Två av årets största spel får stöd får Direct X 12

Robot
Två av årets största spel får stöd får Direct X 12

Grafikkortstillverkare råkade avslöja vilka som blir först ut.


Inaktiv
Två av årets största spel får stöd får Direct X 12

Det ska bli trevligt att bygga en Windows 10-burk från scratch till hösten. Jag har skjutit upp på det, men tiden är inne.

Fable Legends på cp-ultra i 4k. Mums...

Medlem

I en kommande patch ja


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Törstig:

Det ska bli trevligt att bygga en Windows 10-burk från scratch till hösten. Jag har skjutit upp på det, men tiden är inne.

Fable Legends på cp-ultra i 4k. Mums...

Min spontana tanke är om all upplösning i världen någonsin kan göra ett Fable-spel bra.

Lycka till med nybygget! Få saker är så tillfredsställande som att skruva ihop en egen dator och se den vakna till liv.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

instämmer älskar att bygga burkar tillräkligt för att fundera på att göra något av det i karriär väg

Medlem
Skrivet av Natrium:

instämmer älskar att bygga burkar tillräkligt för att fundera på att göra något av det i karriär väg

Jag tänkte i samma bana det enda jag har att
Säga är dont! Detr inte alls som att mecka med datorer hemma. Iaf inte i butiken jag jobbade i x )

Medlem

kommer inte windows 8.1 få 12 då? jävla trams...

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

kommer inte windows 8.1 få 12 då? jävla trams...

Finns ingen anledning att get window 7/8/8.1 Support för DX12 då det blir gratis att upgradera om du har en äkta license.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

kommer inte windows 8.1 få 12 då? jävla trams...

Nope. Men fri uppgradering till Windows 10 första året.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

dmn
Medlem
Skrivet av Pjotor:

Lycka till med nybygget! Få saker är så tillfredsställande som att skruva ihop en egen dator och se den vakna till liv.

Tillfredsställande att göra nåt så simpelt och banalt som att sätta ihop en dator? Du har inte höga ambitioner.

Medlem
Skrivet av dmn:
Skrivet av Pjotor:

Lycka till med nybygget! Få saker är så tillfredsställande som att skruva ihop en egen dator och se den vakna till liv.

Tillfredsställande att göra nåt så simpelt och banalt som att sätta ihop en dator? Du har inte höga ambitioner.

Du har absolut rätt. Själv däremot känner jag mig utmärkt efter att jag har byggt färdigt en rymd raket, sedan utfört en hjärn-transplantat i den medan den åkte till månen och tillbaka till Jorden.

Man bör sikta högt! Även med det som milt tillfredställer en.

Medlem
Skrivet av dmn:
Skrivet av Pjotor:

Lycka till med nybygget! Få saker är så tillfredsställande som att skruva ihop en egen dator och se den vakna till liv.

Tillfredsställande att göra nåt så simpelt och banalt som att sätta ihop en dator? Du har inte höga ambitioner.

Nu säger ju inte det något om hans ambitioner.

Medlem
Skrivet av dmn:
Skrivet av Pjotor:

Lycka till med nybygget! Få saker är så tillfredsställande som att skruva ihop en egen dator och se den vakna till liv.

Tillfredsställande att göra nåt så simpelt och banalt som att sätta ihop en dator? Du har inte höga ambitioner.

Var och en med sitt. Jag tycker om att bygga ihop datorer, du verkar tycka om att vara en satkärring på en spelsajt. Jag undrar vem av oss som har högre ambitioner.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av melos555:
Skrivet av dmn:
Skrivet av Pjotor:

Lycka till med nybygget! Få saker är så tillfredsställande som att skruva ihop en egen dator och se den vakna till liv.

Tillfredsställande att göra nåt så simpelt och banalt som att sätta ihop en dator? Du har inte höga ambitioner.

Du har absolut rätt. Själv däremot känner jag mig utmärkt efter att jag har byggt färdigt en rymd raket, sedan utfört en hjärn-transplantat i den medan den åkte till månen och tillbaka till Jorden.

Man bör sikta högt! Även med det som milt tillfredställer en.

oOO snap någon vart nyss ägd ^^

Inaktiv
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av dmn:
Skrivet av Pjotor:

Lycka till med nybygget! Få saker är så tillfredsställande som att skruva ihop en egen dator och se den vakna till liv.

Tillfredsställande att göra nåt så simpelt och banalt som att sätta ihop en dator? Du har inte höga ambitioner.

