*Vänligen lås tråden*

Inaktiv

assassin verkar ha bra DPS iaf.. har skaffat nått dual wield nu och två tuffa svärd!

Kan ha ihjäl noob-mobsen i några slag om man kör den där backstab-skillen först.

Skitkul spel ju! Inget lagg alls heller! jag har inte orkar sätta mig in i nått crafting än.. bara mörsar lite mobs.

Men dricker lite bira till oxå (som jag egentligen skulle ha imorrn).. raj raj.. stab stab

Inaktiv

Skål då fan!!
Crafting är roligare om man tar ett par öl till!!

Inaktiv

Jag får bara massa invites från The Larch hela tiden.. det är väl inte ni? Eller är jag trött? Oo

Medlem
Skrivet av sxymf:

Jag får bara massa invites från The Larch hela tiden.. det är väl inte ni? Eller är jag trött? Oo

Nej, det är inte vi:P Vi heter FragZone, så tacka nej till de andra

Medlem

Trevligt! Hur är craftingen tycker du?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Öl och Aion verkar vara en bra kombination för er gubbs, jag får klara mig utan.
Skulle man kunna få lite mana pots på måndag Anjin?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv
Skrivet av v1ctory:

Öl och Aion verkar vara en bra kombination för er gubbs, jag får klara mig utan.
Skulle man kunna få lite mana pots på måndag Anjin?

Javisst men jag behöver råvaror.
Vi får snacka mer om det ingame.
Craftingen är helt ok faktiskt.
Har lite över 60 på alchemy men kör mest workorder crafting.

Inaktiv

Jag är iaf inne nu och det var inga köer
Skicka gärna en invite till Anjinsan när någon som kan göra det loggar på

Medlem

aions community är inget att hänga i granen, väldigt många kids och chatten är allmänt otrevlig. Man kan även fråga folk "May I join your group?" utan att få svar alls, händer ofta.

Medlem

Skulle aktivera mitt gamecard nu, men så behövde man ändå fylla i en första betalning, trots att en månad ingår. Kasst:(

Inaktiv
Skrivet av Call of tuty:

Skulle aktivera mitt gamecard nu, men så behövde man ändå fylla i en första betalning, trots att en månad ingår. Kasst:(

Så är det ju alltid,det dras ju inga pengar nu ändå.

Inaktiv
Skrivet av Mo0rbid:

aions community är inget att hänga i granen, väldigt många kids och chatten är allmänt otrevlig. Man kan även fråga folk "May I join your group?" utan att få svar alls, händer ofta.

De flesta spelar ju bara i sina Legioner antar jag.

Medlem
Skrivet av AnjinSan:
Skrivet av Call of tuty:

Skulle aktivera mitt gamecard nu, men så behövde man ändå fylla i en första betalning, trots att en månad ingår. Kasst:(

Så är det ju alltid,det dras ju inga pengar nu ändå.

Precis, du betalar inte för att du köpt spelet och använt ditt gamecard! Behöver inte oroa dig för att pengarna åker iväg

http://help.ncsoft.com/cgi-bin/ncsoft.cfg/php/enduser/popup_a...

Skrivet av support:

Please Note: All new game accounts must be activated with a valid credit or debit card, a game time card, or PayPal® in order to access the included month of game time. For more information regarding this, please reference: The game box says, 'First month of game play included,' so why am I being asked for billing information?[...]

Ni som inte vill köra automatisk payment (like me):
http://help.ncsoft.com/cgi-bin/ncsoft.cfg/php/enduser/popup_a...


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Citat:

The game box says, "First month of game playincluded," so why am I being asked for billing information?

All game accounts must be activated using a valid credit card, PayPal, or prepaid game time card in order to gain access to the game.

Är dom seriösa? Varför ska man vara tvungen att ge ut sina kontouppgifter för att få aktivera sina 30 dagar. Man är allstå tvingad att köpa en månad direkt efter?

Helt talat. Är 500.000 tvunga att köpa en månad? Förstår inte deras syfte med det.

Har inge problem med att betala men ikke betalar jag för en månad för att aktivera en månad. Sjukt.

Inaktiv
Skrivet av showerguy:
Citat:

The game box says, "First month of game playincluded," so why am I being asked for billing information?

All game accounts must be activated using a valid credit card, PayPal, or prepaid game time card in order to gain access to the game.

Är dom seriösa? Varför ska man vara tvungen att ge ut sina kontouppgifter för att få aktivera sina 30 dagar. Man är allstå tvingad att köpa en månad direkt efter?

