Kroppsdelarna flyger i Chivalry: Deadliest Warrior

Robot
Medlem
Kroppsdelarna flyger i Chivalry: Deadliest Warrior

Börjar påminna väldigt mycket om PvK2

Medlem
Medlem

Nu blev jag sugen på att spela Die by the Sword bara för att han skrek det. Där snackar vi klassiskt svärdspel!

Medlem
Skrivet av Menige_Erik:

Börjar påminna väldigt mycket om PvK2

Ju mer desto bättre!

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Nu blev jag sugen på att spela Die by the Sword bara för att han skrek det. Där snackar vi klassiskt svärdspel!

Guldspel!

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av Menige_Erik:

Börjar påminna väldigt mycket om PvK2

Ju mer desto bättre!

Håller med

Inaktiv

gillade det här spelet,, men inte det där war of the roses.. det va bara konstigt.

Medlem

"Nya animationer" sedan ser man en ninja slå en kullerbytta men kameran hänger inte med. Så för en sekund ser man sina egna ben gå igenom huvudet sitt.
För det är ju naturligt.

Inaktiv

Har börjat att spela Chivalry Medieval Warfare och är uppe i ca 10 timmar. Än så länge har det varit väldigt kul och det finns en charm i spelet som jag gillar. Man behöver kunna sin klass för att komma någonstans och bli bra i det spelet. Till skillnad från War of the Roses som bestod i ett ändlöst viftande med sitt svärd och man var aldrig säker på var svingen man utdelade skulle hamna.

Får se hur Torn Banner Studios lyckas med Chivalry: Deadliest Warrior. Än så länge så får jag intrycket att striderna är mycket snabbare än sin föregångare och att det inte känns lika tungt och tillfredställande att sänka en motståndare. Men den som lever får se.

1
Skriv svar