Program för att lägga till Watermark på GIF bilder

Medlem
Program för att lägga till Watermark på GIF bilder

Efterlyser ett program eller lösning för att kunna ENKELT lägga till watermark (text) på animerade GIF bilder..

Har två st windows program just nu som jag använder mig av (Easy Watermark Studio samt Bytescout Watermarking PRO) . Man skapar nån profil och sedan kan man importera hur många bilder man vill och programmet lägger enkelt till watermarken på GIF bilderna. Enda problemet med dessa två program jag använder mig av är att 70% av gångerna så blir filstorleken på resultaten sjukt stora. Om en GIF bild är är 800-1000kb så blir filen efter att man lagt till watermark (endast text) mellan 2000-6000kb.

Därför undrar jag nu om någon har nån bättre ide eller program för att lägga till watermarks (text) på animerade GIF bilder uten att storleken ändras så mycket? Obs: Photoshop går bort då jag varken har programmet eller tid att lära mig hur photoshop funkar...

Tacksam för hjälp!

Inaktiv

Trotts att du undanber Photoshop så vill jag ändå försöka rekommendera det då CS2 numera är gratis samt är PS väldigt enkelt att använda samt det enda jag känner till så kan tyvärr inte hjälpa mycket mer än så.

http://www.techspot.com/downloads/3689-adobe-photoshop-cs2.ht...

1
Skriv svar