Wolfenstein: The New order – Allt vi vet

Inaktiv
Skrivet av Kongo:

Totalsågat, inget MP, allvarligt. Det som var klart bäst i föregångaren.

Jag håller med dig. Hade hoppats på ett nytt Return to Castle Wolfenstein... Men det var väl för mycket...


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem
Skrivet av MEG:

Hmm, det var lite tröttsamt förut, när det nästan bara fanns nazister som fiender i spel. Då har jag inte nämnt alla zombiespel som finns. Lite som att det i actionfilmer fanns/finns ett överflöd av ryssar som fiender.
Hmm det jag ville komma fram till var att bara vi inte hamnar där igen.

Spelar det någon roll egentligen vad vi kallar FI. Det är ju spelandet som ska vara i fokus.
I alla spel så tänker jag personligen aldrig på vad min fiende heter eller kommer ifrån.
Det är min FI och mitt jobb är ju oftast att ta bort och förgöra min FI vad den än kallas.
Så lägger ingen energi över vad min FI heter eller kommer ifrån då spel momentet är viktigast för mig personligen.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av Capitan:
Skrivet av chopper:

Vad många som vill ha MP glömmer är att Dagens MP är fullt av spelare som fuskar och sabbar för oss andra.
Tex jag spelar inte längre i/med clan så är hänvisad till MP träsket som singel spelare och det är oftast ingen rolig historia i dag.

Kolla bara in tex BF3 och några andra vad mycket skit och fusk det är online. sorglig utveckling.
Så jag välkomnar verkligen en SP med detta spel.
Ska det finnas ett MP så bör det göras så att man kan köpa till den delen om man vill spela MP. Det ser jag som bäst för alla.

Fuskare har alltid funnits, glöm inte alla wallhacks som fanns förr.

Dock upplevde jag inte fuskare som ett problem, då när man själv fick husera sin spelserver. Man kastade helt enkelt ut och bannade idioterna och kvar blev den lilla grupp som tyckte och tänkte som du. Jag minns med glädje RtCW-tiden och hur jävligt roligt vi hade medans vi spelade och jag har fortfarande kvar många kompisar från den tiden.

Sen kan jag säga att inte ha med ett MP i ett wolf-spel är att skjuta sig i foten. Det är ju liksom från där som dagens fps formades. Snacka om dumt i så fall och man får hoppas att dom har ett ess i rockärmen som vi inte vet om...

Visar det sig att nya wolf enbart innehåller SP så lär jag inte köpa det. Så viktigt är ett bra MP för mig!

Jo visst kan man bestämma på sin egna server och jag hyrde BF3 server och fick lägga 85% av min speltid i ca två månader+ varje kväll för att rensa servern från fuskare och andra idioter som inte följde server rules. efter det så var det fullt och en liten kö till servern dagligen.

Men ärligt talat det är inte kvalitets speltid att lägga ca 2 månader+ för att få en hyfsad rolig spel server. Som admin tar det ca 30 - 50% av min tid inne på servern om jag vill behålla standarden. Så var det inte förr då vi körde clan server, för i dag finns det för många "inte så trevliga spelare"
Så som singel spelare är det oftast svårt att hitta bra servrar om man vill spela några timmar en kväll.

Tex man hittar en bra server men nästa gång du loggar in finns det ett gäng som sabbar och det saknas väldigt ofta admin på dagens servrar tyvärr. Så ett mp läge är inte så viktigt för mig som jag skrev tidigare så kan det släppas ett separat mp för de som vill ha det.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

MEG
Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av MEG:

Hmm, det var lite tröttsamt förut, när det nästan bara fanns nazister som fiender i spel. Då har jag inte nämnt alla zombiespel som finns. Lite som att det i actionfilmer fanns/finns ett överflöd av ryssar som fiender.
Hmm det jag ville komma fram till var att bara vi inte hamnar där igen.

Spelar det någon roll egentligen vad vi kallar FI. Det är ju spelandet som ska vara i fokus.
I alla spel så tänker jag personligen aldrig på vad min fiende heter eller kommer ifrån.
Det är min FI och mitt jobb är ju oftast att ta bort och förgöra min FI vad den än kallas.
Så lägger ingen energi över vad min FI heter eller kommer ifrån då spel momentet är viktigast för mig personligen.


signatur

Death is only the beginning

MEG
Medlem
Skrivet av MEG:
Skrivet av chopper:
Skrivet av MEG:

Hmm, det var lite tröttsamt förut, när det nästan bara fanns nazister som fiender i spel. Då har jag inte nämnt alla zombiespel som finns. Lite som att det i actionfilmer fanns/finns ett överflöd av ryssar som fiender.
Hmm det jag ville komma fram till var att bara vi inte hamnar där igen.

Spelar det någon roll egentligen vad vi kallar FI. Det är ju spelandet som ska vara i fokus.
I alla spel så tänker jag personligen aldrig på vad min fiende heter eller kommer ifrån.
Det är min FI och mitt jobb är ju oftast att ta bort och förgöra min FI vad den än kallas.
Så lägger ingen energi över vad min FI heter eller kommer ifrån då spel momentet är viktigast för mig personligen.

För mig så är handlingen/storyn viktig vilket gör att jag bryr mig.


signatur

Death is only the beginning

MEG
Medlem

Ett snyggt spel utan story är som en vacker kvinna utan personlighet, det kan vara roligt ett tag men i längden så blir det tråkigt


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av MEG:

Ett snyggt spel utan story är som en vacker kvinna utan personlighet, det kan vara roligt ett tag men i längden så blir det tråkigt

Dagens visdomsord!

12
Skriv svar