Disney utmanar Skylanders

Robot
Disney utmanar Skylanders

Disney Infinity har avslöjats och kan vara sagofabrikens största spelsatning någonsin.

#disney-infinity, #disney-interactive-studios, #skylanders-spyros-adventure


Medlem
Disney utmanar Skylanders

Vilken jävla ripoff!


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Måste säga att det lysande konceptet som Skylanders har görs intressant tack vare detta. Borde inte Star Wars-universumet bakas in här också?
Det kan ju omöjligt misslyckas hur mycket man som gamer, förälder eller miljökämpe än misstycker...

Medlem

Ripoff eller inte... Mina barn kommer bli helt galna när de ser det här. Med tanke på att Disney äger Marvel och Star Wars så kan ju spelet växa ganska rejält.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem
Skrivet av DonGrif:

Vilken jävla ripoff!

Ja det var verkligen copy-paste på det där...

Medlem

Min tioåriga son fick Skylanders i julklapp och vi (läs: han) har börjat samla på sig några av gubbarna. Han har åtta i dagsläget. De kostar mellan 100 och 150 kr beroende på var man köper. Och nu kommer Disney med en liknande grej som min son säkert kommer vilja ha. Och då ska man samla gubbar till den med... Blir dyrt det här.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Redaktör
Ponny
Skrivet av DonGrif:

Min tioåriga son fick Skylanders i julklapp och vi (läs: han) har börjat samla på sig några av gubbarna. Han har åtta i dagsläget. De kostar mellan 100 och 150 kr beroende på var man köper. Och nu kommer Disney med en liknande grej som min son säkert kommer vilja ha. Och då ska man samla gubbar till den med... Blir dyrt det här.

Så, istället för "Vilken jävla ripoff!" tänker du egentligen "Min stackars plånbok!"


signatur

En Bamseponny av folket

Inaktiv
Skrivet av DonGrif:

Vilken jävla ripoff!

Minst sagt.. men kul att ni valde att rapportera!

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av DonGrif:

Min tioåriga son fick Skylanders i julklapp och vi (läs: han) har börjat samla på sig några av gubbarna. Han har åtta i dagsläget. De kostar mellan 100 och 150 kr beroende på var man köper. Och nu kommer Disney med en liknande grej som min son säkert kommer vilja ha. Och då ska man samla gubbar till den med... Blir dyrt det här.

Så, istället för "Vilken jävla ripoff!" tänker du egentligen "Min stackars plånbok!"

Haha, jag menar båda delarna.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Moderator | Testpilot

Det här ser faktiskt mycket roligare ut än Skylanders om jag får säga det själv, måste vara det första "barnspelet" på väldigt länge som jag faktsikt kan tänka mig köpa.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Åh nej..

Nu blir det fan till att låsa in plånboken..
Sonen har sedan Jul lyckats lura till sig 16 Skylandersgubbar..

Fan vet hur han har lyckats med det..

Medlem

Kommer aldrig lira det men jag hade hellre köpt detta än Skylanders.

Medlem

Men var är alla de "riktiga" ikonerna för Disney? Var är Kalle, Musse, Långben och så vidare?

Medlem
Skrivet av DonGrif:

Min tioåriga son fick Skylanders i julklapp och vi (läs: han) har börjat samla på sig några av gubbarna. Han har åtta i dagsläget. De kostar mellan 100 och 150 kr beroende på var man köper. Och nu kommer Disney med en liknande grej som min son säkert kommer vilja ha. Och då ska man samla gubbar till den med... Blir dyrt det här.

Tur min dotter är för liten för tv-spel än då så jag slipper fundera över det ialf :). Vore ju intressant om de skulle bli ett sånt här för pokemon O.O.... OMG O_____O DUN DUN DUN!!!

Medlem

Det här är någonting som jag skulle vilja testa.


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Aww hell no!


signatur

The spiders won,t find us here.

Moderator | Testpilot

Roligaste är väl att många här skriver på ett sådant sätt som att ni "måste köpa" det. Nog är jag inte förälder ännu men jag hoppas ju verkligen att ni kan säga "nej" och inte köper allt de pekar på.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Vill inte skryta, men jag har jätte många pokemon kort ! ;D

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Vill inte skryta, men jag har jätte många pokemon kort ! ;D

Men frågan är omdom är bra ;)?

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Roligaste är väl att många här skriver på ett sådant sätt som att ni "måste köpa" det. Nog är jag inte förälder ännu men jag hoppas ju verkligen att ni kan säga "nej" och inte köper allt de pekar på.

Nej, min son får inte allt han pekar på, men han kommer vilja ha en och då kanske det blir i födelsedagspresent/julklapp eller liknande. För man vill ju vara en snäll förälder samtidigt.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Skrivet av slarron:
Skrivet av vuze2143:

Vill inte skryta, men jag har jätte många pokemon kort ! ;D

Men frågan är omdom är bra ;)?

Absolut !

1
Skriv svar