Arma III-alfan lanseras med ny trailer

Robot
Arma III-alfan lanseras med ny trailer

Idag smäller det för alla fans av Arma-serien, då tredje delen går in i alfa-fas.

#arma-iii, #bohemia-interactive


Medlem
Arma III-alfan lanseras med ny trailer

Köpt!


signatur

Nämen!

Skribent

Om ni undrar varför mina nyheter är svårtydda är det för att jag hetsar mig igenom vardagssysslorna för att kunna skjuta på folk i en låtsasvärld.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Installerar Steam återigen, Blir nog köp som efterföljd! Ser riktigt "mysigt" ut..

Medlem

Har testat det ett litet tag nu och måste säga att jag är väldigt imponerad med alphan. Har förbättrat "stelheten" från arma 2 väldigt mycket och det har allmänt bättre flyt. Optimiseringen lämnar lite att önska men vafan, det är ju en alpha!
Mycket bra jobbat av Bohemia. Bara att optimisera och bugfixa tills det släpps!

Inaktiv

argh .. jobbar övertid, vill gå hem och ladda ner det här nu..

Medlem

Givet köp! Har egentligen inte spelat jätte mycket Arma 2 men har kört riktigt mycket DayZ. Detta ser riktigt fränt ut, lite annorlunda från de "vanliga" FPS:en (Battlefield 3, CoD).

Kan tänka mig att det kommer att komma ett helt gäng med härliga moddar även till det här spelet. För cirka 200 kr. så anser jag som sagt att detta är ett givet köp!

Medlem
Inaktiv

59% .. undra om dom fixat så AI'n kan använda insidan av byggnader för att ta skydd

Medlem

Köpt, håller på att tanka ner det nu, får se om det är bra

Medlem

Alphan av ARMA 3 känns mer optimerad än ett färdig patchat ARMA 2

Medlem

Ser ju helt jävla fantastiskt ut!
Nextgen på riktigt!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Skribent
Skrivet av dotque:

Ser ju helt jävla fantastiskt ut!
Nextgen på riktigt!

Så jäkla snyggt är det inte på High-inställningarna. Å andra sidan är det väl inte grafiken som lockar med serien.

Ett tips: Konsten när det kommer till att flyga helikopter i Arma III är att inte landa med rotorbladen nedåt.


signatur

I am the black wizards.

Inaktiv

Köpte hela spelet på Steam. Vilket förstås inkluderar både alfa som beta för endast 209kr.

Ser grymt fint ut, men jag undrar, kunde man inte gjort mer än att bara placera handlingen på en Ö, eller är det fastland också i det riktiga spelet?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av mackemong:

Har testat det ett litet tag nu och måste säga att jag är föga imponerad med alphan. Har förbättrat "stelheten" från arma 2 väldigt mycket och det har allmänt bättre flyt. Optimiseringen lämnar lite att önska men vafan, det är ju en alpha!
Mycket bra jobbat av Bohemia. Bara att optimisera och bugfixa tills det släpps!

Nu blev jag förvirrad? Du blev alltså föga imponerad? Men tycker ändå det är enstor förbättring från Arma2?


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Youtuber
Skrivet av walter_iego:

Ser grymt fint ut, men jag undrar, kunde man inte gjort mer än att bara placera handlingen på en Ö, eller är det fastland också i det riktiga spelet?

Ön i alfan är 20Km2, i fulla kommer det komma minst en till ö på 270km2 (Chernarus, som det ryktas om ska portas över är 250km2). Börjar bli trött nu efter nästan 8 timmars multiplayer med polarna. Nu ska bara ACE och ACRE konverteras så är jag supernöjd


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Inaktiv

Jag upplever att AI:n är mycket intelligentare och har bättre respons.

Medlem

Är Alfan sönder buggad?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Om detta spelet bara blir hälften så bra som actionquake 2 var när det släpptes så är jag mer än nöjd


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Nu blev jag förvirrad? Du blev alltså föga imponerad? Men tycker ändå det är enstor förbättring från Arma2?

Skulle tro att han inte riktigt lärt sig vad "föga" betyder, och att han försökte säga att han var imponerad.

Inaktiv

för mig flyter det på bra på ultra med i5@3,4 och gtx 680 .. , men ändrar jag renderingsinställningarna till över 100% så blir det bildspel. Det hackar på low med allt avstängt när man ser sig omkring med altknappen.

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:
Skrivet av mackemong:

Har testat det ett litet tag nu och måste säga att jag är föga imponerad med alphan. Har förbättrat "stelheten" från arma 2 väldigt mycket och det har allmänt bättre flyt. Optimiseringen lämnar lite att önska men vafan, det är ju en alpha!
Mycket bra jobbat av Bohemia. Bara att optimisera och bugfixa tills det släpps!

Nu blev jag förvirrad? Du blev alltså föga imponerad? Men tycker ändå det är enstor förbättring från Arma2?

Whoops, dåligt ordval.... fixat

Medlem
Skrivet av mackemong:
Skrivet av JohnnyGreed:
Skrivet av mackemong:

Har testat det ett litet tag nu och måste säga att jag är föga imponerad med alphan. Har förbättrat "stelheten" från arma 2 väldigt mycket och det har allmänt bättre flyt. Optimiseringen lämnar lite att önska men vafan, det är ju en alpha!
Mycket bra jobbat av Bohemia. Bara att optimisera och bugfixa tills det släpps!

Nu blev jag förvirrad? Du blev alltså föga imponerad? Men tycker ändå det är enstor förbättring från Arma2?

Whoops, dåligt ordval.... fixat

Ingen fara för min del, blev mest lite förvirrad...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

k3m
Medlem
1
Skriv svar