EA lägger ner nya Command & Conquer

Robot
Geeks Gaming
EA lägger ner nya Command & Conquer

YES! Våga Vägra F2p

Medlem

Tråkigt med samtidigt bra...

Medlem
Medlem

Jupps, såg inte ut att hålla måttet.

Medlem

Jag var sugen på ett nytt Command & Conquer, men det är lika bra att de lägger ner spelet om det är kasst. Ge mig Generals 2 utan F2P.

Medlem

EA förvånar mig något oerhört just nu. De vågar faktiskt lägga ner spelet?! Helt enkelt för DÅLIGT...från EA?! DÅLIGT? När har det tidigare hindrat dom?

*slow clap*

Hoppas att de plockar upp Generals 2 tankarna igen isåfall - ett ordentligt sådant.

Herr rygg

Blandade känslor. Vill ju ha ett nytt CC men vägrar F2P. Så i slutändan är det nog bra.


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Bra

Aldrig har denna meningen varit mer träffande.

GÖR OM OCH GÖR RÄTT.

Medlem

Väldigt förvånande att höra efter all hype. Tyckte själv att det var förvånansvärt blekt i betan och jag var tydligen inte ensam.

Medlem

Skippa hela F2P-tramset och gör ett riktigt Generals 2 så köper jag det om det är minst lika roligt som ettan.

Medlem

Vad bra, detta kunde ju ha smutsat ner EA:s helt perfekta historia med kvalitetsspel dom senaste åren...

Medlem

Efter ha prövat betan kan jag bara instämma...
Spelet såg rent bedrövligt ut, visserligen en beta.

Nu kanske EA lyssnar vad fansen vill ha...Och nej vi ville inte ha F2P från första början.

Medlem

skit i CC, ge mig ett nytt Red Alert i stil med ettan eller tvåan!!

Medlem

Såg fram emot ett nytt C&C ju Bra de inte packar på oss mög. Men varför inte gjort det bra från början

Medlem

Tja med tanke på hur dåliga dom förra spelen var i denna serie så är det nog bra, dom har helt enkelt glömt hur man gör bra spel.

Medlem

Crap, jag som köpte Collectors Edition bara för o lira alphan lol. Nåja hann lira skiten i 2 veckor i alla fall och håller med att det var skapligt kasst.

Inaktiv

Westwood + Tanya (Kari Wuhrer) = Sucess!

Medlem

Så... ett riktigt Generals 2 istället, kanske?

Medlem

Vad jag vill se nu är ett riktigt Tiberium Avslut eller fortsättning som helt bortförklarar C&C4 som en galnings dröm eller något.

Medlem

Bra av EA att ha lite faktiska kvalitetskontroller.

Inaktiv

:up:Brist på nytänkande.

Medlem

Men det var då själva f...
Har ju längtat så förbenat efter ett nytt Generals
Gör om, gör rätt, i all hast!

Medlem

Bra av de att lägga ner det än att släppa ett skitspel för en gång skull

ELF
Medlem

En guldstjärna åt EA. Nästa spel på listan att läggas ned är SimCity 5 och istället göra det bra redan från början.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Spelet var verkligen skit, kändes segt och jobbigt helt enkelt. Det var inte fult, men bara dåligt gjort.


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

Var det detta som från början hette C&C: Generals 2? Hoppas inte det.. Generals 2 skulle ju blivit en försäljningssuccé.

Inaktiv

Härligt! Spelserier som körs ned i marken och mjölkas skall inte undkomma vår kritik!

Medlem

Dom som utvecklade spelet är nog inte lika glada som många här. Bye bye jobb.

Medlem

Inte lätt att göra RTS numera. Inte ens COH2 höll måttet enligt många, men vad kan man göra som är bra inom genren utan att verka trött och oinspirerat?

F2P var nog iallafall inte svaret på den frågan. Får se vad som händer i framtiden.

Skriv svar