Fighter Within – gameplay-trailer som gör ont

Robot
Medlem
Fighter Within – gameplay-trailer som gör ont

Skönt att slippa se massa ljuseffekter när slaget träffar.

Medlem

Det är annars rätt kul att ta sig ner till valfri boxnings eller mma klubb och puckla på varandra irl. Bra mycket roligare än i ett spel


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Eh.. Någon som märkte att man inte fick se Kinnect-delen av spelet?

Medlem

Håller mig till Mortal Kombat

Skrivet av Hymer:

Det är annars rätt kul att ta sig ner till valfri boxnings eller mma klubb och puckla på varandra irl. Bra mycket roligare än i ett spel

Håller med

Inaktiv
Skrivet av Eriand:

Eh.. Någon som märkte att man inte fick se Kinnect-delen av spelet?

De har väl insett hur kasst det är och hoppas att ingen märker det innan de köpt spelet.

Medlem

så man viftar med armarna å 5 min senare slår gubben i spelet ? xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Jag vet inte om jag kommer klara av att spela detta, är ganska dålig på att volta och hjula...


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Detta såg itne alls illa ut, men tror inte det är något för mig. Om det handlar om flera olika kombinationer, särskilt om det är olika för alla karaktärer så är det verkligen ingenting för mig. Jag är dålig på att komma ihåg det, och lat.

Om det är en simpel stil som något i likhet utav Naruto Ultimate Ninja Storm så visst, gärna, fast gärna liiiite svårare.

Annars får jag nöja mig med att kolla på videor.

Medlem
Skrivet av Kimpur:

Jag vet inte om jag kommer klara av att spela detta, är ganska dålig på att volta och hjula...

Ja precis, plus mina möbler, TV, husdjur skulle nog inte gilla när jag sparkar sönder dom!? Fan blir dyrt!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

funkar säkert fint om det ingår en gympasal med spelet


signatur

always use the nubs for cover

1
Skriv svar