Ny film från Diablo III till Playstation 3

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av Quelor:

hmm, nä.
Spelar ingen roll hur fint dom packeterar spelet, fortfarande samma innehåll och misstag kvar

Förutom att de får offline play och slipper RMAH.

Det är väl iof ett väldigt stort plus. Hoppas bara att det kommer snabba regelbunda updates


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem
Skrivet av Apministern:

Översätt det till svenska. Då köper jag det.

"FÄRSKT KÖTT!"

Medlem

Detta ska köpas, najs med direkt kontroll att inte behöva farma lika hårt för att få något bra:D

Medlem
Skrivet av Apministern:

Översätt det till svenska. Då köper jag det.

Med tanke på den otroligt underhållande svenskan de hade sist så hade jag lätt betalt bara för att få höra de prata igen!

Favorit i repris!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av v1lle3:

"People say the AH is what&#039;s ruining the game? No. What&#039;s ruining this game is a section of the playerbase that&#039;s so desperate to crow about their godly gear that they spend more time in the AH shopping, buying, selling and flipping and less time actually playing, fighting, battling, grinding and farming, like any respectable Diablo player should be doing, and probably was doing for hundreds of hours in D2 the past 12 years.

This game may allow people a "pay-to-win" option, but it&#039;s only pay-to-win if you want it to be. People like me who are comfortable investing the time to earn their gear and glory will do so.

The AH may not be going away, but if you&#039;re really unhappy about it being there, the best way to distance yourself from it is to use only self-found gear, beat Diablo on Inferno, raise your Paragon level and earn every piece of gear you wear.

Anyone can wear a full Natalya, Zunimassa or Tal Rasha set...but the really dedicated players are the ones who will grind long enough to earn them."

Taget från en post på det officiella forumet.

Tycker det är ett dumt resonemang. Det går inte att ignorera AH hur som helst. I D2 var man van vid att gå in på trade games för att byta till sig saker. Detta existerar inte längre tack vare AH. Personligen bryr jag mig inte jättemycket för jag tycker AH kan ha vissa fördelar. Men tycker det är extremt tröttsamt när vissa apologeter inte kan fatta att många är trötta på AH eftersom spelets drop rates är nerfade till förbannelse för att man ska köpa grejer.

Medlem
Medlem
Skrivet av redgreenblue:
Skrivet av v1lle3:

"People say the AH is what&amp;#039;s ruining the game? No. What&amp;#039;s ruining this game is a section of the playerbase that&amp;#039;s so desperate to crow about their godly gear that they spend more time in the AH shopping, buying, selling and flipping and less time actually playing, fighting, battling, grinding and farming, like any respectable Diablo player should be doing, and probably was doing for hundreds of hours in D2 the past 12 years.

This game may allow people a "pay-to-win" option, but it&amp;#039;s only pay-to-win if you want it to be. People like me who are comfortable investing the time to earn their gear and glory will do so.

The AH may not be going away, but if you&amp;#039;re really unhappy about it being there, the best way to distance yourself from it is to use only self-found gear, beat Diablo on Inferno, raise your Paragon level and earn every piece of gear you wear.

Anyone can wear a full Natalya, Zunimassa or Tal Rasha set...but the really dedicated players are the ones who will grind long enough to earn them."

Taget från en post på det officiella forumet.

Tycker det är ett dumt resonemang. Det går inte att ignorera AH hur som helst. I D2 var man van vid att gå in på trade games för att byta till sig saker. Detta existerar inte längre tack vare AH. Personligen bryr jag mig inte jättemycket för jag tycker AH kan ha vissa fördelar. Men tycker det är extremt tröttsamt när vissa apologeter inte kan fatta att många är trötta på AH eftersom spelets drop rates är nerfade till förbannelse för att man ska köpa grejer.

Trade games existerar väl till viss del. Tyvärr är det få som vill byta saker. Det handlar nog i 99% av fallen mest om att folk vill göra affärerna utanför AH för att slippa det där avdraget på 15%.

Jag har spelat typ 900 timmar i hittills och har inte fått många drops jag haft nytta av, så nog håller jag med dig angående rates.

12
Skriv svar