Vilken lvl har du som högst fått upp en karaktär i?

Medlem
Vilken lvl har du som högst fått upp en karaktär i?

Hittils lvl 90 som högs
Råkade få det lite fel på 90-95 :/ ska vara 91-95 sry!


signatur

Rawr

Medlem

96 sorc i ladder, annars ett antal 99:or innan 1.10.


signatur
Medlem
Skrivet av TixFrix:

96 sorc i ladder, annars ett antal 99:or innan 1.10.

Det behövs en sjuklig mängd Baalruns för det


signatur

Rawr

Medlem

Aldrig spelat baalruns. Alltid spelat själv när det gäller sånt. Men blev ett par vändor baal för mf.


signatur
Medlem

Hur kom du upp till 96 utan att baalrunna med typ 8 pers??


signatur

Rawr

Medlem

Senaste karaktären som blev högst level på var en sorceress. Hon blev 87 och troligen den högsta leveln jag kommit upp i med en karaktär. Jag önskar att jag sparade mina gamla saves från förra datorn. Jag hade en del bra karaktärer där:/


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

innan battle.net blev nazi.net kunde alla botta upp till 96 lätt.

Medlem
Skrivet av ionass:

innan battle.net blev nazi.net kunde alla botta upp till 96 lätt.

När blev det nazi.net? man kan ju fortfarande botta
Men kanske lite riskabelt


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av ionass:

innan battle.net blev nazi.net kunde alla botta upp till 96 lätt.

Och det är meningen att detta ska vara riktat mot mig eller? Känns som om du är lite fel ute. Du kan ju fråga de som jag spelade med (dvs alla som fanns i #fz-d2 på quakenet) hur mycket fusk som folk spelade med när 1.10 kom.


signatur
Inaktiv

Level 93 barbar är mitt högsta, körde Secret Cow Level hela tiden med perfect ith-sword + whirlwind + massa potions

Medlem
Skrivet av dArp:

Level 93 barbar är mitt högsta, körde Secret Cow Level hela tiden med perfect ith-sword + whirlwind + massa potions

Vad menar du met Ith-sword?? :S


signatur

Rawr

Inaktiv
Skrivet av Crawller:
Skrivet av dArp:

Level 93 barbar är mitt högsta, körde Secret Cow Level hela tiden med perfect ith-sword + whirlwind + massa potions

Vad menar du met Ith-sword?? :S

Oj det var en bättre fråga än vad jag tänkt på. Får se om jag kan svara på den, det var så längesen jag spelade.

När jag spelade D2 (slutade innan 1.07) så fanns det en kombination av runor man satte i ett broadsword-liknande 2h-svärd. Detta gjorde att svärdet fick namnet ITH och var på den tiden det svärdet som gjorde mest skada. Jag lyckades byta en Grandfather mot ett perfect ITH-sword som var dåtidens mest kraftfulla svärd.

Medlem

http://www.pvpwest.com/Omegaconn/items/ith-newithcolossusblad...
Jävlar va mäktigt det svärdet var! 70 Ias! mass res också.


signatur

Rawr

Inaktiv
Skrivet av dArp:

Oj det var en bättre fråga än vad jag tänkt på. Får se om jag kan svara på den, det var så längesen jag spelade.

När jag spelade D2 (slutade innan 1.07) så fanns det en kombination av runor man satte i ett broadsword-liknande 2h-svärd. Detta gjorde att svärdet fick namnet ITH och var på den tiden det svärdet som gjorde mest skada. Jag lyckades byta en Grandfather mot ett perfect ITH-sword som var dåtidens mest kraftfulla svärd.

Nu känns det som att det är dags att rätta ut lite felaktigheter:

Om du slutade innan 1.07 kom så fanns det inga runor. 1.07 var den patch som följde med LoD (och bara människor som spelade sp använde sig av den patchen då 1.08 släpptes samma dag).

ITH-vapnen (för de fanns i flera olika alternativ) var ett gäng buggade vapen där någon hade lyckats plocka in runes/jewels och sedan plockade ut de men lyckades behålla de mods som fanns för att sedan stoppa in nya.

Medlem

Vapnet i sig är ett Breath of the Dying rune-word som används i de flesta fall. Funkar i 6 socket weapons och innehåller 3 very high och 3 low runes. Vex, Zod, Hel är höga runor och Eld, el och Eth är låga runor. Dessa kom i 1.10 och innan dess så använde man rune-worded fury. JahIthBer i Balrog blade.


signatur
Medlem

du kan mycket om diablo2 =D
Botd är ganska dyrt men ja skulle vilja ha de till min barb


signatur

Rawr

Medlem

Med all respekt. Köpa Breath of the dying? Varför vill man göra det? Jag menar inte att vapnet är dåligt men att köpa det verkar för mig obegripligt. Alltså även om man under 5 års då och dåspelande aldrig får en Zod eller Vex (jag själv:))


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Inaktiv
Skrivet av TixFrix:

Vapnet i sig är ett Breath of the Dying rune-word som används i de flesta fall. Funkar i 6 socket weapons och innehåller 3 very high och 3 low runes. Vex, Zod, Hel är höga runor och Eld, el och Eth är låga runor. Dessa kom i 1.10 och innan dess så använde man rune-worded fury. JahIthBer i Balrog blade.

Fury är JahGulEth inget annat...

Medlem

Enigma....

Pinsamt.


signatur
Medlem

En riktig söt char jag har fick jag avbryta levlandet på vid lvl 97 och 75% typ p.g.a ny ladder, har väl rippat nån 97:a med och typ 96:a......

atm e jag 91 på denna laddern

1
Skriv svar