Heavy Rain demot

Medlem
Heavy Rain demot

För den som vill ha demot av heavy rain lite snabbare, lös fallet nedan. Belöningen är en kod för nedladdning av demot.

[http://www.precinct52.com/case1117_briefing]

Lösning här, om man inte VILL lösa det själv.

Avstängd

Fixade en kod alldeles nyss. Ska testa det så fort jag kommer hem. Är hos en kompis atm.

Har höga förväntningar på detta spel

Medlem

Tack så mycket

Medlem

Tackar


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Tackar! Tankar demot as we speak.

Medlem

många kommer säkert ogilla spelet för att det är så mycket cutscenes och kanske lite lite spelande stundvis men själv är jag helt förälskad efter att ha spelat demot!

grymt fängslande och innovativt och jag njuter/ryser varenda sekund! proffsigt gjort och med passande musik och en helt fruktansvärt bra grafik!

detta blir ett solklart köp och för mig nog årets spel och dessutom en given klassiker då det lägger grunden för ett nytt sätt att uppleva spel!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Jag gillar det faktiskt. Det känns bitvis som en film som man får påverka själv. Det var lite buggigt för mig på några ställen men annars så :). Kommer nog bli köp.

Medlem

Detta blir ett måste Fan vilket awesome spel


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Demot gav verkligen mersmak, detta får man nog beställa! Annorlunda och originell gameplay, I like it.


signatur

Nerd 4 life, yo.

Medlem

Verkar kunna bli ett trevligt spel, historien verkar kunna gå massor med vägar, karaktärer ska tydligen kunna dö men spelet fortsätter ändå osv.

Hoppas bara att man kan styra historien mer än i Fahrenheit.

Förövrigt så vande jag mig direkt vid de lite annorlunda kontrollerna, att gå med R2 var inte så tokigt trots allt

Medlem

Heavy Rain Collectors Edition förbokat
Kan knappt vänta, längesedan jag var såhär peppad inför ett spel!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Älskade demot! De har fått till det! Ruggigt atmosfär och otrolig inlevelse. Detta spel måste ägas av alla PS3 ägare! En ny genre har skapats och Quantic Dream är vägvisarna!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Det demot tog mig med överraskning. Detta spel är ett mer solklart köp än FFXIII.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Är det bästa demot jag spelat sedan ff7 (demon som kom med tobal nr1 1996). Heavy Rain är lätt GOTG enligt mig. och som Tassel skrev "detta är ett mer solklart köp än FFXIII" och jag kan bara hålla med !

Medlem

Har spelat igenom det några gånger och jag är så uppumpad inför Heavy Rain. Jag har förbeställt det, men jag vet inte om jag ska ändra min beställning till CE istället?

Medlem

CE är ju ett måste! soundtracket och dlc gör det ju tokvärt för bara 100kr extra lixom.

Medlem

CE is the shit


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Kan inte göra något än att hålla med er. Var lite tveksam till vad jag skulle tycka om själva gameplayet men det gav definitivt mersmak. Många spel man vill spela nu helt plötsligt, men alldeles för lite tid

Medlem

fyyfan vilket intressant demo alltså.. jag hade inte så hemskt höga förhoppningar men de var jäääävligt awesome.

musiken tycker jag gjorde sjukt mycket, den var oerhört stämningsfull. plus att själva atmosfären gjorde att man som drogs in. jävligt intressant faktiskt.

detta lär väl inte sälja som smör så collectors edition kanske man köper någon månad efter release då jag är fattigare än en bonde (jag själv då)

Medlem

spelat det några gånger till nu och spelet förtjänar att jag skriver ännu en gång hur underbart det faktiskt är!

replay-värdet på spelet kommer vara enormt, saker o ting verkar ju kunna förändras hur mycket som helst beroende på vad du gör eller säger.

Trots replay-värdet hoppas jag otroligt mycket att spelet inte blir något fjuttigt 6timmars spel, vore hemskt synd om det går att spela igenom på en kväll :/


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

jag har hört att om man kör alla sidouppdrag och storyn så kommer det upp emot 50 timmar

Medlem

håller med föregående. vill att detta skall bli ett spel som är långt som satan. jag tror att man aldrig blir less faktiskt. speciellt då man vill se hur allt slutar osv.

Medlem

Det ska väl ta c:a 8 timmar att köra igenom spelet med alla fyra karaktärer.
Har inte hört något om några 50 timmar inte.
Även om spelet är grymt bra så behöver det inte bli bättre för att det är utdraget och långt. Hellre kortare och kompakt med samma inlevelse som demot hade hela tiden.

Men man kan säkert få ut en jädra massa extra timmar genom att köra spelet fler gånger och hela tiden välja nya vägar att lösa det.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Tassel:

Det ska väl ta c:a 8 timmar att köra igenom spelet med alla fyra karaktärer.
Har inte hört något om några 50 timmar inte.
Även om spelet är grymt bra så behöver det inte bli bättre för att det är utdraget och långt. Hellre kortare och kompakt med samma inlevelse som demot hade hela tiden.

Men man kan säkert få ut en jädra massa extra timmar genom att köra spelet fler gånger och hela tiden välja nya vägar att lösa det.

Nej även ett kort spel kan vara ett bra spel, men om spelet är bra OCH långt så är det ju det bästa som kan hända!

8timmar per karaktär låter ju inte illa, 32 timmar innnan man spelat igenom spelet 1 gång...och som sagt, det kommer ju gå att spela det minst en gång till efter det


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Alltså, att jag lyckas blanda ihop kingdoms hearts 2 som kom för nått år sedan och detta :P. Självklart kommer det nog inte vara 50 timmar.

Medlem
Skrivet av Soulless:

8timmar per karaktär låter ju inte illa, 32 timmar innnan man spelat igenom spelet 1 gång...och som sagt, det kommer ju gå att spela det minst en gång till efter det

Jag menade 8 timmar totalt. Inte per karaktär. Tyvärr.


signatur

“All thinking people are atheists.”

1
Skriv svar