Hur skulle din drömsommar se ut?

Medlem
Hur skulle din drömsommar se ut?

Hur skulle din drömsommar se ut?

Om du fick välja något av dessa alternativ, vilket skulle du då välja?

Svara på frågorna och var gärna med i diskussionen efteråt.


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

wat


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

sorry jag missade först men nu kom frågorna med


signatur

Wasted.White.Boys

phi
Medlem

Jag brukar ligga med flera olika husvagnar på olika ställen så ofta det går. Jag är ganska promiskuös av mig.

Medlem

Min drömsommar skulle varit i ett semesterparadis där det är grovt olagligt att särskriva.
Sol, bad och varma kvällar.

Medlem

Förlåt för att jag gnäller så jävligt nu, men snälla särskriv inte så mycket. Det är superjobbigt att läsa.

Medlem
Skrivet av Zlampan:

Förlåt för att jag gnäller så jävligt nu, men snälla särskriv inte så mycket. Det är superjobbigt att läsa.

Jag är ledsen om jag orsakat dig besvär, jag velade mellan att skriva ett ord eller dela upp det då jag inte var säker på stavningen. Tyvärr så valde jag fel. Jag ska försöka bättra mig.


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Semester på sex veckor och då måste minst hälften bestå av skärmbränna om den vanliga solen skulle utebli


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Åker utomlands bara för att slippa Sverige ett par veckor.

Medlem

Jag har bara tagit ut 2 veckor semester i sommar. Tänkte spara resten och ta ut lite då och då eftersom jag inte gillar att vara från jobbet för länge. Jag har ingen resa inplanerad. Kommer troligtvis att åka hem till lilla mamma i några dagar och störa henne. Kanske spelar några av spelen som är inköpta men blivit liggande. Jag ska slappa, helt enkelt.

Jag och drömkvinnan övar på att göra barn och dricker paraplydrinkar på stranden


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nyköpt mc så hoppas på en varm o regnfri sommar!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Avstängd

05 lägereldsturné i Sverige då jag inte varit någonstans på länge och har en motsvarande publik för min musik av en lägereld.


signatur

Det här är när diskussionen går: Och då gjorde han det här. Nej det gjorde han inte.

Medlem

nummer 9 och 10 borde kombineras


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

2 veckor festivaler (vara fucked up) , 2 veckor ute mitt i ödemarken o grilla o dricka öl med Bear grylls, 2 veckor hemma, peta mig i nästan o må allmänt slappt !

Medlem

Skulle vilja åka utomlands till något riktigt jävla exotiskt land och bara vara ifred ett tag.

Medlem

Slappa med familjen. Några längre resor blir det inte med en ettåring.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

1
Skriv svar