Runaway: A Twist of Fate – Part 2

Robot
Runaway: A Twist of Fate – Part 2

Att släppa sista delen av en trilogi för en ny publik är ett märkligt beslut. Och trots en dos självdistans är Runaway-finalen inget annat än ett mediokert äventyr.

#pendulo-studios


Medlem
Runaway: A Twist of Fate – Part 2

Tråkigt att betyget vart så lågt

Medlem

hmm, varför en recension på part 2, då det redan recenserats på part 1. Är ju samma spel.......


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

hmm, varför en recension på part 2, då det redan recenserats på part 1. Är ju samma spel.......

Fel recension jag tror du letar efter CoD

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

hmm, varför en recension på part 2, då det redan recenserats på part 1. Är ju samma spel.......

Sista delen i trilogin är uppdelad i två delar för mobil (man köper dem separat).


signatur

The irony of being a zombie is that everything is funny, but you can't smile, because your lips have rotted off.

Medlem
Skrivet av Kimeriderf99:
Skrivet av ivanhoe68:

hmm, varför en recension på part 2, då det redan recenserats på part 1. Är ju samma spel.......

Fel recension jag tror du letar efter CoD

Nope CoD är ett riktigt skitspel, men du har rätt, när första CoD blev recenserat så blev hela följetången det också.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

k3m
Medlem
Skrivet av ivanhoe68:
Skrivet av Kimeriderf99:
Skrivet av ivanhoe68:

hmm, varför en recension på part 2, då det redan recenserats på part 1. Är ju samma spel.......

Fel recension jag tror du letar efter CoD

Nope CoD är ett riktigt skitspel, men du har rätt, när första CoD blev recenserat så blev hela följetången det också.

HAHAHA!

Inaktiv

lol @ top bilden. Den sumerar rätt bra den slarviga animationen som finns i spelet. Jag vet att det är ett indie-spel, men kom igen... Redan i första Runaway så kände (i alla fall jag) att spelserien inte var något att hänga i granen. Jag som ändå älskar äventyr/pekaochklicka-spel och har gjort det sedan jag spelade Monkey Island 1 på min Amiga back in the day... Och då kanske man har lite höga standards? Men som tur är så släpps det ju faktiskt en hel del bra retroinspirerade och intelligenta äventyrsspel nu för tiden också.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

1
Skriv svar