Assassin's Creed Unity

Jyu
Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Jag är "fanboy" samt recensionen är "riggad". Det är kul att ni är engagerade, men jag tycker sakliga argument är roligare än orimliga.

Here we go again: en recension är inte en sanning, förutom recensentens. Jag tar mina betyg och texter på största möjliga allvar. Att dela ut fem av fem gör jag inte utan att mena det.

Med det sagt: bilda er egna uppfattningar, väg olika åsikter mot varandra. I min värld är detta tillsammans med Brotherhood seriens höjdpunkt. Och vet du, alla kommer inte tycka som mig.

Fast en recension är en värdering av spelets tillstånd vid publiceringen, inte hur spelet ser ut om en månad eller två.

Ase
Medlem

Eftersom denna serie är den sämmsta jag spelat när det gäller smygarspel värre konsollskit finns inte, tryck knapp a sen b & sen gör vi resten åt dig.(har inte testat denna dock,men dom tidigare kändes mer som spindelmannen än ett smygarspel ) så blir man förvånad av det höga betyget verkar som att alla svenska spelstudios ofta får väldigt höga poäng från svenska FZ men skulle gjärna bli glatt överaskad om den var bra (ni får övertyga mig ) Thief var för mycket konsoll för att vara riktigt bra.
Är allt för ofta som man inte får en känsla av att man styr sin karaktär utan att spelet styr karaktären åt en. (det som folk brukar kalla konsollfördummning)
eftersom jag gillar denna genren (smygarspel) så äger jag 4st i denna serie men inte lyckats spela mer än 2 timmar max av varje pga frustration över dåliga kontroller & förenklat spelande men blir lika sugen varje gång ett nytt spel dyker upp så denna rec. skulle kunna få mig att även köpa detta & bli lurad ännu en gång men sett varningar överallt annars så avvkatar denna gång.

Medlem

Spelat två timmar och tycker det är helt fantastiskt så här långt. Hellre glitchar och fpsdropp i en värld som nästan tar andan ur mig med sin skönhet än tusen rutor i sekunden i en som inte berör överhuvudtaget.

Medlem

Companion appen tog bort alla mina framsteg haha jag är lite pissed off just nu om man säger så. Har säkert spenderat 20-30 timmar i bara appen och var snart klar med allt. Men nu när man kollar är mina nomad gubbar borta och allt är förstört. Kommer aldrig mer att stödja ubisoft efter den här floppen, fy f*n rent ut sagt!

Medlem

Så skönt att jag snart är klar med detta spel, så jag kan sälja det. Fps dropp genom hela spelet och klumpiga kontroller. Wtf FZ, vadå 5/5?

Medlem

Det här var en löjligt toxic tråd, blev folk så butthurt alltså? Damn. Unity var ett fint spel, blev sugen på att lira det igen. Gillar man det inte är det väl bara att undvika det.


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Skriv svar