Deus Ex: The Fall är ett mobilspel

Medlem
Skrivet av Zerox_no1:

Och här var man förväntansfull, vilket jäkla skit!

Skrivet av Blackwolfe:

Det är väl bara iOS (står inget om android i slutet av videon) eller vet ni på FZ crew nåt vi inte vet? Hoppas dock att de får tummen ur arslet och fixar Android version när det väl beger sig!

http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=137841
"The Fall is also confirmed for Android devices (timing still to be announced)."

Underbart!!!

Medlem

Men alltså kan företag sluta göra spel för den här värdelösa adhd-generationen, som istället för kvalité vill sitta och spela 10 minuter åt gången på bussresan från skolan. Eller springa runt i ett lika värdelöst Indie-spel som handlar om ingenting.

Medlem

Men vad i helvete!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Alltså jag hade kunnat gå med på mycket, men det här? Nejtack. Inte ens lite.
Om det promt ska vara portabelt så kan ni väl i alla fall göra det till en spelkonsol som har bättre stöd för kontrollschemat som spelet har. Vad är det för fel på PSVns analoga spakar? Det ser ju ut som att spelet hade passat perfekt på PSV med vad de tänkt och med vad gamers vill ha (om man bortser från de där som roande nog, tog den sarkastiskt menade "master race" titeln till sig som någon form av komplimang.).


signatur

// Bacon <3

Medlem

signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

och där dog det... move along people, nothing to see here.

Medlem

Suck. Man hade hoppats på något bättre, men ett spel för mobiler...nej.

Medlem

Vänster sida PC/Konsol Gamers. Höger sida Edios.

Medlem

Haha vilken jävla fuckup av Eidos.


signatur

Meep!

Inaktiv

Lätt ett givet köp

Medlem

Men bajs... Det var ju hur länge som helst sedan de släppte Missing Link. Jag inbillade mig att de tjänade pengar på DLC, så producera lite sådana istället. När de väl får tummarna ur och skapar det så kommer PC-folk redan att ha tröttnat och gått vidare till annat.

Kul iaf för CD Projekt Red som är ohotade i topp som världens bästa och schysstaste spelutvecklare.

S_Z
Medlem

Trist för de som förväntade sig ett PC-spel men jag tycker det ser mycket trevligt ut. Spelar redan mer "riktiga spel" på min iPad än PCn/PS3:an så det passar mig fint.

Medlem

Men för i Helvete....


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

ATM 10253 dislike på tuben

Eidos Monteal ger oss en lektion i hur man trollar sin fanbase


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

mobilt.....jävla skåp till utvecklare

Medlem

Jag saknar ord.

12
Skriv svar