Alien: Isolation – ny svårighetsgrad får dig att gråta

Robot
Alien: Isolation – ny svårighetsgrad får dig att gråta
Medlem
Alien: Isolation – ny svårighetsgrad får dig att gråta

Är väl lika att ladda upp kaffe-perkulatorn nu så man tar sig igenom

Medlem

yeay novice! kanske man vågar spela klart det, fast förmodligen inte!

Medlem

"varför gör han det inte själv för?" Helt rätt att ifrågasätta! Han är nog mer skraj i byxan än vad du är


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Har bajsat på mig ett antal gånger!

Medlem
Skrivet av nils45:

Har bajsat på mig ett antal gånger!

*Antecknar*

Spelet är riktigt, riktigt bra. Det fanns en sak som var lite irriterande och det är ju att Xenomorphen är kodad att följa efter dig var du än är. Den "hör" dig inte, eller ser dig, utan är programmerad att följa efter var du än är vilket förtar den där katt- och råttaleken så som man exakt skulle vilja ha den.

"Motiontrackern" använde jag kanske två gånger, för man vet ungefär hur Xenomorphen skulle bete sig.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Samma stund man får eldkastaren så försvinner skräcken för alien

Skrivet av Gaara:

Samma stund man får eldkastaren så försvinner skräcken för alien

Aye. stämmer bra det! då är man för jävlig mot den och är efter den

Skrivet av Gaara:

Samma stund man får eldkastaren så försvinner skräcken för alien

Tycker du, jag tyckte det blev lika spännande ändå, för man behövde ju ändå leta efter bränsle.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Var ett helvete för nerverna på easy bara o_O


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Funkar Oculus nå vidare med detta än då? Vet iaf att moddarna har haft fulla muggar sen releasen.

Medlem

Om dom släpper en DLC eller uppdatering som ger oss 50% Alien Colonial Marines ( som det borde ha varit vid release eller det lilla som var bra) och mixar ihop det med Alien islolation så kan dom kanske lyckas med att ha ett ut av dom bästa Alienspelen någonsin!
Och självklart Co op med helt nya banor som skulle passa ett sådant DLC. Givet köp!

Bara tanken att råka hamna i ett rum fullt med facehugger ägg med samma ingame feeling Alien islolation ger och kryddat med ACM-action får mig att slå av skärmen i panik direkt.

Har för mig att Angry Joe bad om just detta?

Medlem

Finns folk som vill spela igenom det två gånger? Spelet var ju så jäkla utdraget mot slutet. Tror det hade mått bra av att vara 2-3 timmar kortare.

Inaktiv
Skrivet av Styrman:

Om dom släpper en DLC eller uppdatering som ger oss 50% Alien Colonial Marines ( som det borde ha varit vid release eller det lilla som var bra) och mixar ihop det med Alien islolation så kan dom kanske lyckas med att ha ett ut av dom bästa Alienspelen någonsin!
Och självklart Co op med helt nya banor som skulle passa ett sådant DLC. Givet köp!

Bara tanken att råka hamna i ett rum fullt med facehugger ägg med samma ingame feeling Alien islolation ger och kryddat med ACM-action får mig att slå av skärmen i panik direkt.

Har för mig att Angry Joe bad om just detta?

Det ÄR det bästa Alien spelet någonsin!
Isolation dvs!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Skrivet av Styrman:

Om dom släpper en DLC eller uppdatering som ger oss 50% Alien Colonial Marines ( som det borde ha varit vid release eller det lilla som var bra) och mixar ihop det med Alien islolation så kan dom kanske lyckas med att ha ett ut av dom bästa Alienspelen någonsin!
Och självklart Co op med helt nya banor som skulle passa ett sådant DLC. Givet köp!

Bara tanken att råka hamna i ett rum fullt med facehugger ägg med samma ingame feeling Alien islolation ger och kryddat med ACM-action får mig att slå av skärmen i panik direkt.

Har för mig att Angry Joe bad om just detta?

nä fyfan nu kräktes jag lite. Inga fler spel ala Aliens om jag får välja tycker hela konceptet med Alien Isolation är så brutalt gött att de vinner årets spel i min mening.

Medlem

Usch har spelat några timmar men pallar inte mer , pengarna i papperskorgen men får skylla mig själv visste att det skulle bli så här

1
Skriv svar