Wii U blir snabbare nästa vecka

Robot
Wii U blir snabbare nästa vecka

Nintendos nya konsol har fått utstå massiv kritik för de många och långa laddningstiderna. Nu ska det bli ändring.

#nintendo


Medlem
Wii U blir snabbare nästa vecka

Härligt! Det var på tiden


signatur

Jag är del av spelpodden GOTY - Årets spel
Lyssna gärna:
https://podcasters.spotify.com/pod/show/goty

Medlem

EDIT: missade visst klippet! Vilken jävla skillnad!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

DAMN!!! Det var riktigt långsamt innan


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Om det nu bara hade funnits intressanta spel till den där mojängen så...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tycker att FZ borde ha sin egen lilla grupp på miiverse

Medlem

Ja det var verkligen på tiden, och det var bra stor skillnad, för det har verkligen varit det jag stört mig mest på WiiU, den använder halva av sitt minne till operativ systemet, ändå är den slöare än min PS vita eller någon annan konsoll med snyggare UI m.m. Så det går inte ihop hur slö den var. Men som sagt, bra att dom fixar det nu. Det enda som saknas nu då är DDL/DTS 5.1/7.1 ljud och nya bra spel... OM dessa saker blir fixade, så kommer jag behålla Wii-U:n även efter att jag köpt PS4. Wii-U är perfekt som handhållen konsoll man har hemma, om andra ser på tv så kan man spela en fet handhållen maskin med grym grafik. Så ser jag på min Wii-U:s framtid... OCh kommer det riktigt bra spel, då kanske fler kommer över till Wii-U också, för det är en bra konsoll, enda som saknas nu är spelen, och det största problemet för att lösa spelbristen, är att Wii-U fortfarande är för dyr, dom borde verkligen sänka till typ 1800kr eller nåt, då skulle den bli det billiga alternativet för dom som inte behöver det bästa när det gäller hårdvara, men gillar roliga spel.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

är ju stor skillnad på när dom där rutorna kommer upp, resten kunde kvittat

Medlem

En riktigt efterlängtad uppdatering!

Medlem

så slog det mig att jag aldrig har gjort den där manövern... spelar alltid tills jag inte vill spela mer, och då stänger jag av =P

är det för övrigt någon som vet när virtual console kommer till wii u ?


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Medlem

Va bra, det roligaste man kan göra på Wii U just nu är ju ändå att bläddra fram och tillbaka i menyerna, skönt att de gjorde det lite snabbare.

1
Skriv svar