Cataclysm Closed beta - någon?

Medlem
Cataclysm Closed beta - någon?

Igår (30/6-10) började Blizzard skicka ut closed beta invites till utvalda WoW-spelare. Om man har fixat sina beta settings i sitt battle.net-account och har turen med sig kan accountet bli uppgraderat till ett Cataclysm beta-account. Det är alltså inga beta keys, vilket betyder att det inte kommer förekomma någon svarthandel!

För att se om du blivit invitad loggar du bara in på ditt battle.net-account, eller kollar din mail. Dock kan det dröja någon dag innan du får mailet, så du ser först och främst på battle.net om du blivit invitad.

Någon lycklig på FZ?


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem
Medlem

jag har fått

Medlem
Skrivet av Zlampan:

jag har fått

Aaah, turunge!! Hur såg du att du hade fått? Kollade du på battle.net eller fick du mail?


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

kollade på battle.net, möjligt att jag fått mail om det också men har inte kollat den mailen som är registrerad på kontot.

Medlem

Okey, jag fortsätter hoppas!!


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

För de av er som fortfarande sitter och harvar i WotLK sänder jag mitt spelande i Cataclysm-betan live.

Tidigare idag avverkade vi Goblins och Mount Hyjal. Nästa sändning startar 18:30 och den kommer täcka Worgen, de två nya instanserna Blackrock Caverns och Throne of the Tides samt levelingzonen Vashj?ir. Eller så långt jag nu hinner bland dessa.

Medlem

11:00 startar vi imorgon, och då blir det Worgen som gäller!

Medlem

Ingen invite än, lär nog inte få någon heller.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag fick en förra helgen. Rätt sjukt med tanke på hur lite jag spelar. Men det är väl ett helt slumpmässigt urval av sökande.

Nåväl, har åtminstone testat betan lite grann. Drog omkring i undervattenszonen Vashj'ir vilket var ett väldigt coolt ställe. Som tur är får man en buff så man kan andas under vattnet plus ökad simhastighet. Har dock inte questat speciellt mycket då det känns drygt att göra om allt sen när det väl går live.

Flygande mounts i hela Azeroth är jäkligt nice också. Alla ställen man försökt nå förut kan man enkelt flyga till nu

Medlem
Skrivet av Spectral:

Jag fick en förra helgen. Rätt sjukt med tanke på hur lite jag spelar. Men det är väl ett helt slumpmässigt urval av sökande.

Nåväl, har åtminstone testat betan lite grann. Drog omkring i undervattenszonen Vashj'ir vilket var ett väldigt coolt ställe. Som tur är får man en buff så man kan andas under vattnet plus ökad simhastighet. Har dock inte questat speciellt mycket då det känns drygt att göra om allt sen när det väl går live.

Flygande mounts i hela Azeroth är jäkligt nice också. Alla ställen man försökt nå förut kan man enkelt flyga till nu

I hate you. Inte ens intresserad och sen trycker upp det i våra ansikten!

Medlem
Skrivet av Fraizer:
Skrivet av Spectral:

Jag fick en förra helgen. Rätt sjukt med tanke på hur lite jag spelar. Men det är väl ett helt slumpmässigt urval av sökande.

Nåväl, har åtminstone testat betan lite grann. Drog omkring i undervattenszonen Vashj'ir vilket var ett väldigt coolt ställe. Som tur är får man en buff så man kan andas under vattnet plus ökad simhastighet. Har dock inte questat speciellt mycket då det känns drygt att göra om allt sen när det väl går live.

Flygande mounts i hela Azeroth är jäkligt nice också. Alla ställen man försökt nå förut kan man enkelt flyga till nu

I hate you. Inte ens intresserad och sen trycker upp det i våra ansikten!

Det sa jag väl aldrig. När det väl finns folk på servern så man kan få ihop en random grupp till bg's eller instancer lär jag testa det. Men de gånger jag ställt mig i kö har det inte hänt något på 20-30 min.

Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Fraizer:
Skrivet av Spectral:

Jag fick en förra helgen. Rätt sjukt med tanke på hur lite jag spelar. Men det är väl ett helt slumpmässigt urval av sökande.

Nåväl, har åtminstone testat betan lite grann. Drog omkring i undervattenszonen Vashj'ir vilket var ett väldigt coolt ställe. Som tur är får man en buff så man kan andas under vattnet plus ökad simhastighet. Har dock inte questat speciellt mycket då det känns drygt att göra om allt sen när det väl går live.

Flygande mounts i hela Azeroth är jäkligt nice också. Alla ställen man försökt nå förut kan man enkelt flyga till nu

I hate you. Inte ens intresserad och sen trycker upp det i våra ansikten!

Det sa jag väl aldrig. När det väl finns folk på servern så man kan få ihop en random grupp till bg's eller instancer lär jag testa det. Men de gånger jag ställt mig i kö har det inte hänt något på 20-30 min.

Byt server

Inaktiv

vanliga personer får vänta på spelet -.-

Medlem

Alla som vill ha lite hjälp att få en World of Warcraft: Cataclysm beta invite, så har jag hittat ett sätt att göra det på, ganska fiffigt, inge konto stjälande här! det har inget med att ge dina konto uppgifter till nån eller nåt.

Medlem

Hur hade du tänkt göra det Tehkillah? (: jag har PMat dig, låter intressant.

Inaktiv

Jag har haft invite ett tag nu, och så som det ser ut nu så är expansionen mycket bättre än väntat.

Medlem

Säger bara talent remake kommer göra många förvirrade


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Talent remake kommer vara..... kul :S
PTR är uppe nu, kan dock inte flytta över karaktärer.

Medlem

tjena alla ... hmm har nåra frågor delas det utt nycklar fortfarande eller är det slut ??

och en till fråga för att lira betan ... måste man ha full verrsionen av spelen ( har inte köpt dom än )
har nyligen blivit intresserad med andra ord är noob

tacksam för svar
Mvh Panos

1
Skriv svar