Så funkar crafting i Elder Scrolls Online
Ser mysigt ut. Gav förhoppningar on att ESO faktiskt har möjlighet att leverera en elder scrolls feeling online.
Kommer avvakta och se hur det går för detta, visar det sig vara ännu ett spel som WoW, SWTOR och liknande klarar jag mig utan det.
Men kan inte hjälpa att man hoppas hoppas detta blir bra
Ser riktigt bra ut och mer avancerad crafting låter lovande.
Hoppas man kan få upp annat än fisk när man fiskar, i Ultima kunde man få upp allt från en gammal stövel till det stora sjöodjuret, beroende på var man fiskade.
Varför har ett sjöodjur stövlar?
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Hoppas man kan få upp annat än fisk när man fiskar, i Ultima kunde man få upp allt från en gammal stövel till det stora sjöodjuret, beroende på var man fiskade.
Varför har ett sjöodjur stövlar?
han syftade till två Olika exempel på fiskelycka, alltså en gammal stövel Och ett stort sjöodjur.
Efter så många MMO-fiaskon är jag jävligt försiktig numera.
SW:TOR såg så bra ut men floppade totalt.
Jag hoppas ESO får den tid spelet behöver och den support post-launch som krävs.
Dessutom hoppas jag spelutvecklarna hoppar över den negativa trenden att göra allt till en instance och istället satsa på en open world pvp-modell med starka inslag av just crafting och annat.
Wildstar och ESO ser ut som de främsta utmanarna just nu men GW2 och SW:TOR såg fantastiska ut hösten 2012 innan de släpptes och allt bara raserade.
Min ståndpunkt är att vi troligen får vänta till Blizzard's Titan innan något verkligen rör om grytan.
Hoppas man kan få upp annat än fisk när man fiskar, i Ultima kunde man få upp allt från en gammal stövel till det stora sjöodjuret, beroende på var man fiskade.
Varför har ett sjöodjur stövlar?
han syftade till två Olika exempel på fiskelycka, alltså en gammal stövel Och ett stort sjöodjur.
Jag tror han förstod det. Han ville nog bara skoja lite
Ser riktigt bra ut och mer avancerad crafting låter lovande.
Hoppas man kan få upp annat än fisk när man fiskar, i Ultima kunde man få upp allt från en gammal stövel till det stora sjöodjuret, beroende på var man fiskade.
Varför har ett sjöodjur stövlar?
Den stora frågan är varför Sjöodjuret bara har en stövel? Mystiken tätnar...
Ser riktigt bra ut och mer avancerad crafting låter lovande.
Hoppas man kan få upp annat än fisk när man fiskar, i Ultima kunde man få upp allt från en gammal stövel till det stora sjöodjuret, beroende på var man fiskade.
Varför har ett sjöodjur stövlar?
Den stora frågan är varför Sjöodjuret bara har en stövel? Mystiken tätnar...
Sluta sno hans stövlar så kanske han inte behöver kommer upp.
Tänkte dela med mig en video från extra credits, angående crafting som jag såg igår. Hoppas det finnes intressant
Ser riktigt bra ut och mer avancerad crafting låter lovande.
Hoppas man kan få upp annat än fisk när man fiskar, i Ultima kunde man få upp allt från en gammal stövel till det stora sjöodjuret, beroende på var man fiskade.
Varför har ett sjöodjur stövlar?
Den stora frågan är varför Sjöodjuret bara har en stövel? Mystiken tätnar...
Den ena fiskades ju upp. Nu är sjöodjuret förbannad och vill ha tillbaka sin stövel.
Är kaninen en "pro-order bonus"?
Lägg bara till nog med lekfullhet så ska det nog gå bra. Det är ju så underskattat hur mycket små detaljer gör för spelkänslan, och samtidigt är det svårt att se att man kapitalt kan misslyckas med en mall som de flesta som designar mmos verkar använda sig av. Det blir liksom det som avgör, tycker jag.
Wildstar och ESO ser ut som de främsta utmanarna just nu men GW2 och SW:TOR såg fantastiska ut hösten 2012 innan de släpptes och allt bara raserade.
Vad jag vet mår GW2 utmärkt. Har inte spelat på ett tag, men sist jag var inne var det fullt med spelare på servern. Det är fint med B2P, behöver inte känna någon stress att spela utan kör när jag vill.
SWTOR, ESO och Wildstar är mer eller mindre WoW-kloner allihop, GW2 är inne på ett helt annat stickspår och många gillade väl inte att det avvek så dramatiskt på flera punkter. De kände sig trygga med WoW-köret och vill egentligen bara ha WoW II eller nåt i den stilen.
Det jag tror Arenanet missbedömde är att många vill ha powertrippen av att ha mäktig gear. De gjorde istället allt socialistiskt likvärdigt kraftmässigt, och trodde att utseende räckte för att få folk att grinda. Men många gillar nog att äga mindre gearade i battlegrounds etc med sin gear de lagt ner xxx timmar på.
Efter så många MMO-fiaskon är jag jävligt försiktig numera.
SW:TOR såg så bra ut men floppade totalt.
Jag hoppas ESO får den tid spelet behöver och den support post-launch som krävs.
Dessutom hoppas jag spelutvecklarna hoppar över den negativa trenden att göra allt till en instance och istället satsa på en open world pvp-modell med starka inslag av just crafting och annat.
Wildstar och ESO ser ut som de främsta utmanarna just nu men GW2 och SW:TOR såg fantastiska ut hösten 2012 innan de släpptes och allt bara raserade.
Min ståndpunkt är att vi troligen får vänta till Blizzard's Titan innan något verkligen rör om grytan.
Archeage??