Var och en med sitt. Jag tycker om att bygga ihop datorer, du verkar tycka om att vara en satkärring på en spelsajt. Jag undrar vem av oss som har högre ambitioner.

Att känna tillfredsställelse över att göra saker och ting själv är du tydligen ensam om. Det finns ju ingen som känner så, särskilt inte satkärringar. Tydligen får man inte känna tillfredsställelse här i livet om man inte utfört underverk.

Själv blir glad när jag får till en riktigt god lasagne jag.

Medlem
Skrivet av Törstig:

Att känna tillfredsställelse över att göra saker och ting själv är du tydligen ensam om. Det finns ju ingen som känner så, särskilt inte satkärringar. Tydligen får man inte känna tillfredsställelse här i livet om man inte utfört underverk.

Själv blir glad när jag får till en riktigt god lasagne jag.

Tumme upp för god lasagne

Medlem
Skrivet av dmn:
Skrivet av Pjotor:

Lycka till med nybygget! Få saker är så tillfredsställande som att skruva ihop en egen dator och se den vakna till liv.

Tillfredsställande att göra nåt så simpelt och banalt som att sätta ihop en dator? Du har inte höga ambitioner.

Att ha sex är inte så svårt heller men ändå rätt tillfredsställande. Och för det flesta inte en så hög ambition.

Så låt han må bra över att bygga ihop en dator. Hur simpelt det än är.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av dmn:
Skrivet av Pjotor:

Lycka till med nybygget! Få saker är så tillfredsställande som att skruva ihop en egen dator och se den vakna till liv.

Tillfredsställande att göra nåt så simpelt och banalt som att sätta ihop en dator? Du har inte höga ambitioner.

Du måste ha en tråkig tillvaro.

Du sitter på en klippa, vågorna som brusar nedanför och känna den svaga havsbrisen en varm sommardag. Din polare räcker dig en kall öl och du tar den magiska första klunken och du känner dig tillfredsställd, fri och avslappnad.

Det är väl simpelt att ta en öl utomhus med andra personer.
Men om inte du ser finheten så kan det vara så att för vissa personer är vissa upplevelser mer värda. Om man är uppväxt på Roslagskusten, alla sina vänner splittrades upp över halva Sverige, någon skaffar hus, någon skaffar barn och andra har inte tagit sig ur universitetsträsket och andra har fallit av banan.

Du kanske har haft en tung period, kanske behövt jobba övertid och känner att nu äntligen när du har tid för dig själv så är det dags för en monsterrigg.

Att sätta ihop datorn kan mycket väl ge samma sinneslag som att bara öppna en ölburk. Allt handlar om vad det betyder för dig.

Arrogans har du inget att vinna på. Jag struntar i vem du är, vad du håller på med, vilka ambitioner du har. Så länge som du inte kan finna lycka i det enkla så tycker jag synd om dig. Kram.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av DeKvittar:
Skrivet av dmn:
Skrivet av Pjotor:

Lycka till med nybygget! Få saker är så tillfredsställande som att skruva ihop en egen dator och se den vakna till liv.

Tillfredsställande att göra nåt så simpelt och banalt som att sätta ihop en dator? Du har inte höga ambitioner.

Du måste ha en tråkig tillvaro.

Du sitter på en klippa, vågorna som brusar nedanför och känna den svaga havsbrisen en varm sommardag. Din polare räcker dig en kall öl och du tar den magiska första klunken och du känner dig tillfredsställd, fri och avslappnad.

Det är väl simpelt att ta en öl utomhus med andra personer.
Men om inte du ser finheten så kan det vara så att för vissa personer är vissa upplevelser mer värda. Om man är uppväxt på Roslagskusten, alla sina vänner splittrades upp över halva Sverige, någon skaffar hus, någon skaffar barn och andra har inte tagit sig ur universitetsträsket och andra har fallit av banan.

Du kanske har haft en tung period, kanske behövt jobba övertid och känner att nu äntligen när du har tid för dig själv så är det dags för en monsterrigg.

Att sätta ihop datorn kan mycket väl ge samma sinneslag som att bara öppna en ölburk. Allt handlar om vad det betyder för dig.

Arrogans har du inget att vinna på. Jag struntar i vem du är, vad du håller på med, vilka ambitioner du har. Så länge som du inte kan finna lycka i det enkla så tycker jag synd om dig. Kram.

Fint skrivet. Jag känner läskigt mycket igen mig i det fetstilta i citatet.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar