Tre nya Assassin's Creed utvecklas av Ubisoft

Medlem

LOL?

Jag hade varit förvånad om det INTE var ubisoft OMG!!!

Medlem

Det kan ju vara så att dom andra två spelen som dom har under utveckling är tänkta att komma ut 2014 & 2015. Och att de då har arbetat på dom i minst 2-3 år. Hoppas att de då har fått till det så att de utnyttjar den fulla kraften av Xbone!

(Har inget emot att de släpper ett spel per år, så Länge det är en bra och väl genomtänkt storyline)

Medlem

Stor fan av serien! De får mjölka skiten ur kosshelvetet, tills det bara sprutar blod ur dess spenar.

Medlem
Skrivet av Smoo87:

Okey, om att vara ett fan är att blunda, så är jag inget fan av nått. Visst kan det bli sämre med för många som jobbar på ett och samma spel, men här tror jag inte detta gäller. Men jag vet inte, från AC 1-2 så gick spelet från jävligt bra till så mycket bättre. Sen gick det utför. Jag är ett fan av AC 1-revelations, vid 3an så gick dom över från bra till meh. Men jag vet inte, jag tycker bättre om att gilla kvalité istället för att vara fanboy.

Nej jag säger inte att AC3 är DÅLIGT, jag säger bara att det är meh, och då när dom ska skita ur sig så många spel på så kort tid som möjligt så kan jag tyvärr inte se något positivt. Men jag vet inte, kanske är realisten i mig som talar för mycket

Naturligtvis ska du inte blunda som ett fan, det är ju olika för olika människor. Jag ska ju självfallet inte hacka på dig för att du inte är så nöjd, och det ber jag om ursäkt för.

Själv har jag njutit av alla de AC-spel som släppts. En del har varit bättre än andra, men överlag har det varit en rejäl, solid kvalitet på innehållet. Desmond's story arc var komplett skräp, men det ignorerar man så gott det går då de historiska bitarna var så briljanta.

Jag är bara rädd att Ubi ska höra på folk som klagaar, och helt plötsligt får vi vänta 4 år mellan varje spel. AC kan man lita på att det kommer ett varje år, det är så det ska vara

Inaktiv
Skrivet av Namn Namnsson:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Smoo87:

Ok, – Vårt jobb är att se till att våra team har tillräckligt med kraft, energi och tid för att ta de nödvändiga steg som krävs för att skapa ett spel av hög kvalitét. Men sen så utvecklar dom inte 1, inte 2 UTAN 3 spel samtidigt? Öhm, borde man inte få bättre kvalité om man bara fokuserar på 1 spel i taget? Eller kanske är så att desto fler spel som dom gör samtidigt desto högre kvalité? Varför gör dom då inte många fler samtidigt?

Inte så ubisoft sitter på en studio och 20 anställda.

Black Flag har t.ex varit i utveckling i 2 år.

ONT: Jag ser fram emot mer Assassins creed, älskar serien och varje nytt spel är magnifikt (bortsett from Revelations, men var ju bara en "filler" för storyn.)

Nej, men om dom tar personalen ifrån dom andra 2 spelen och sätter på black flag så kanske man får ett buggfritt spel.

Det finns en gräns där fler inblandade inte betyder bättre spel med färre buggar. Fler kockar, etc.

Sluta att klaga på något som det inte är något fel på. Vi som är AC fans vill ha många kvalitetsspel utan att vänta för länge mellan dem. Ubi har klarat att leverara detta hittills.

Förresten, vad är det för slags dumheter? Har det tagit slut på dåliga saker att klaga på, och nu börjar ni klaga på positiva saker? "Vad fan, kommer det FLER jättebra spel?? Nej nu måste jag klaga!"

Jo morsning, du...

Ursäkta vaaaa!? Har du spelat Assassins Creed 3 på PC? Det är helt jävla ospelbart när det släpptes. Och även efter flera patcher så är det lika jävla hackit och extremt jävla dåligt på PC fronten. Buggarna ska vi inte snacka om. Snittar 35 fps med dubbla 680, i städerna. Och nej inget fel på min dator. Läser man på deras forum är det jävligt många som har gnällt om detta.

