Medlem

Ultimate team spottar jag på, pay-to-win. Jag menar ska man verkligen behöver spendera timmar på att förlora innan man kan få ihop till ett okej lag och kan mäta sig med de andra?

Medlem
Skrivet av Paladia:

Som vanligt, toppbetyg på ett fullprisspel som endast har uppdaterade spelarlistor och någon smärre ändring i spelmotorn.

I samma veva klankas det ner på spel såsom Mario som har helt nya banor, power-ups och innehåll för att det inte är "tillräckligt mycket nytt" och använder en "gammal formel".

När ska spelrecensenterna sluta acceptera EAs fullprismjölkningar som snarare borde vara en billig DLC?

Håller inte med dig. Fifa och NHL är bland dom roligaste spelen att lira med polare och förfester. Vem fan vill ha FIFA och NHL till PC dom är till för att lira multiplayer med polare framför TV:n, menyerna är lätta att lära sig och kontrollerna har dom lyckats med och kan dom i sömnen (Xbox 360). Kreativitet vad ska dom göra bättre tycker du? spelarna blir ju uppdaterad efter ligorna, samma lagen. Och dom har verkligen satsat på att göra fysiken bättre.

http://www.youtube.com/watch?v=mrwHyuYv5uk

Grafiken är bättre:
http://www.youtube.com/watch?v=9UvyujyKwZ0

Har inte stött på särskilt många buggar i spelet vad jag kan komma ihåg.

Klart ett spel värd höga betyg och jag tycker dina anledningar är ogiltiga.

Medlem

''Det mest intressanta för mig, och säkert de flesta, är dock Ultimate Team''

Detta är FIFA seriens största problem. EA vet att dom kommer få in massvis med pengar på UT och satsar huvuddelen av budgeten på den skiten.

Mer arkadigt spelläge får man leta efter.

Nejm usch ock fy. Blir varken NHL eller FIFA denna gång efter 6 raka köp i båda serierna.

Medlem
Skrivet av Tompa8989:

''Det mest intressanta för mig, och säkert de flesta, är dock Ultimate Team''

Detta är FIFA seriens största problem. EA vet att dom kommer få in massvis med pengar på UT och satsar huvuddelen av budgeten på den skiten.

Mer arkadigt spelläge får man leta efter.

Nejm usch ock fy. Blir varken NHL eller FIFA denna gång efter 6 raka köp i båda serierna.

Du ljuger. Få se bild på alla 12 FIFA och NHL totalt så tror jag dig. Ingen är så galen att man köper 6 årgångar irad av båda serierna sen bara säger usch och fy för den skiten.

Medlem
Skrivet av Lesnitsky:
Skrivet av Tompa8989:

''Det mest intressanta för mig, och säkert de flesta, är dock Ultimate Team''

Detta är FIFA seriens största problem. EA vet att dom kommer få in massvis med pengar på UT och satsar huvuddelen av budgeten på den skiten.

Mer arkadigt spelläge får man leta efter.

Nejm usch ock fy. Blir varken NHL eller FIFA denna gång efter 6 raka köp i båda serierna.

Du ljuger. Få se bild på alla 12 FIFA och NHL totalt så tror jag dig. Ingen är så galen att man köper 6 årgångar irad av båda serierna sen bara säger usch och fy för den skiten.

Då forstod du inte mitt inlägg. Jag har tyckte om många aspekter av både NHL och FIFA men det är Ultimate Team jag anser suger. Sen att dom inte har uppdaterat särskilt mycket i taget i nån av spelserierna är ett välkänt faktum.

Medlem

Jag spelade demot på PC och grafiken var inte så jäkla mycket o hänga i granen, men det kanske är för att det var ett demo?

Sedan hajjar jag inte hur man slänger sig som målis på straffar resp skjuter åt sidorna när man lägger straffarna. Finns ju ingen manual någonstans.

Verkar vara ett bra spel, men väntar tills priset har gått ned.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Tompaw:

Ultimate team spottar jag på, pay-to-win. Jag menar ska man verkligen behöver spendera timmar på att förlora innan man kan få ihop till ett okej lag och kan mäta sig med de andra?

Jag har spelat UT nåt år eller så, aldrig betalt en krona. Kör offline några matcher så har du snart ett team att räkna med. Men även online, i de lägre divisionerna kan man slå guldlag med bronslag.

Medlem

tyvärr dina spelare har blivit skadade så nu måste du forfeita matchen. Ja tjena göra det i champions cup i finalen är ju skit kul bara för att 4 av mina spelare är skadade. SKIT SPEL RENT UT SAGT!

12
Skriv svar