Patchbugg sänkte H1Z1-servrarna

Robot
Patchbugg sänkte H1Z1-servrarna

Men servrarna ska ha vaknat till liv igen.

#h1z1, #soe


Medlem
Patchbugg sänkte H1Z1-servrarna

Jag är väldigt förvånad att ni har skrivit om h1z1 men helt och hållet missat grav hur snabbt dom arbetar på spelet är jävligt imponerande värt att kolla är deras trello för att se helheten utav hur Grav kmr bli i slutet, kmr vara ett ARPG med pvp, i third person perspektiv.

tex diablo,rust legacy/planetside2/wow i ett spel deras arbetstempo får stora studios se ut som ett stort jävla skämt

Medlem

Sluta med autoplay i Twitchlänkarna!

Skrivet av jonis:

FZ, lägg till det här i länkarna för att bli av med autoplay:

"&auto_play=false"

Ni kan även sätta ned startvolymen till nästan ingenting om det nu måste autoladdas:

"&start_volume=5"


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av FuzioN:

Jag är väldigt förvånad att ni har skrivit om h1z1 men helt och hållet missat grav hur snabbt dom arbetar på spelet är jävligt imponerande värt att kolla är deras trello för att se helheten utav hur Grav kmr bli i slutet, kmr vara ett ARPG med pvp, i third person perspektiv.

tex diablo,rust legacy/planetside2/wow i ett spel deras arbetstempo får stora studios se ut som ett stort jävla skämt

Uhm, va? Kan du förklara vad du menar?

Medlem
Skrivet av jonis:

Sluta med autoplay i Twitchlänkarna!

Skrivet av jonis:

FZ, lägg till det här i länkarna för att bli av med autoplay:

"&auto_play=false"

Ni kan även sätta ned startvolymen till nästan ingenting om det nu måste autoladdas:

"&start_volume=5"

Ja, nu får det ta mig fan räcka. Har tålmodigt väntat på att de ska göra något åt det, men lik förbannat så fortsätter det sprutas ut twitch-länkar med autoplay. Det framstår inte som särskilt professionellt när folk i kommentarstrådarna måste berätta för dem hur de ska göra sitt jobb.

1
Skriv svar