Har fortfarande inte spelat längre än efter man lämnar boston i början. Helt ospelbart. Mouse-lag m.m. Hade vart fint om FZ kunde ta upp sånt här i deras recensioner så det varnar folk.

Medlem

Även om fansen tycker om spelen så kan jag tycka att det är dags att få ett slut på det hela nu och börja på något nytt, behöver inte vara helt olikt AC. Bättre att sluta när de är på topp och lämna fansen med positiva minnen.

Medlem
Skrivet av Namn Namnsson:
Skrivet av Smoo87:

Okey, om att vara ett fan är att blunda, så är jag inget fan av nått. Visst kan det bli sämre med för många som jobbar på ett och samma spel, men här tror jag inte detta gäller. Men jag vet inte, från AC 1-2 så gick spelet från jävligt bra till så mycket bättre. Sen gick det utför. Jag är ett fan av AC 1-revelations, vid 3an så gick dom över från bra till meh. Men jag vet inte, jag tycker bättre om att gilla kvalité istället för att vara fanboy.

Nej jag säger inte att AC3 är DÅLIGT, jag säger bara att det är meh, och då när dom ska skita ur sig så många spel på så kort tid som möjligt så kan jag tyvärr inte se något positivt. Men jag vet inte, kanske är realisten i mig som talar för mycket

Naturligtvis ska du inte blunda som ett fan, det är ju olika för olika människor. Jag ska ju självfallet inte hacka på dig för att du inte är så nöjd, och det ber jag om ursäkt för.

Själv har jag njutit av alla de AC-spel som släppts. En del har varit bättre än andra, men överlag har det varit en rejäl, solid kvalitet på innehållet. Desmond's story arc var komplett skräp, men det ignorerar man så gott det går då de historiska bitarna var så briljanta.

Jag är bara rädd att Ubi ska höra på folk som klagaar, och helt plötsligt får vi vänta 4 år mellan varje spel. AC kan man lita på att det kommer ett varje år, det är så det ska vara

Desond vem? Jaha han som man svär åt varenda gång för man vill komma tillbaka till spelet ;p

Medlem

Jösses. Kanske är dags att lugna ner sig lite. Att dränka folk i samma spel är ett väl beprövat sätt att få kunder att tröttna.


signatur
Medlem

Många fans av AC, själv har jag aldrig förstått spelet. Mest repetitiva spelet i historien. I princip alla uppdrag går ut på att gå till ett område, scouta de, tjyvlyssna, stjäla, eller tvinga ur info ur nån, Sen ska du döda nån snubbe.
Mission complete gör samma sak igen och igen och igen.
Skulle även vilja påstå att namnet Assassin inte har ett skit att göra med spelet.
Action super climbing man creed borde de heta.

Medlem
Skrivet av faceslicer:

Många fans av AC, själv har jag aldrig förstått spelet. Mest repetitiva spelet i historien. I princip alla uppdrag går ut på att gå till ett område, scouta de, tjyvlyssna, stjäla, eller tvinga ur info ur nån, Sen ska du döda nån snubbe.
Mission complete gör samma sak igen och igen och igen.
Skulle även vilja påstå att namnet Assassin inte har ett skit att göra med spelet.
Action super climbing man creed borde de heta.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Assassiner
Assassinerna gjorde sig kända för hänsynslöst användande av mord som vapen mot politiska motståndare.
http://sv.wikipedia.org/wiki/L%C3%B6nnm%C3%B6rdare
Den i medierna allmänt använda betydelsen av lönnmord är dock som direkt översättning av engelskans ”assassination” [1], vilket betyder politiskt mord (och någon gång även mord som utpressning).

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av faceslicer:

Många fans av AC, själv har jag aldrig förstått spelet. Mest repetitiva spelet i historien. I princip alla uppdrag går ut på att gå till ett område, scouta de, tjyvlyssna, stjäla, eller tvinga ur info ur nån, Sen ska du döda nån snubbe.
Mission complete gör samma sak igen och igen och igen.
Skulle även vilja påstå att namnet Assassin inte har ett skit att göra med spelet.
Action super climbing man creed borde de heta.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Assassiner
Assassinerna gjorde sig kända för hänsynslöst användande av mord som vapen mot politiska motståndare.
http://sv.wikipedia.org/wiki/L%C3%B6nnm%C3%B6rdare
Den i medierna allmänt använda betydelsen av lönnmord är dock som direkt översättning av engelskans ”assassination” [1], vilket betyder politiskt mord (och någon gång även mord som utpressning).

Yes och genom alla tider har lönnmördare varit synonymt med dolda mord. Mord som inte kan spåras till någon misstänkt (om allt går som det ska).
Även i spel och den benämning av lönnmördare dom flesta gamers har är av en mördare i det dolda.
I AC smyger du aldrig, du springer framåt hoppar och dödar den du ska.
Ursäkta mig ifall jag inte tycker att benämning passar in på assassin.
Sen så länkar du wiki som en källa. på riktigt?
Hoppas du är medveten om att vem som helst kan skriva precis vad som helst på den sidan.

Medlem
Skrivet av faceslicer:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av faceslicer:

Många fans av AC, själv har jag aldrig förstått spelet. Mest repetitiva spelet i historien. I princip alla uppdrag går ut på att gå till ett område, scouta de, tjyvlyssna, stjäla, eller tvinga ur info ur nån, Sen ska du döda nån snubbe.
Mission complete gör samma sak igen och igen och igen.
Skulle även vilja påstå att namnet Assassin inte har ett skit att göra med spelet.
Action super climbing man creed borde de heta.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Assassiner
Assassinerna gjorde sig kända för hänsynslöst användande av mord som vapen mot politiska motståndare.
http://sv.wikipedia.org/wiki/L%C3%B6nnm%C3%B6rdare
Den i medierna allmänt använda betydelsen av lönnmord är dock som direkt översättning av engelskans ”assassination” [1], vilket betyder politiskt mord (och någon gång även mord som utpressning).

Yes och genom alla tider har lönnmördare varit synonymt med dolda mord. Mord som inte kan spåras till någon misstänkt (om allt går som det ska).
Även i spel och den benämning av lönnmördare dom flesta gamers har är av en mördare i det dolda.
I AC smyger du aldrig, du springer framåt hoppar och dödar den du ska.
Ursäkta mig ifall jag inte tycker att benämning passar in på assassin.
Sen så länkar du wiki som en källa. på riktigt?
Hoppas du är medveten om att vem som helst kan skriva precis vad som helst på den sidan.

Du är medveten om att det inte bara är att ändra på den sidan? Dom har regler. Men sen det jag får ut från det där är att man kan tolka det olika. Det var det jag ville få fram. Jag själv har synen att en lönnmördare är en som gör det i det dolda, men menar bara på att det kan tolkas olika.

Sen är det inte så svårt att hitta källorna till det där, finns en flik på wiki som heter källor.

Medlem
Skrivet av cinort:
Skrivet av Namn Namnsson:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Smoo87:

Ok, – Vårt jobb är att se till att våra team har tillräckligt med kraft, energi och tid för att ta de nödvändiga steg som krävs för att skapa ett spel av hög kvalitét. Men sen så utvecklar dom inte 1, inte 2 UTAN 3 spel samtidigt? Öhm, borde man inte få bättre kvalité om man bara fokuserar på 1 spel i taget? Eller kanske är så att desto fler spel som dom gör samtidigt desto högre kvalité? Varför gör dom då inte många fler samtidigt?

Inte så ubisoft sitter på en studio och 20 anställda.

Black Flag har t.ex varit i utveckling i 2 år.

ONT: Jag ser fram emot mer Assassins creed, älskar serien och varje nytt spel är magnifikt (bortsett from Revelations, men var ju bara en "filler" för storyn.)