Helt talat. Är 500.000 tvunga att köpa en månad? Förstår inte deras syfte med det.

Har inge problem med att betala men ikke betalar jag för en månad för att aktivera en månad. Sjukt.

INGA PENGAR DRAS NU.

Det är ju standard i alla online spel detta.

Inaktiv

Är det? Har lirat många MMORPG och detta är första gången jag stöter på det. Det handlar inte om att pengarna dras eller inte. Bara så onödigt.

Citat:

Your card will be automatically billed for the first time when your included month of game time expires.

Inaktiv
Skrivet av showerguy:

Är det? Har lirat många MMORPG och detta är första gången jag stöter på det. Det handlar inte om att pengarna dras eller inte. Bara så onödigt.

Vad menar du med onödigt?

Inaktiv
Skrivet av AnjinSan:
Skrivet av showerguy:

Är det? Har lirat många MMORPG och detta är första gången jag stöter på det. Det handlar inte om att pengarna dras eller inte. Bara så onödigt.

Vad menar du med onödigt?

För många har inte VISA Paypal och så vidare. Då ska det väl stå på framsidan på boxen eller när man beställer det.

Jag kan betala det direkt med kort men vad är egentigen syftet men hela grejen? Att dom ska gräva pengar från våra fickor?

Det sitter nog flera i samma sits som mig ska du se.

Inaktiv
Skrivet av showerguy:
Skrivet av AnjinSan:
Skrivet av showerguy:

Är det? Har lirat många MMORPG och detta är första gången jag stöter på det. Det handlar inte om att pengarna dras eller inte. Bara så onödigt.

Vad menar du med onödigt?

För många har inte VISA Paypal och så vidare. Då ska det väl stå på framsidan på boxen eller när man beställer det.

Jag kan betala det direkt med kort men vad är egentigen syftet men hela grejen? Att dom ska gräva pengar från våra fickor?

Det sitter nog flera i samma sits som mig ska du se.

Ok men det kostar att spela alla online spel så det är väl direkt ingen nyhet.

Du måste ju betala på något sätt iaf.

Gamecard,Visa,Paypal är väl de man använder som standard och det är inte så svårt att räkna ut att man måste ha tillgång till någon av dem.

Inaktiv

Skillnad på att aktivera sitt konto med Activation card och uppgradera kontot med Gamecard.

Det handlar inte om att ett MMORPG kostar det handlar om att det kostar att aktivera sina 30 dagar som man "köper" när man köper själva spelet.

Men vi kommer nog ingen vart med denna diskussion. NCsoft kommer få tusentals support frågor angående detta och då ger dom sig.

Inaktiv
Skrivet av showerguy:

Skillnad på att aktivera sitt konto med Activation card och uppgradera kontot med Gamecard.

Det handlar inte om att ett MMORPG kostar det handlar om att det kostar att aktivera sina 30 dagar som man "köper" när man köper själva spelet.

Men vi kommer nog ingen vart med denna diskussion. NCsoft kommer få tusentals support frågor angående detta och då ger dom sig.

Ja fattar vad du menar

Är någon online som kan slänga en invite förresten

Medlem

Har också väntat på invite i år nu. Damn noobs som inte är inne!
En fredag klockan 22.00 vänta jag efter en invite, men nepp. Lägger till dig AnjinSan nu också!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

vem sköter invites?

Medlem

Legionmastern eller Centurionsen:P Jag är en av dem. Det jobbiga är att många heter olika saker här på FZ och in game, så det är svårt att hålla reda på vem som är vem

Medlem

men vi finns väl alla på aiononline.se
där har vi ju listan rätt bra.

/MvH Studs Warrior och blivande Gladiator

Medlem
Skrivet av Call of tuty:

Legionmastern eller Centurionsen:P Jag är en av dem. Det jobbiga är att många heter olika saker här på FZ och in game, så det är svårt att hålla reda på vem som är vem

Ta en titt i posten på första sidan, där finns Fz samt ingame namn inom ( ).


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Yehaaaw!
Jag får låna Jockes account då han är borta över helgen, vi ses ingame snart!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

hoppas nån är inne om en ca 1h 20min då jag kommer in efter kön
så man kan få en invite före taco's kvällen man ska fixa om 1h40m

Medlem

Jag ställer mig i kö om 10 min med lånat acc, hoppas jag hinner in..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Har registrerat mig på aiononline.se men hittar inte hur man går med på legion listan. Använder Neatherblade där med.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skriv svar