Ny Nintendo Direct imorgon – om spelen som snart är här

Robot
Ny Nintendo Direct imorgon – om spelen som snart är här
ZF
Medlem
Ny Nintendo Direct imorgon – om spelen som snart är här

Supermario Golfkart!

Medlem

Super Luigi U
Super Mario U

Och så den stora överraskningen...

Ett helt nytt Mario-spel!!

*sarkasm*

Skribent
Skrivet av ZF:

Supermario Golfkart!

I'd buy it.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Blir ett köp av maskinen när de sänker priset, vilket lär bli innan PS4/Xbox 3 släppet

Medlem
Skrivet av RaymonD:

Blir ett köp av maskinen när de sänker priset, vilket lär bli innan PS4/Xbox 3 släppet

Priset på konsolen lär inte bli lägre än vad du kan få tag på den nu, vilket är 1000kr mindre än lanseringspriset.


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

ZF
Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av ZF:

Supermario Golfkart!

I'd buy it.

då hade du älskat min idé om hästpolo med Yoshi kanske. som Speedball, fast mer kulört. (vid övertid spelas det med ett blått skal)

Skrivet av Mithos-SWE:
Skrivet av RaymonD:

Blir ett köp av maskinen när de sänker priset, vilket lär bli innan PS4/Xbox 3 släppet

Priset på konsolen lär inte bli lägre än vad du kan få tag på den nu, vilket är 1000kr mindre än lanseringspriset.

vad nått ursprungligen prissatts till säger ju inget om vad det kostar att tillverka, eller vad det är värt.

finns antagligen inget annat skäl än hopp om lite mer vinstmarginal ett tag till att den inte redan kostar 1800kr.

Medlem
Skrivet av Mithos-SWE:
Skrivet av RaymonD:

Blir ett köp av maskinen när de sänker priset, vilket lär bli innan PS4/Xbox 3 släppet

Priset på konsolen lär inte bli lägre än vad du kan få tag på den nu, vilket är 1000kr mindre än lanseringspriset.

Jag köpte basic versionen för 1500kr på Amazon förra veckan, la till minneskort, dockningstation och ett spel för 1950kr. Ett riktigt bra kap mao.

Btw så har dom höjt priset igen på Amazon


signatur

Everyday I worry all day

Medlem
Skrivet av Angelino:
Skrivet av Mithos-SWE:
Skrivet av RaymonD:

Blir ett köp av maskinen när de sänker priset, vilket lär bli innan PS4/Xbox 3 släppet

Priset på konsolen lär inte bli lägre än vad du kan få tag på den nu, vilket är 1000kr mindre än lanseringspriset.

Jag köpte basic versionen för 1500kr på Amazon förra veckan, la till minneskort, dockningstation och ett spel för 1950kr. Ett riktigt bra kap mao.

Btw så har dom höjt priset igen på Amazon

Ja ett par ställen i england sålde också för runt 1500kr, för att tömma sina lager.

Billigare att ta en snabbförlust och att dumpa priserna (Amazon och butikerna tar smällen dvs inte Nintendo) än att ha Wii U ta upp plats i butik/lager antar jag.


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

1
Skriv svar