Beskåda framtiden i Simcity: Cities of Tomorrow

Robot
Medlem
Beskåda framtiden i Simcity: Cities of Tomorrow

Större ytor?


signatur

Game long and prosper

Själv så vill jag ha mer vanliga moderna saker istället för framtidstjafs.

Medlem

så man har alltså inte löst de fundamentala problemen med simulationen?

Medlem

Kartorna är så små, så hur ska man få plats med dom där sakerna? Kommer ju se skitlöjligt ut.

Medlem

Tänker inte köpa några expansioner för än de har fixat till problemen... NI KOMMER INTE FÅ MINA PENGAR EA MOHAHAHA!!

Medlem

"Cities of Tommorow".... Are this big |-| compared to reality's |--------------------------|

Medlem
Skrivet av Javas:

Större ytor?

Nej, dom hade nåt twitter inlägg för några veckor sen när dom utannonserade expansionen att det inte går att göra större städer, men att man skulle kunna spela offline.

Medlem

SimVillage hade passat bättre.

ELF
Medlem

Ser ju riktigt skoj ut. men jag väntar nog hellre på nästa spel i serien som förhoppningsvis är tillräckligt bra redan från början.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Ursäkta? Inga större ytor att bygga på? Ingen terrängmodifierare? För stora tekniska begränsningar?


signatur

Nämen!

Medlem

som vanligt så ser det skit kul ut, men som vanligt så krossas drömmen av spelets problem. Sim City 5 är dött för mig, väntar till nästa spel.

kommentatorns kommentar från slutat av klippet säger allt... mina tre städer jobbar tillsammans för att göra regionen lyckad... jag vill inte ha en region, jag vill ha en STOR stad. inte behöva bygga en ny stad var 5e min för att den första är full... tjatigt och tråkigt

Medlem

Än en gång. Polish a turd, it's still a turd!

Medlem

Jag har faktiskt börjat spela Sim City igen och jag kan börja uppskatta regionstänket, men med det sagt så är städerna för små, kartorna som är roligast att spela på är dom som har olika höjdskillnader och vatten i sig, men dom blir väldigt begränsade att göra saker i just på grund av att så mycket effektiv yta försvinner i branterna och i vatten arean.
Att man nu även kan göra broar och tunnlar genom att manuellt höja och sänka vägen gör det hela ännu lite intressantare.. Men.. fortfarande låååångt kvar till den nivån vi all hoppades på från början :/

Medlem
Skrivet av Fleshcutter:

SimVillage hade passat bättre.

Jo eller hur.. Eller "Sim CityBlock", spelet är MASSIVT i utformningen, men hela kartan och dess kapacitet på spelet är extremt begränsat och minimalt.

1
Skriv svar