Få inte tunnelseende av nya trailern för Metro: Last Light

Medlem
Skrivet av Milky_81:

Vill spela detta nuuuuuu!

Boken metro:2033 är läst och skitbra, spelet var riktigt bra med.

så Fantastisk bok! läste klart den på en tågresa en gång. en tid innan jag spelade klart spelet.

k3m
Medlem

Struggle, Slither o Thane. Jag tycker ni förstör tråden med era långa inlägg. Kan ni korta av de i fortsättningen så är det uppskattat.

Medlem
Skrivet av k3m:

Struggle, Slither o Thane. Jag tycker ni förstör tråden med era långa inlägg. Kan ni korta av de i fortsättningen så är det uppskattat.

Jag ber om ursäkt för att vi förde en diskussion i ett diskussions forum, ska försöka göra mig förstådd med kortare inlägg i framtiden.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:
Skrivet av k3m:

Struggle, Slither o Thane. Jag tycker ni förstör tråden med era långa inlägg. Kan ni korta av de i fortsättningen så är det uppskattat.

Jag ber om ursäkt för att vi förde en diskussion i ett diskussions forum, ska försöka göra mig förstådd med kortare inlägg i framtiden.

lol


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

k3m
Medlem
Skrivet av Struggle:
Skrivet av k3m:

Struggle, Slither o Thane. Jag tycker ni förstör tråden med era långa inlägg. Kan ni korta av de i fortsättningen så är det uppskattat.

Jag ber om ursäkt för att vi förde en diskussion i ett diskussions forum, ska försöka göra mig förstådd med kortare inlägg i framtiden.

Nå, du behöver inte be om ursäkt - ironi eller ej. Sedan så är det inget diskussions forum. Det är en kommentatorstråd till artikeln mig veterligen.

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av Struggle:
Skrivet av k3m:

Struggle, Slither o Thane. Jag tycker ni förstör tråden med era långa inlägg. Kan ni korta av de i fortsättningen så är det uppskattat.

Jag ber om ursäkt för att vi förde en diskussion i ett diskussions forum, ska försöka göra mig förstådd med kortare inlägg i framtiden.

Nå, du behöver inte be om ursäkt - ironi eller ej. Sedan så är det inget diskussions forum. Det är en kommentatorstråd till artikeln mig veterligen.

Ok.

"FZ Forum >> Artikel >> Artikelkommentarer >> Få inte tunnelseende av nya trailern för Metro: Last Light"

Ha en fortsatt trevlig dag.


signatur

Nämen!

12
Skriv svar