Nästa Total War på väg att avtäckas

Medlem

fyfan dom ska inte göra klart sitt spel innan dom tänker på göra nya spel..omg detta total war kommer la inte gå spela på fem år efter patcher

Medlem

Warhammer hade varit trevligt...men trotts jag vet att många inte vill det så hade jag gärna sett ett WW2 spel (kommer antagligen aldrig ske dock)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Förstår inte hur man ska få till ett ww2 med hur Total war spelas. Med grupper och allt därtill.

Medlem

Gör inte om mitt misstag och förhandsboka bara.. jag tänker vänta och se om det fortfarande får bra recensioner av spelare två veckor efter släpp.

Då kanske att jag laddar ner det. Hey, som jag ser det så är de skyldiga mig ett spel - det förra fungerade knappt och höll inte vad det lovade.

Medlem

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.

Jag GISSAR Medieval 3, men hoppas på en sorts Victoria: TW. 1820-1910ish. Då kan man klämma in Boerkrigen, Krim-kriget, Amerikanska Inbördeskriget och flertalet större revolutionära rörelser, för att inte tala om koloniseringen av Afrika. Kort sagt: plats för en hel del grejer!

kanske dom riktiga programmerarna kommer tillbaks från alien-projektet, och visar praktikanterna hur man gör ett total war spel ? alla verkade ju va födda igår när dom filmade vilka som va inblandade i rome 2 .. tjejen som va animatör såg ut som 12½.. resten verkade va i 17-18 års åldern

Medlem
Skrivet av conthox:

Hoppas på amerikanska inbördeskriget och/eller kolonialtiden, men har inte en susning.

// edit

Saknar därmed alternativet "Vet inte, men hoppas på..." i omröstningen.

// edit 2

Sedan vore ett WH4k coolt också

Hade sålt min vänstra pungkula för ett Total Warhammer.

Medlem
Skrivet av donhenri:

Efter det stora misslyckandet vid namnet Rome II så har jag inga större förhoppningar

Håller verkligen med. Tidigare hade man tilltro till CA, men pendeln har svängt, tyvärr.

Skrivet av Paddington:

Rome 2 kom ju nyss. Hur hinner folk bli upphetsade inför nästa? Som att sitta och installera sitt nya spel och då knackar någon en på axeln och visar upp nästa iteration i samma serie.

Jo känns onekligen så. I vanliga fall hade de väntat ett halvår till innan man börjar tjöta om nästa projekt..

Skrivet av humancentipede:

jag hade hellre sett ett rome 1 redux med rome 2 motorn ..

Många menar att det onda med Rome 2 ligger i motorn, warscape, som är mindre anpassad till krigföringen det gäller med belägringar osv.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Skulle gärna se Warhammer fantasy eller amerikanska inbördeskriget

Medlem

Total War: Moderaterna Strikes Back

Efter valförlusten på Söndag så blir Reinfeldt helt vansinnig och förstörd ända in i själen så då startar han ett stort krig för att återta tronen i Riksdagen....


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Total War: Moderaterna Strikes Back

Efter valförlusten på Söndag så blir Reinfeldt helt vansinnig och förstörd ända in i själen så då startar han ett stort krig för att återta tronen i Riksdagen....

Är det rotavdrag på armén han samlar?


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Total War: Feministiskt Initiativ

Kämpa med Gudrun som general i det stora kriget om väljarna.

Hahahahaha!

Medlem

Dom har sagt på CA's forum att nästa TW inte kommer att vara en uppföljare. Alltså, inget Medieval 3.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Medieval 3 hoppas jag på.


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av conthox:

Hoppas på amerikanska inbördeskriget och/eller kolonialtiden, men har inte en susning.

// edit

Saknar därmed alternativet "Vet inte, men hoppas på..." i omröstningen.

// edit 2

Sedan vore ett WH4k coolt också

Hade sålt min vänstra pungkula för ett Total Warhammer.

Det är bara att göra dig beredd att knipsa av den snart då ;D

MEG
Medlem

Hoppas på WW1....


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Hade varit kul med WW1 eller WW2. Striderna hade kanske fått göras om, men jag tror att det hade kunnat bli roligt ändå! Tänk CoH2 fast med en worldmap och byggnads system/recruitment som i TW serien.

Medlem

åh Total war: Game of thrones

Skrivet av Remus:

Total War: Moderaterna Strikes Back

Efter valförlusten på Söndag så blir Reinfeldt helt vansinnig och förstörd ända in i själen så då startar han ett stort krig för att återta tronen i Riksdagen....

tråkigt att moderaterna kommer va kvar i 9 år till.

Medlem

Snälla ge mig Medieval 3!

Medlem
Skrivet av Traxad:

Dom har tidigare sagt att det varken är en direkt uppföljare till en äldre titel eller något som "nödvändigtvis" är knutet till Rome 2. VIlket får mig att tro att dom jobbar på ett fristående spel ala "Napoleon Total War" men som använder nuvarande motor.
Kan mycket väl tänka mig att det är något slags Dark Ages Total War eller strax efter roms fall.

Personligen skulle jag gilla ett Dark Ages..Men precis som med Amerikanska inbördeskriget så måste man fråga om det finns någon marknad för det?
Vikingarnas färder tillhör ju Dark Ages. Frankernas "Charlemagne" är en annan..Men det känns som ett sånt spel behöver mer kött på benen!

123
Skriv svar