GTA V – Trevor ber ett fan dra dit pepparn växer

Medlem
Skrivet av dmn:

Alla som filmar med mobilen i vertikalt läge borde få en smäll på säften.

Råkade göra det av misstag en gång då jag tältade och en igelkott fick för sig att hälsa på... skäms fortfarande idag över den vertikala filmingen

Medlem

Alla som filmar med mobilen i vertikalt läge borde få en smäll på säften.

Därför det kallas smalfilm, och det är väl bara dumhuvuden som filmar med telefon och lägger upp skiten på youtube!

Vill man spara något sådant så tar man väl för fan med sig en hdkamera!

ZF
Medlem
Skrivet av Eight08:
Skrivet av ZF:
Skrivet av dmn:

Alla som filmar med mobilen i vertikalt läge borde få en smäll på säften.

du måste ju ändå hålla med om att för "arg snubbe anfaller till fots"-inspelningar så har bildformatet sina meriter.

Fast nej? Bilden är inte bättre för det, snarare tvärtom. Att halvera skärmen gör inte saken bättre på något sätt.

halvera skärmen? med det här formatet så kommer ju en större del av gubben med i högre upplösning. i mer traditionellt filmaspekt så hade sidorna varit meningslös scenografi för att bibehålla effekten i hotfullheten av närmandet.

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Dizzz:

Det bästa är ju att Steve ser exakt ut som Trevor.

Trevor är min absolut favoritkaraktär i GTA-serien. Så fruktansvärt ohyfsad och självisk så det inte är sant.. Älskar det.

Så extremt självisk är han ju faktiskt inte. Men de flesta hipsters är väl ganska själviska...

Så det faktum att han går in i någon annans hus, kräver att denna ska göra exakt vad han säger och dessutom våldför sig på hans nalle inte är själviskt?

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av SunShine:

Bästa karaktären i spelet, de kunde skippat de andra två helt o hållet och låtit dem varit karaktärer som man kunde spela med när man gör heist uppdragen.

jag tycker helt tvärtom. Gillar inte den typen av karaktär även om Trevor har sina stunder. Jag har haft som roligast nr det är Franklin och Michael som gör uppdrag. Gillar deras kemi.

Håller med dig. Trevor är lite för överdriven för min smak. Franklin gillar jag som bäst.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Propy:
Skrivet av SunShine:

Bästa karaktären i spelet, de kunde skippat de andra två helt o hållet och låtit dem varit karaktärer som man kunde spela med när man gör heist uppdragen.

jag tycker helt tvärtom. Gillar inte den typen av karaktär även om Trevor har sina stunder. Jag har haft som roligast nr det är Franklin och Michael som gör uppdrag. Gillar deras kemi.

Håller med dig. Trevor är lite för överdriven för min smak. Franklin gillar jag som bäst.

I mitt tycke är det just hans överdrivna sätt att förhålla sig till allt som gör honom så underbar. Med honom så känns det som alla bitar med den humor osv. faller på plats.

Franklin och Micke känns alldeles för stereotypiska för min smak.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

12
Skriv svar