Testa alpha-version av mitt kommande mobilspel Pyramid Jumble/Ordpyramiden

Medlem
Testa alpha-version av mitt kommande mobilspel Pyramid Jumble/Ordpyramiden

Som gammal FZ-forummedlem tänkte jag att några här kanske ville testa mitt kommande Androidspel (iOS kommer senare) Ordpyramiden (eng. Pyramid Jumble) som jag kodat och gjort musik till alldeles själv på fritiden.

Vad är Ordpyramiden?
Det är ett enkelt ordspel där man kan välja en kategori med ord, vars bokstäver sedan blandas runt och så ska man hitta ett ord i taget så snabbt som möjligt av det som ingår. En avklarad kategori ger pris i form av ädlare ädelstenar ju fler ord man klarade innan tiden gick ut som man sedan kan handla nya kategorier med ord för.

Vilket skick är spelet i?
Laddade idag upp en ny stängd alpha-version v0.2 (endast inbjudna ser det i butiken, kan också ta några timmar innan google uppdaterat till 0.2) men det är helt färdigt sånär som på testningen, engelskt språk och några grafiska förbättringar som planerats. Därefter iOS som sagt.

Jag vill testa! Hur gör jag?
De första 10 som skickar ett PM med den gmail de knutit till den mobil de tänker testa med, får testa

Förväntar mig inte nån rusning direkt men vem vet! Feedback uppskattas iaf, och utvecklingen är såklart transparent och trevlig så som sig bör idag. Man kan följa den på min dev blog www.solidcore.se.

Varför behöver du min gmailadress!?!
Det är ett krav från googles alpha-test system att det måste vara just den adress som är knuten till telefonen som ska spela, annars kan man inte se spelet i Play Store och kan därmed inte ladda ner det och därför inte testa! Jag kommer inte använda emailadressen till något annat än att lägga till den i google-gruppen som har rättighet att ladda ner spelet och kommer naturligtvis inte delge den till någon annan. I och med att man blir listad där så får man också meddelanden när jag skriver om spelet i googlegruppen (någon gång i månaden sådär).

Hur går jag ur testet om jag ångrar mig?
Man kan lämna när som helst. Det är bara att avinstallera spelet och meddela mig via PM eller kontakt via www.solidcore.se så tar jag bort er gmail ur google-gruppen.

Musiken då?
Musiken finns på SoundCloud. Där finns även annat gött jag gjort att kolla in.

Nördinfo
Spelet är utvecklat med Corona SDK och lua på fritiden sedan förra sommaren med en del hjälp från familj och vänner. Det kommer vara gratis men är reklamfinansierat via revmob och fungerar för tillfället endast på Android 2.2+.

Avslutar med en bild till från spelet:

Ha en trevlig kväll!

1
Skriv svar