligen en cyborg, så personens kön får väll ändå anses vara okänd?

Medlem

Om någon missa så är de secret message på 2:14. är inte säker de står 2015 eller 16
Hint Hint Witcher 3

"Do you like our latest creation? We certainly hope so! You may remember that we sometimes send you guys secret messages like this. it’s a great way for us to speak right to you instead of burying ourselves in corporate mumbo-jumbo. So let’s begin!

First of all—have you noticed all the details in our teaser (yes, it’s a teaser, we’ll make a proper trailer in the future)? If you know the Cyberpunk setting, there are some things you can spot, like implants—look for the weapon hands and the real skin—corporate emblems that should look familiar, and more. Happy hunting!

You’re probably curious about the release date. It’s currently scheduled a way off, in 2015, but in truth, the delivery date is more like, “when it’s done.” We will release Cyberpunk to you when we’re convinced it is nothing but pure, refined, unadulterated awesome. we want it to be the most kick ass futuristic RPG ever—ok, maybe this sounds pretty bully, but it is our actual goal! You judge if we deliver it!

Ok—and you may wonder why we announced our game so early before the release. The reason is that we’re still building our dev team. So if you are a talented dude or dudette, willing to work in a really different company (gamers rule & boring corporate stuff drools!) on a super ambitious project, send us your application right now: careers@cdprojektred.com

So, you want to know what kind of game Cyberpunk 2077 will be? The short description is that it will be a story-heavy, nonlinear, open world RPG based on the well known Cyberpunk pen & paper system and setting. Building open world games is something we are mastering right now, and we believe that properly joining nonlinear gameplay with excellent story telling will bring a totally new quality. Hmm. We’ll tell some more about it soon!

And that’s not all that’s new. We are about to reveal our other project, which is much closer to being completed. And yes, it will also be a fully open-world game with an intense story. You can probably guess the game we’re talking about. On the 5th of February it will all be clear.

So stay tuned, as we will have quite a lot to show and tell you soon!

We are waiting for you on our newly created forum called Afterlife—what other name could we have chosen for it?

CD Projekt RED Team"

Inaktiv

IGN har gjort en riktigt bra analys av teasern och tänk, de nämner inte objektifiering eller hoptryckta bröst en ända gång!? Händer bara på FZ...

http://www.ign.com/videos/2013/01/10/ign-rewind-theater-cyber...

Medlem
Skrivet av maucau:

Felet folk i den här genusdebatten gör är att de antar att det är kvinna i teasern. Det är ju uppenbarligen en cyborg, så personens kön får väll ändå anses vara okänd?

Förmodligen ingen full cyborg då dom är väldigt sällsynta och inte ser mänskliga ut alls utan är anpassade till vad dom är byggda för. Hon är nog bara kraftigt cyberförstärkt(bla bytt ut ben och armar samt bepansrat skelett).

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Pcgamer:

Bra inlägg och bra argument för hur du resonerar, väldigt läsvärt! Jag förstår hur du tänker och jag tror att du och djsteffo/bjosarn "pratar lite förbi varandra" här. Det var inte heller i första hand dig jag syftade på när jag skrev som jag gjorde, utan snarast de som tycks sätta likhetstecken mellan naket och "vuxet/moget".

Tack men jag är rätt så dålig på att få fram hur jag tänker, det blir en del missuppfattningar tack vare detta. Jag är knappast en expert när det kommer till Cyberpunk men något som är vanligt är oftast nakenheten. Om man tar sig tid att förstå denna värld så kommer man även förstå varför det är på det viset på samma sätt som man kommer att förstå att en romans likt den i Judge Dredd (filmen med Stallone) aldrig skulle varit tillåten om man läser tidningarna.

Rekommenderar varmt att man ser videon som North länkar till. Väldigt informativ och är man inte insatt så kanske man får mer förståelse för varför CD Project RED valde att göra teasern som de gjorde den.

Kan även rekommendera att man tar sig en titt på denna Dredd: How to Do a Reboot Right för att förstå hur man gör för att tilltala de gamla fansen och inte, som fallet med den äldre filmen, försöker få nya.

Skrivet av Era:

Jag känner lite likadant när det gäller de som genast sätter likhetstecken mellan exponerad hud och sexobjekt.

Jag vet inte hur allas hjärnor fungerar, men när jag ser en scen med en agumenterad tjej/android som vaknat upp mitt i natten i något psykostillstånd, slaktat 14 människor och sedan täckt i blod sitter och stirrar apatiskt ut i luften så är inte sex det första jag tänker på.

Det känns som en stor del av befolkningen i dagsläget bara letar efter saker att bli upprörda över.

Såg början på Elfen Lied och det var inte heller det första jag tänkte på, för den oinsatte kan det dock verka som det är på det viset.

Medlem

Enligt wikipedia så släpps inte spelet förs än 2015... argh, orkar inte vänta!


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av reconsweden:
Skrivet av maucau:

Felet folk i den här genusdebatten gör är att de antar att det är kvinna i teasern. Det är ju uppenbarligen en cyborg, så personens kön får väll ändå anses vara okänd?

Förmodligen ingen full cyborg då dom är väldigt sällsynta och inte ser mänskliga ut alls utan är anpassade till vad dom är byggda för. Hon är nog bara kraftigt cyberförstärkt(bla bytt ut ben och armar samt bepansrat skelett).

Inget som stoppat hen från att byta kön.

Medlem

fattar inte att folk klagar på musiken, jag älskar den

123
Skriv svar