Assassin's Creed-filmen har premiär i augusti 2015

Robot
Assassin's Creed-filmen har premiär i augusti 2015

I augusti om två år får vi se om Assassin's Creed kan ta klivet till vita duken med värdighet.


Medlem
Assassin's Creed-filmen har premiär i augusti 2015

Kostymfest!

No!!! Ska Etzio vara tysk/irländare. Skådespelaren måste vara italiensk. Annars blir det dåliga repliker.

Medlem
Skrivet av SirJeanPhilippe:

No!!! Ska Etzio vara tysk/irländare. Skådespelaren måste vara italiensk. Annars blir det dåliga repliker.

De kanske kör på med Altaïr?

Medlem
Skrivet av SirJeanPhilippe:

No!!! Ska Etzio vara tysk/irländare. Skådespelaren måste vara italiensk. Annars blir det dåliga repliker.

Assasins Creed; The fight for münchen

Medlem
Medlem

Fassbender är bäst. Han kan spela Martin Luther King och kan göra det bra.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Fassbender är en kompetent skådespelare, men regelrätta spelfilmer är ingen höjdare, likaså spel efter filmer.

Doom var definitivt ingen hit som film, eller ironman, xmen, wolverine som spel, urk!

tombraider var ok

Gör unika spel och unika filmer, man kanske tjänar mindre, men hållbarheten och trovärdigheten består.

Halo eller Mass Effect med hollywood budget och stjärnbesättning "kanske" hade kunnat bli bra, dock är jag skeptisk.

Medlem

en film att se framemot coolt

Geeks Gaming

Då förväntar jag mig extremt få datorgjorda scener... inte en massa explosioner och skit.

Medlem
Skrivet av SirJeanPhilippe:

No!!! Ska Etzio vara tysk/irländare. Skådespelaren måste vara italiensk. Annars blir det dåliga repliker.

Fassbender ska spela Desmond. Inte Ezio eller Altaïr

Skrivet av Azlano:
Skrivet av SirJeanPhilippe:

No!!! Ska Etzio vara tysk/irländare. Skådespelaren måste vara italiensk. Annars blir det dåliga repliker.

Fassbender ska spela Desmond. Inte Ezio eller Altaïr

Vem ska spela Ezio, eller Altaïr. Inte någon tysk/irländare eller? Annars blir den en film i "klass" med Terminator. Då är den inte värd att se.

1
Skriv svar