Nej, men om dom tar personalen ifrån dom andra 2 spelen och sätter på black flag så kanske man får ett buggfritt spel.

Det finns en gräns där fler inblandade inte betyder bättre spel med färre buggar. Fler kockar, etc.

Sluta att klaga på något som det inte är något fel på. Vi som är AC fans vill ha många kvalitetsspel utan att vänta för länge mellan dem. Ubi har klarat att leverara detta hittills.

Förresten, vad är det för slags dumheter? Har det tagit slut på dåliga saker att klaga på, och nu börjar ni klaga på positiva saker? "Vad fan, kommer det FLER jättebra spel?? Nej nu måste jag klaga!"

Jo morsning, du...

Ursäkta vaaaa!? Har du spelat Assassins Creed 3 på PC? Det är helt jävla ospelbart när det släpptes. Och även efter flera patcher så är det lika jävla hackit och extremt jävla dåligt på PC fronten. Buggarna ska vi inte snacka om. Snittar 35 fps med dubbla 680, i städerna. Och nej inget fel på min dator. Läser man på deras forum är det jävligt många som har gnällt om detta.

Har fortfarande inte spelat längre än efter man lämnar boston i början. Helt ospelbart. Mouse-lag m.m. Hade vart fint om FZ kunde ta upp sånt här i deras recensioner så det varnar folk.

Då hade jag tur, jag förbokade AC3 till PC, och hade inga gamebreaking bugs överhuvudtaget när jag installerat och kört det. Det var många som hade problem men det var nog också en hel del som inte hade det.

Medlem

Bara Ubi inte glömmer att ge kärlek till Rainbow Six så får de göra hur mkt Assassins Creed de vill. Men jag vill ha mitt Patriots detta decenium tack!

Medlem

Äh assasins creed var ju skit redan efter första sekunden av "animous flimmer", och alla tom clancy serier har dom ju redan förstört, ghost recon, splinter cell, rainbow six. UBISKRÄP

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Då får dom fan kamma sig, byta motor och lite rejäla förändringar så det känns fräächt

Har spelat skiten ur alla AssCreed men börjar tröttna så sakteligen

De har ju redan gjort en ny motor till 3:an.
Jag tycker den fräschade till rejält, framför allt då de bytt ut alla animationer och även gjort kontrollerna behagligare.

Medlem
Skrivet av Gortie:

Jösses. Kanske är dags att lugna ner sig lite. Att dränka folk i samma spel är ett väl beprövat sätt att få kunder att tröttna.

The Crew, The Division, Splinter Cell, Assassin's Creed, Watch Dogs - Dränka folk i samma spel? De arbetar med de mest intressanta titlarna det här och kommande året. Ja, det har blivit många Assassin's Creed-spel. Men det är för att folk ropar efter fler. Jag har spelat igenom serien runt 3ggr redan, jag kan inte vänta tills nästa Assassin's Creed kommer ut, likaså mina vänner.

Ubisoft gör ruskigt bra ifrån sig när det kommer till nytt material, båda i samma serie och nya spel. I ärlighetens namn så har folk fan inte mycket att klaga över, just därför gråter de illa över det här.

Medlem

Jag tröttnade på ass creedfamiljen när vår lille lönnmördare skulle ut och leka indian och sjörövare, efter det har det bara gått utför.

Jag ställer in siktet på Thief, Splinter, Destiny mm

My Ass att jag köper ett enda creed till!


signatur

Denon / Pioneer

Skrivet av Halvurk:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Då får dom fan kamma sig, byta motor och lite rejäla förändringar så det känns fräächt

Har spelat skiten ur alla AssCreed men börjar tröttna så sakteligen

De har ju redan gjort en ny motor till 3:an.
Jag tycker den fräschade till rejält, framför allt då de bytt ut alla animationer och även gjort kontrollerna behagligare.

Ja det har du ju faktiskt rätt i haha vet inte vad jag tänkte på..har nog lirat för mycket av 3:an hehe


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Shut up and earn my money!

12
Skriv svar