Wildstar-beta öppnas upp för Europa

Robot
Wildstar-beta öppnas upp för Europa

Kanske har du en inbjudan till Nexus som ligger och väntar?

#ncsoft, #carbine-studios


Medlem
Wildstar-beta öppnas upp för Europa

Vill ha !

Medlem

Nog har dom byggt upp hypen, vad jag sett på FZ och andra diverse forum, men majoriteten kommer nog bli besvikna. Spelet ser ju ut som det är skapat av 12 åringar, för 12 åringar.

Medlem

Ge mig NYCKEL:)

Skribent
Skrivet av Baiffen:

Ge mig NYCKEL:)

Det första som händer när FZ får en nyckel är följande.

Calle: Var tusan är nyckeln till Wildstar som vi skulle ge bort till Baiffen?

Fredrik: Jag har choklad på byxan!

Johan: *fniss*


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Nog har dom byggt upp hypen, vad jag sett på FZ och andra diverse forum, men majoriteten kommer nog bli besvikna. Spelet ser ju ut som det är skapat av 12 åringar, för 12 åringar.

Din kommentar ser ut att vara skapad av en 10 åring för 10 åringar.


signatur

IDKFA

Medlem

Detta verkar så jävla coolt. GE HIT NYCKEL

Medlem

Om jag får en nyckel, eller får vars karaktär i gta 5, så bakar jag kaka åt hela fz!:)

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Nog har dom byggt upp hypen, vad jag sett på FZ och andra diverse forum, men majoriteten kommer nog bli besvikna. Spelet ser ju ut som det är skapat av 12 åringar, för 12 åringar.

Beskriv the perfekta MMo ur din synd både hur grafisk och system vad det bygger på osv.

Skribent
Skrivet av vuze2143:

Om jag får en nyckel, eller får vars karaktär i gta 5, så bakar jag kaka åt hela fz!:)

OMG! TÅRTMANNEN ÄR TILLBAKA! Ska ha dig i åtanke om vi börjar få in nycklar och då jäklar gäller det för dig att prestera när det kommer till tårtbakning. Annars vet du vad som händer (vi blir lite ledsna )


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av vuze2143:

Om jag får en nyckel, eller får vars karaktär i gta 5, så bakar jag kaka åt hela fz!:)

OMG! TÅRTMANNEN ÄR TILLBAKA! Ska ha dig i åtanke om vi börjar få in nycklar och då jäklar gäller det för dig att prestera när det kommer till tårtbakning. Annars vet du vad som händer (vi blir lite ledsna )

Jag kan vara kock hos er för en dag om jag får Wildstar beta nyckel.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Nog har dom byggt upp hypen, vad jag sett på FZ och andra diverse forum, men majoriteten kommer nog bli besvikna. Spelet ser ju ut som det är skapat av 12 åringar, för 12 åringar.

Medlem

Men för fan fz ge hit en editfunktion när man går in på kommentarerna från mobilen....

Nåväl mitt svar till rakoon: Fyfan vad skönt när utvecklarna låter fantasin flöda fritt och inte är rädda att ta ut svängarna. Dessutom tar de inte sig själva på allt för stort allvar! Det kräver inte alls lika mycket fantasi för att skapa ett spel som ser verkligt ut. Vill man spela "allvarliga" mmos så finns det gott om andra val.

Medlem

Så jag antar att spelet släpps i december 2013 även om utvecklarna glider i frågan om exakt när det släpps förutom "2013".

Inaktiv

Fan! Vore kul att testa detta men ingen betanyckel i inkorgen ännu...


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

Jag går med på _allt_ för en nyckel till Wildstar.

PLIX

Medlem

F5, F5, fortfarande inget

Medlem

uhuha? delar fz ut nycklar eller inte?
ser ju små mysigt ut helt klart

Inaktiv
Medlem

Vill inte klanka ner på er som gillar det, men jag tycker med det ser på tok för barnsligt ut för min smak tyvärr.. Jag som behöver nått nytt :/

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Nog har dom byggt upp hypen, vad jag sett på FZ och andra diverse forum, men majoriteten kommer nog bli besvikna. Spelet ser ju ut som det är skapat av 12 åringar, för 12 åringar.

Eller så tycker man att grafiken är vacker, gärna för mig att det ser ut som en tv-serie för barn eller att det ser komiskt ut. t.ex så är TF2 ett spel med mycket humor och säkert kan mistas för ett barnspel men det är riktigt kul! Awesomenauts är också kul som fan men det är gjort för att se ut som ett barnprogram.

Medlem

Jag är intresserad! Behöver ett nytt MMO och saknar det tidiga WoW. Vet inte ifall Wildstar är svaret men det ser lovande ut.

Förstår inte riktgit kritiken om att det skulle vara gjort för 12-åringar, det i sig känns som en barnslig kommentar som sagt. Måste ett spel se realistiskt ut och vara blodigt för att en vuxen ska få spela det?

Medlem

Hihi, Tack FZ!

För att ni fick mig att kolla inkorgen och där låg den. Inviten med stort I! Sett fram emot detta länge, ska bli kul att få testa loss! Om nu forum-moderatorn (inte här på fz alltså!) får ärslet ur å skapar ett forumkonto åt mig så jag kan ladda ner klienten!

Fast frugan har täta sammandragningar så kanske inte blir nå spel alls på ett tag (minisnyft! ).

Medlem
Skrivet av Buio:

Jag gissar på att en ny klass presenteras


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

Skribent
Skrivet av fluffmajster:

uhuha? delar fz ut nycklar eller inte?
ser ju små mysigt ut helt klart

Nej, nej. Inget jag vet i alla fall.


signatur

I am the black wizards.

1
Skriv svar