Drakengard 3 kommer till väst

Robot
Medlem
Drakengard 3 kommer till väst

Skummaste spelserien någonsin när det kommer till berättelsen

Medlem

Underbart! Hoppas verkligen inte att det censureras här som de äldre spelen i samma serie har blivit.

Medlem

Trevligt.

Det vore också trevligt om dom släppte 1&2 på PSN också.

Medlem

kan fortfarande inte kolla på gametrailers med japanskt tal å sånger i utan att skratta ihjäl mig å tappa intresset helt för trailern =_=


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Det är såna som du som skapar hat i världen =_=

Skrivet av cute_ninja:

kan fortfarande inte kolla på gametrailers med japanskt tal å sånger i utan att skratta ihjäl mig å tappa intresset helt för trailern =_=

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

kan fortfarande inte kolla på gametrailers med japanskt tal å sånger i utan att skratta ihjäl mig å tappa intresset helt för trailern =_=

Samma här. Förstår inte vuxna människor som sitter och kollar på naruto och allt vad det heter.

Medlem

Kommer det vara dubbat till engelska med dåliga röst skådespelare som Final Fantasy spelen då också eller?

Medlem
Skrivet av KaptenKanel:
Skrivet av cute_ninja:

kan fortfarande inte kolla på gametrailers med japanskt tal å sånger i utan att skratta ihjäl mig å tappa intresset helt för trailern =_=

Samma här. Förstår inte vuxna människor som sitter och kollar på naruto och allt vad det heter.

Finns anime för nästan alla åldrar och även om Naruto inte passar alla så är det inget fel på dem som kollar på det. När människor brukar slänga ur sig sånna här påståenden så rekommenderar jag alltid Elfen Lied. 12 avsnitt med vacker och otroligt sorglig story med väldigt många vuxna inslag. Ge den en chans så tror jag att din syn på manga/anime skulle ändras lite grann.

Skulle du mot förmodan ge den en chans så ber jag dig att inte döma hela serien efter första avsnittet.

cle
Medlem
Skrivet av cute_ninja:

kan fortfarande inte kolla på gametrailers med japanskt tal å sånger i utan att skratta ihjäl mig å tappa intresset helt för trailern =_=

Skrivet av KaptenKanel:
Skrivet av cute_ninja:

kan fortfarande inte kolla på gametrailers med japanskt tal å sånger i utan att skratta ihjäl mig å tappa intresset helt för trailern =_=

Samma här. Förstår inte vuxna människor som sitter och kollar på naruto och allt vad det heter.

Enbart det japanska talet och sången fick mig grymt intresserad! Älskar låten, har kollat på den här trailern 10 gånger sedan igår

Tur att vi alla är olika!

1
Skriv svar