Tävling – vinn Dragon Age: Inquisition!

Robot
Tävling – vinn Dragon Age: Inquisition!

Skulle det smaka med ett gratisexemplar av Biowares mäktiga rollspel?

#dragon-age-inquisition, #bioware


Medlem
Tävling – vinn Dragon Age: Inquisition!

Yeha hoppas man vinner detta för en gångs skull Brukar ju aldrig vinna något så

Medlem

Fan tänk om man kunde ha lite flyt då för en gångs skull haha, Lycka till ni som deltar

Medlem

Massor av tävlingar just nu. Det uppskattas.

Gud vad jag hoppas att det äntligen är min tur. Roligt med så mycket tävlingar nu och någon gång borde man väl ändå ha turen på sin sida efter alla dessa år


signatur

ISgtVishnuI - The true God of gaming!

Medlem

Lycka till alla, men mest mig


signatur

I drank what?

Medlem

Vore så kul!!! Lycka till alla

Medlem

Trevlig tävling... så var det bara det här med turen då!

Medlem

Sådär jag. Hoppas att man vinner nu.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Julen är tidig på Fz

Medlem

Helt sinnes vad ni skämmer bort oss med en massa tävlingar

Medlem

Rollspelshärligheter såhär i slutet på November, dubbel-nice!

Medlem

Tävlingen kom som ett brev på posten. Svärmor sa så sent som igår att hon önskade sig detta till PC så nu kanske man kan hålla nere julklappsbudgeten med lite tur.

Medlem

Har just nu Shadow of Mordor som först måste spelas igenom... är dock inte hemma på dagarna förrän tidigast 19 så har inte hunnit med så mycket. Men jag kan inte missa den här chansen, bristen på gaming-tid till trots.

Medlem

Lycka till alla! Hoppas man vinner då!

Medlem

Skulle vara kul att se hur många som deltar varje tävling


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

sista frågan svars alternativ är lite hummm udda formulerade kanske..


signatur

New life, New hope

Medlem
Skrivet av magma:

Skulle vara kul att se hur många som deltar varje tävling

Deltar i många tävlingar men har väl kring 1/3 rätt på varje.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Jag förstår inte riktigt första frågan. Har nu suttit och kollat igenom samtliga recensioner senaste halvåret och alla ryms på en sida för mig. Även ovan nämnda spel. Men jag vill minnas att DAO var flera sidor när jag läste recensionen första gången. Fick man inte möjligheten här för något år sedan att göra en inställning där samtliga artiklar ryms på en och samma sida? På grund av denna inställning så är det omöjligt för mig att svara något annat än alternativ 3 på första frågan. Därför tycker jag den borde vara ogiltig, skulle kännas förjävligt att åka ur tävlingen på en sådan fråga.

Om detta ses som en spoiler eller ledtråd till svarsalternativen så hoppas jag på att få ett mail från crew som svar i samband med att ni tar bort detta inlägg.

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av magma:

Skulle vara kul att se hur många som deltar varje tävling

Deltar i många tävlingar men har väl kring 1/3 rätt på varje.

Har inte ens kollat min egen statistik.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Vilket spel, sitter som klistrad. Om Mass Effect 4 blir så här, med så mycket karaktärsdialog och uppdrag osv. Då har BioWare lärt sig en del åtminstone.

Medlem

Jag har redan köpt spelet så låter någon annan få chansen.

Vem det en är som vinner, be happy. Är som ovan, helt fastklistrad.


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

My god! Presis spelat ut ettan och tvåan med sammanlagt 170 timmars speltid så är verkligen sugen på det här. Tack ni som redan har det och avstår från att tävla

Medlem

Håller tummarna... ...riktigt hårt!

Var ett tag sen man verkligen eftertraktade priset som nu, lycka till alla, kanske var det tur att man inte har skaffat det än

Medlem
Skrivet av abominable:

Jag förstår inte riktigt första frågan. Har nu suttit och kollat igenom samtliga recensioner senaste halvåret och alla ryms på en sida för mig. Även ovan nämnda spel. Men jag vill minnas att DAO var flera sidor när jag läste recensionen första gången. Fick man inte möjligheten här för något år sedan att göra en inställning där samtliga artiklar ryms på en och samma sida? På grund av denna inställning så är det omöjligt för mig att svara något annat än alternativ 3 på första frågan. Därför tycker jag den borde vara ogiltig, skulle kännas förjävligt att åka ur tävlingen på en sådan fråga.

Om detta ses som en spoiler eller ledtråd till svarsalternativen så hoppas jag på att få ett mail från crew som svar i samband med att ni tar bort detta inlägg.

Nu vet jag inte vilken enhet du läser och skriver ifrån, men på en dator så finns det en liten röd ruta längst upp till höger på varje recension där du kan välja om du vill ha recension på en sida eller uppdelad i flera

Medlem

Jag hoppas på lite jul-tur på denna tävling!

Medlem
Skrivet av MiRV:
Skrivet av abominable:

Jag förstår inte riktigt första frågan. Har nu suttit och kollat igenom samtliga recensioner senaste halvåret och alla ryms på en sida för mig. Även ovan nämnda spel. Men jag vill minnas att DAO var flera sidor när jag läste recensionen första gången. Fick man inte möjligheten här för något år sedan att göra en inställning där samtliga artiklar ryms på en och samma sida? På grund av denna inställning så är det omöjligt för mig att svara något annat än alternativ 3 på första frågan. Därför tycker jag den borde vara ogiltig, skulle kännas förjävligt att åka ur tävlingen på en sådan fråga.

Om detta ses som en spoiler eller ledtråd till svarsalternativen så hoppas jag på att få ett mail från crew som svar i samband med att ni tar bort detta inlägg.

Nu vet jag inte vilken enhet du läser och skriver ifrån, men på en dator så finns det en liten röd ruta längst upp till höger på varje recension där du kan välja om du vill ha recension på en sida eller uppdelad i flera

Jag läser alltid genom telefonen och blir irriterad på att jag inte läste kommentarerna innan för nu har jag säkert fel på den frågan. Hoppas verkligen frågan stryks ifall två svarsalternativ kan vara rätta beroende på plattform man använder.

Medlem

Come ooooon lucky seven! *rullar tärningarna*


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Redaktör
Skrivet av laban005:

Jag läser alltid genom telefonen och blir irriterad på att jag inte läste kommentarerna innan för nu har jag säkert fel på den frågan. Hoppas verkligen frågan stryks ifall två svarsalternativ kan vara rätta beroende på plattform man använder.

Vi kikar på det här innan vi drar vinnarna, och stryker frågan om den visar sig vara tvetydig.

Valet att visa flersidiga texter på en eller flera sidor finns inte i mobilversionen, ser jag nu. Det är en användarinställning: väljer du det i stationär browser hänger det med i mobilbrowsern om du är inloggad.


signatur
12
Skriv svar