How to Survive ute nu – se släpptrailern

Robot
How to Survive ute nu – se släpptrailern
Avstängd
How to Survive ute nu – se släpptrailern

Tycker detta verkar riktigt intressant, bara sett trailer dock men jag får aldrig nog av zombies!

Medlem

Diablo med Zombie tema?

Medlem

Jag bryr mig inte om det är zombies, människor, apor eller maskiner jag slåss mot, jag vill bara ha ett bra survivalspel.

Medlem

Ett bra? ... sök vidare.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Nån som vet om det här är bra eller inte?

MEG
Medlem

Jaaaa vad bra ännu ett Zombiespel *sarkastiskt*. Hmm utseendemässigt påminner det om Path of Exile.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Det här spelet har fått dålig kritik t ex osynliga väggar,dåligt optimerat m.m....Såg en annan trailer på detta spel och kan bara säga att jag tycker synd om den som köper skit-n...

Medlem

vet inte om alla dessa survival spel. hade jag mött en zombie mitt i natten i en återvändsgränd eller så, hade jag blivit skraj.
inte hoppat på den med motorsågen jag hittade i gränden.
alla e så tuffa i dessa spel.

Medlem
Skrivet av Zero303:

vet inte om alla dessa survival spel. hade jag mött en zombie mitt i natten i en återvändsgränd eller så, hade jag blivit skraj.
inte hoppat på den med motorsågen jag hittade i gränden.
alla e så tuffa i dessa spel.

Om det gällde livet så hade du nog, liksom miljoner andra, hittat egenskaper hos dig du inte trodde fanns där...

We are animals.

Medlem

Men.. När släpps det till ps3?
Hittar inte kalaset på pss.

Medlem
Skrivet av Zero303:

vet inte om alla dessa survival spel. hade jag mött en zombie mitt i natten i en återvändsgränd eller så, hade jag blivit skraj.
inte hoppat på den med motorsågen jag hittade i gränden.
alla e så tuffa i dessa spel.

är det inte syftet med spel? att simulera det man inte kan/får/vill göra på riktigt.


signatur

//monster

Avstängd
Skrivet av Zero303:

vet inte om alla dessa survival spel. hade jag mött en zombie mitt i natten i en återvändsgränd eller så, hade jag blivit skraj.
inte hoppat på den med motorsågen jag hittade i gränden.
alla e så tuffa i dessa spel.

Som en annan sa gäller det ditt liv så lär du inte rusa iväg, människan har en försvarsmekanism som innebär att man försvarar sig när sitt liv är i fara eller sina barns samt släktingar.

Man kanske rusar först en liten bit men när väl allt slagit igång brukar man hellre försöka försvara sig tills ena ligger på backen om det så behövs, nu för tiden är det mer att vi styrs av dessa lagar vi lever efter. Men utgår man från förr då homosapiens inte hade lagar och regler och det behövdes att försvara sitt hem mot angripare så sprang vi inte bara iväg utan det blev att bekämpa eld med eld.

Skrivet av Svanberg:

Jag bryr mig inte om det är zombies, människor, apor eller maskiner jag slåss mot, jag vill bara ha ett bra survivalspel.

Du kolla in Garrys Incident det ska tydligen vara rätt ok


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv

Utmaning,bra.

Medlem

ett inte jättebra spel måttligt roande med crafting och allt men det är inget drag direkt. rätt slött


signatur

//monster

Inaktiv
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Svanberg:

Jag bryr mig inte om det är zombies, människor, apor eller maskiner jag slåss mot, jag vill bara ha ett bra survivalspel.

Du kolla in Garrys Incident det ska tydligen vara rätt ok

Medlem

var det bara jag som kände mig lite snurrig av att titta på trailern?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Svanberg:

Jag bryr mig inte om det är zombies, människor, apor eller maskiner jag slåss mot, jag vill bara ha ett bra survivalspel.

Du kolla in Garrys Incident det ska tydligen vara rätt ok

Det var det spelet jag skrev om,tog fel på spel....Ursäkta för det...Du kan läsa vad jag skrev om Garys Incident...Verkar inte vara ett bra spel.

Medlem

håller med ovan om att varför ska alla karaktärer vara så "Tuffa" i alla spel. Film världen tex är ju ljusår framför i utvecklingen där och har förståt att dom flesta vill kunna identifiera sig med någon som man är lik. Hadde vart kul om ens karaktär kunde tex få panik så man fick svårigheter med sikta, köra springa etc och andra saker som att man ska få problem med saker som inte alltid fungerar tex problem med för skitigt vapen eller fordonet. Sen borde man lägga in att man kan ramla om man tex springer över någon gren/sten halkar på grus, vått gräs etc. Hoppas man får se mer av detta i "next gen"

Medlem
Skrivet av Saurfange:

håller med ovan om att varför ska alla karaktärer vara så "Tuffa" i alla spel. Film världen tex är ju ljusår framför i utvecklingen där och har förståt att dom flesta vill kunna identifiera sig med någon som man är lik. Hadde vart kul om ens karaktär kunde tex få panik så man fick svårigheter med sikta, köra springa etc och andra saker som att man ska få problem med saker som inte alltid fungerar tex problem med för skitigt vapen eller fordonet. Sen borde man lägga in att man kan ramla om man tex springer över någon gren/sten halkar på grus, vått gräs etc. Hoppas man får se mer av detta i "next gen"

håller inte helt med om att det skulle vara kul att plötsligt inte kunna sikta, förmodligen enbart väldigt frustrerande vilket snabbt hade lett till att majoriteten simpelt nog avinstallerat. det är bättre om utmaningen är i form av fler fiender lr så än att förstöra kontrollerna för spelaren


signatur

//monster

Medlem

Kommer det någon recension på detta? Är nyfiken på det

1
Skriv svar