Nu kan du skjuta djur i Cabela's African Adventures

Robot
Medlem
Nu kan du skjuta djur i Cabela's African Adventures

Kunde varit skoj tidsfördriv men ärligt talat.... för dålig grafik.

Ett spel som det här KRÄVER ypperlig grafik imo. Jag kan tänka mig att krypa omkring bland stockar, stenar och buskar för att lyckas skjuta djuret, men om buskarna består av några lågpolygonbeklädda diton utspridda lite här och var och en total avsaknad av undervegetation så nej tack, jag kan inte leva mig in i ett sånt spel.

Medlem
Skrivet av Cirdane:

Kunde varit skoj tidsfördriv men ärligt talat.... för dålig grafik.

Ett spel som det här KRÄVER ypperlig grafik imo. Jag kan tänka mig att krypa omkring bland stockar, stenar och buskar för att lyckas skjuta djuret, men om buskarna består av några lågpolygonbeklädda diton utspridda lite här och var och en total avsaknad av undervegetation så nej tack, jag kan inte leva mig in i ett sånt spel.

Exakt. Testade något liknande spel för ett tag sedan. Det var alldeles för orealistiskt.

Medlem
Skrivet av Cirdane:

Kunde varit skoj tidsfördriv men ärligt talat.... för dålig grafik.

Ett spel som det här KRÄVER ypperlig grafik imo. Jag kan tänka mig att krypa omkring bland stockar, stenar och buskar för att lyckas skjuta djuret, men om buskarna består av några lågpolygonbeklädda diton utspridda lite här och var och en total avsaknad av undervegetation så nej tack, jag kan inte leva mig in i ett sånt spel.

Sen så är estetiken inte speciellt imponerande heller. Dålig teknisk grafik kan lätt vägas upp ifall art-designen är gjord av proffs, men här ser det bara meh ut, och saknar atmosfär.

Medlem

Cabela spelen är ju som bekant skitspels-tunnans bottenskrap. något för AVGN om 15 år.


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Det är lustig... men jag har alltid haft lite svårt med det här att skjuta djur i spel... människor eller monster å så är inget problem, men tycker inte om att jaga djur av nån konstig anledning.

Tycker bara synd om stackarna, vad har dom gjort mig?

Om det inte är fullständigt överdrivet och inte har någon verklighets koppling alls, då har jag inget problem med det igen.

Medlem

Perfect, now give this to poachers around the globe, and give all the profits to the animals that soon will be nomore.

Tigers and Elephants BYE BYE!

Be greatful if you have seen one even in a zoo

People hacked the gps trackingstations for the tigers so now as we speak the real tigers are beeing hunted!

Id say they are gone before 2015!

Medlem
Inaktiv

Har kört alla Caballa jaktspelen och 2 av dom är bra övriga är inget direkt att rekomendera, att man överhuvudtaget köper spelen beror ju på att utbudet av jaktspel är mer eller mindre obefintligt.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

1
Skriv svar