Förnedrar sin brorsa i Counter-Strike - låter proffs spela åt honom

Robot
Förnedrar sin brorsa i Counter-Strike - låter proffs spela åt honom
Inaktiv
Förnedrar sin brorsa i Counter-Strike - låter proffs spela åt honom

Hehe ganska skoj ändå.

MEG
Medlem

hahaha, vad elakt men på ett roligt sätt


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Men så jävla bra!

Medlem

Hehe, bra prank.

oXo
Medlem

Ha ha ha, detta var kul.

Medlem

Hahaha, underbart!

Inaktiv

Nu gillade jag CS för en stund


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

phi
Medlem

Brukade göra något liknande med min brorsa. Brorsan gillar inte FPS-spel särskilt mycket men han har en kompis till honom som faktiskt är duktig i Q3, som vunnit mot proffs som cooller, fazz, m.fl.

Så sa brorsan något i stil med "jag har tränat på Q3 i en hel vecka, så nu tänkte jag visa hur lite skills det krävs för att bli bra på Q3" till hans kompis. Sen spelade jag för honom och spelade jämnt med hans kompis och piskade honom på några maps och hans kompis blev helt förstörd.

"Man kan inte gå från att vara totalt värdelös till lika bra som jag på en vecka, det är inte möjligt!"

Men han fick aldrig reda på att det var jag som spelade och brorsan har aldrig spelat mot honom efter det hellre så sedan dess tror hans kompis att min bror är ett underbarn när det kommer till Q3.

Medlem

Min pappa och Brorsa gjorde en liknande grej på min Brorsas lag i BF2, och för er som undrar var min brorsa landslagskapten för Svenska Landslaget i BF2.

Iallafall, brorsan spelade under ett fejknick, spelade bättre än han någonsin gjort medan farsan satt med micken och snacka med de i laget! satt med å kolla och laget var tillåmed nära att göra sig av med brorsan för denna nya spelare som totalt ägde! haha!

Inaktiv

Får erkänna att killen tog det lite för bra för att vara roligt. Jag hade hoppats på mer förbittring och hat. Sitter man bara och tar det med en klackspark så försvinner ju poängen med terrorn.

wow ingen som skrek aim boot


signatur

New life, New hope

Medlem

Precis sådär är det varje gång när jag spelar CS, COD och Battlefield också.
Fast det beror säkert på att jag är så dålig.
Men jag har kul ändå... försöker jag intala mig.


signatur

autograph

Medlem

Roligt klipp, men att se det som ett problem har man gjort länge.
Händer väl med jämna mellanrum att mindre online-turneringar spelas av nåt "proffs" som är "vän" med någon.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

"Tell us if you ever played against a smurf"

Eh, förr var det varenda dag i CoH1.
Smurfar, rasister och snorungar (ibland i en och samma person) utgjorde fler än hälften av spelarna. Ibland var det väldigt illa dolt dessutom. "Eh hi, I never played this game Before so..." och sen all out abuse tactics. De återställde sina stats genom att skapa nytt konto så fort ratio w/l inte var tillräckligt hög, och spelade bara mot sådana de kände att de skulle slå eller om det ändå inte blev så så drophackade dom. Go Community.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Första gången på 15år man haft nöje av CS...

Medlem

hade gjort minst likadant tur man inte har nån lillebror


signatur

//monster

1
Skriv svar