Storslagen trailer för ny WoW-uppdatering

Medlem

För att vara Blizzard så är det en riktigt ful trailer....

Medlem

Gah! Varje gång en sån här trailer kommer så blir jag toksugen att börja igen. Men jag vet ju att jag inte har tiden

Satans jobb!


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Vansinnet:

Kan inte hjälpa det, men varenda gång jag ser dom där pandorna så tänker jag på "hej alla barn nu är det barnprogram"

Jo för 2 benta talande kossor, alver och odöda gnomer är ju så mycket mer vuxet och realistiskt.

Medlem
Skrivet av Eragord:
Skrivet av User:
Skrivet av Warwick:

Synd att storyn är som bäst när spelet är som sämst..

Haters gonna hate. Wow är som bäst just nu (med undantag för p2w skiten som dykt upp iom mer mounts + xmog @ b.net store)

Kan du förklara hur mounts och xmog är p2w?

Play to win I wow?
Mounts, pets och transmog gear gör ju dig super op I både PvP och PvE eller?

Medlem
Skrivet av Bergsby:
Skrivet av User:
Skrivet av Warwick:

Synd att storyn är som bäst när spelet är som sämst..

Haters gonna hate. Wow är som bäst just nu (med undantag för p2w skiten som dykt upp iom mer mounts + xmog @ b.net store)

Snyggast mount vinner? du tänker nog på movie star planet

Tror att han kanske menar pets och eventuellt snabbare mounts(?) Vet inte om 310 fortfarande är det snabbaste flying (fast de var ju väldigt enkelt att skaffa). Men jag har för mig att det i nya mini pet battle systemet som kom i MoP så har olika pets olika unika skills/moves som de kan ha utöver det vanliga. Jag är inte säker på detta dock, bara något jag hört någon säga.... har inte spelat MoP själv.

Medlem
Skrivet av Cnopt:
Skrivet av Winzi:
Skrivet av MaXMC:

Förut så var det renderade filmer av hög kvalitet... nu är det in-game grafik... suck.

Förrenderade filmer är vad de har för nya expansioner, inte nya större patcher.
Där är det och har varit in-game cinematics.

Jepp, har alltid varit in game grafik för patch filerma.

Om man definerar detta som en "Storslagen trailer" vad ska man då kalla expansionernas trailrar?
Detta är ju en expansion, den råkar bara vara gratis och distribueras till alla som spelar WoW.

EVE har inga trailrar alls för sina patchar, men sina stora uppdateringar har de trailers för.

Medlem
Skrivet av MaXMC:
Skrivet av Cnopt:
Skrivet av Winzi:
Skrivet av MaXMC:

Förut så var det renderade filmer av hög kvalitet... nu är det in-game grafik... suck.

Förrenderade filmer är vad de har för nya expansioner, inte nya större patcher.
Där är det och har varit in-game cinematics.

Jepp, har alltid varit in game grafik för patch filerma.

Om man definerar detta som en "Storslagen trailer" vad ska man då kalla expansionernas trailrar?
Detta är ju en expansion, den råkar bara vara gratis och distribueras till alla som spelar WoW.

EVE har inga trailrar alls för sina patchar, men sina stora uppdateringar har de trailers för.

Skillnaden är att Blizzard själva inte ser detta som expansioner utan som en "Major Content Patch" Det är de som lägger till en ny mindre zon eller ändrar en zon där det kommer finnas en ny Raid och/eller ny quest hub.
Dessa kommer ut flera gånger per expansion.

En expansion är i WoW en helt ny kontinent, högre level cap o.s.v.
Du verkar vara alldeles för van vid DLC köret som vanliga spel använder som "expansioner"

Storslagen trailer är också väldigt subjektivt, för-renderad cgi film är inte det samma som "storslagen". Det är innehållet i trailern som gör den storslagen.
Och som jag påpekade tidigare, det är alltid en in-game cinematic för stora patcher, och deras snyggare cgi cinematics för deras nya expansions trailers.

Medlem
Skrivet av Vansinnet:

Kan inte hjälpa det, men varenda gång jag ser dom där pandorna så tänker jag på "hej alla barn nu är det barnprogram"

Istället för den brutala "vuxenvärlden" online vi är vana vid? Seriöst?

Medlem

Blir lite småsugen ändå...har inte tid att spela som förr, men man skulle ju kunna hoppa in någon månad eller 2

Medlem
Skrivet av Winzi:
Skrivet av MaXMC:
Skrivet av Cnopt:
Skrivet av Winzi:
Skrivet av MaXMC:

Förut så var det renderade filmer av hög kvalitet... nu är det in-game grafik... suck.

Förrenderade filmer är vad de har för nya expansioner, inte nya större patcher.
Där är det och har varit in-game cinematics.

Jepp, har alltid varit in game grafik för patch filerma.

Om man definerar detta som en "Storslagen trailer" vad ska man då kalla expansionernas trailrar?
Detta är ju en expansion, den råkar bara vara gratis och distribueras till alla som spelar WoW.

EVE har inga trailrar alls för sina patchar, men sina stora uppdateringar har de trailers för.

Skillnaden är att Blizzard själva inte ser detta som expansioner utan som en "Major Content Patch" Det är de som lägger till en ny mindre zon eller ändrar en zon där det kommer finnas en ny Raid och/eller ny quest hub.
Dessa kommer ut flera gånger per expansion.

En expansion är i WoW en helt ny kontinent, högre level cap o.s.v.
Du verkar vara alldeles för van vid DLC köret som vanliga spel använder som "expansioner"

Storslagen trailer är också väldigt subjektivt, för-renderad cgi film är inte det samma som "storslagen". Det är innehållet i trailern som gör den storslagen.
Och som jag påpekade tidigare, det är alltid en in-game cinematic för stora patcher, och deras snyggare cgi cinematics för deras nya expansions trailers.

Jo det är säkert så att jag är van detta då jag inte spelat WoW mer än till level 20 och detta för typ 10 år sedan...
Tyckte dock inte trailern i sig var speciellt storslagen heller. Men det var snygg läppsynk på Orc:en.

Expansion vs. Major Content patch är ju bara vad man vill kalla det. En patch fyller ju ett hål det är ju därför det heter Patch (som i lappa byxorna), utökar man något med mer innehåll så blir det ju en expansion...

12
Skriv svar