Tävling – vinn Battlefield 4!

Robot
Tävling – vinn Battlefield 4!

FZ ger dig tre chanser att vinna Battlefield 4, en handkontroll och en bok om spelet.

#battlefield-4, #dice


Medlem
Tävling – vinn Battlefield 4!

vet inte jag tyckte det va ganska svårt! säkert mer än ett fel

Medlem

Vilket battlefield syftar ni på i fråga nr2 då undrar jag?

Medlem
Skrivet av deroz:

Vilket battlefield syftar ni på i fråga nr2 då undrar jag?

Undrar jag med.

Skrivet av aT1C:

första frågan är ju dum, för det öppnas ju olika för olika länder o.0

Världspremiär = var det släpps först.

Medlem

Jävla konstiga frågor tycker jag.
Och 6 stycken? Pft.

Avstängd

Hade fel på en som jag upptäckte sen och kanske ett fel på en annan, får hålla tummarna i alla fall!

Medlem

alla fråger är fel skrivna och alla svar är felskrivna. Dom är fan dummaste tävlingen och sämst gjorda.


signatur

Computer is my home, my girlfriend is my life and my job is my lover!
Some questions just write a PM

Medlem

Fråga 4 var riktigt klurig, får se hur det går. Håller tummarna då månadens spelbudgett måste gå till att ersätta mitt trasiga headset :/

Lycka till allihop


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av kulaN:

alla fråger är fel skrivna och alla svar är felskrivna. Dom är fan dummaste tävlingen och sämst gjorda.

ja, och det är inte ens frågor som är svåra. De är bara svåra att förstå. Man kan tolka de helt olika. Finns nog inga fel svar...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Alltså jag fattar inte ens fråga #2, första spelet gav väl ändå den breda allmänheten(finns ingen smal allmänhet då det syftar på alla ändå) möjligheten att spela BF? inte en karta?

Och världspremiär är det väl förfan om det släpps över hela världen på samma datum, annars är det ju premiär på specifika platser t.ex Nordamerika osv.

Medlem

Man måste börja tänka som Christer, utanför boxen eller kontoret.

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av kulaN:

alla fråger är fel skrivna och alla svar är felskrivna. Dom är fan dummaste tävlingen och sämst gjorda.

ja, och det är inte ens frågor som är svåra. De är bara svåra att förstå. Man kan tolka de helt olika. Finns nog inga fel svar...

Det är sant men om det är olika tolkningar är det olika frågor. Då blir det fel fast det kan va rätt och rätt fast det är fel. Då är min slutsats att det är extremt dåligt gjort. Det är min åsikt och det är så jag tycker.


signatur

Computer is my home, my girlfriend is my life and my job is my lover!
Some questions just write a PM

Medlem

Lycka till allesammans!

Medlem
Skrivet av Loxus:
Skrivet av deroz:

Vilket battlefield syftar ni på i fråga nr2 då undrar jag?

Undrar jag med.

Skrivet av aT1C:

första frågan är ju dum, för det öppnas ju olika för olika länder o.0

Världspremiär = var det släpps först.

Loxus Värdspremiär är samma dag i alla länder annars är det inte världs premiär.


signatur

Computer is my home, my girlfriend is my life and my job is my lover!
Some questions just write a PM

Medlem
Skrivet av kulaN:

alla fråger är fel skrivna och alla svar är felskrivna. Dom är fan dummaste tävlingen och sämst gjorda.

Alla frågor har 1 korrekt svar, bara för du inte kan googla upp dom på 2 sekunder betyder inte att de är dumma, det är kanske något annat än frågorna som är "dumt"?

Skrivet av Deli:

Alltså jag fattar inte ens fråga #2, första spelet gav väl ändå den breda allmänheten(finns ingen smal allmänhet då det syftar på alla ändå) möjligheten att spela BF? inte en karta?

Battlefield är en serie, när fick man prova spela den först? (Allmänheten syftar på folk utanför de som jobbade med spelet och journalister som får prova innan)
Säger inte mer än så...

Tycker för övrigt det var en bra tävling


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem
Skrivet av Deli:

Alltså jag fattar inte ens fråga #2, första spelet gav väl ändå den breda allmänheten(finns ingen smal allmänhet då det syftar på alla ändå) möjligheten att spela BF? inte en karta?

Och världspremiär är det väl förfan om det släpps över hela världen på samma datum, annars är det ju premiär på specifika platser t.ex Nordamerika osv.

tänk efter igen. den frågan var faktiskt helt ok, lite lurig.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Medlem

Osäker på 4an

Btw detta är ''TexN'' som jag aldrig lyckas få igång kontot på. Så tro inte att jag är någon färsking som är medlem bara för att vinna tävlingar


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

#2 var ju klockren. Synd att man hade fel på andra frågor...


signatur

Gärna flärd, men först en rejäl lavett

Medlem
Skrivet av kulaN:

Loxus Värdspremiär är samma dag i alla länder annars är det inte världs premiär.

Nope. Världspremiär betyder var det släpps först i världen

Medlem

Det var en knepig men bra tävling. Tror jag hade alla rätt

Medlem

Svåra frågor! Men kan inte klockan bara bli fyra så en kan börja spela.


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem
Skrivet av Loxus:
Skrivet av kulaN:

Loxus Värdspremiär är samma dag i alla länder annars är det inte världs premiär.

Nope. Världspremiär betyder var det släpps först i världen

Nej då är det bara en Premiär, t.ex en film kan ha en Premiärvisning på bio, en biosalong. Det är inte världspremiär, Världspremiär är när samma film visas på bio i hela världen för första gången.

Medlem

Några svår frågar här och där. Fyran tog ett tag innan man förstog.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Medlem

Det släpps ju idag i Korea?

Medlem

Herregud vad frågan om sångaren inte var rolig :P. Gick i cirklar skitlänge innan jag fattade vilket band det ens handlade om. Well played FZ hoppas man fixade frågorna!

Medlem

Man kan inte få ändra ett svar va?
Kom på en fråga jag hade skrivit fel på

Medlem
Skrivet av Deli:
Skrivet av Loxus:
Skrivet av kulaN:

Loxus Värdspremiär är samma dag i alla länder annars är det inte världs premiär.

Nope. Världspremiär betyder var det släpps först i världen

Nej då är det bara en Premiär, t.ex en film kan ha en Premiärvisning på bio, en biosalong. Det är inte världspremiär, Världspremiär är när samma film visas på bio i hela världen för första gången.

Rent konceptuellt betyder det det. Men tyvärr har ingen film någonsin i historien visats i alla länder i hela världen under samma dag, så det är lite av en myt. Man of Steel hade exempelvis en officiell världspremiär den 14: Juni i år. Detta till trots, kom den först 26:e i Sverige.

Medlem
Skrivet av Deli:
Skrivet av Loxus:
Skrivet av kulaN:

Loxus Värdspremiär är samma dag i alla länder annars är det inte världs premiär.

Nope. Världspremiär betyder var det släpps först i världen

Nej då är det bara en Premiär, t.ex en film kan ha en Premiärvisning på bio, en biosalong. Det är inte världspremiär, Världspremiär är när samma film visas på bio i hela världen för första gången.

Så BF4 har alltså ingen världspremiär eller vadå?

123
Skriv svar