Så lång tid tar det att rida över hela Witcher 3-världen

Medlem

Håller mig försiktigt optimistisk för The Witcher 3. Oavsett om det har skett en nedgradering på pc eller ej (det är fortfarande bara rykten, källkritik folk!). Spelar inte spel för snygg grafik. Självklart känns det lite extra bra om spelet flyter i 60 fps och ser vackert ut. Det viktigaste är att det ska kännas bra när man spelar.

Det är bra att folk är försiktiga och visar utvecklare att det inte är ok att ljuga för konsumenter. Men det är ingen ursäkt att glömma bort källkritik. Var kritisk till alla källor och information, både från utvecklare och främlingar på internet!

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av Apamedvapen:

Synd bara att spelet är så fult jämfört med vad som har visats förut

Roligt att du säkert inte hade märkt det om det inte hade skrivits om det.

Ja oj vad rolig du är.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Apamedvapen:
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av Apamedvapen:

Synd bara att spelet är så fult jämfört med vad som har visats förut

Det jag har sett av spelet är långt ifrån fult. Vet att beauty is in the eyes of the beholder men tycker många börjar se fel på saker o ting. Fult som det ser ut idags läge är det f-n inte,,oavsett nedskalning.
Många klagar fast spel ser snyggt ut ändå så klagar dem. Putsa glasögonen eller linserna eller börja använda dessa två. Det är inte attraktivt att klaga för mycket.

Som sagt, JÄMFÖRST MED VAD SOM VISATS FÖRUT så är det riktigt fult Jag tycker inte det är OK att ljuga på detta vis, oavsett vad de har för bortförklaring. Varför inte bara ge oss det som lovats från början? Hade dom visat bilder och trailers från spelet med samma grafik (eller sämre) än vad de lovade oss från början så hade folk inte klagat.
Är det fel att vilja få det som lovats från början?
Varför försvarar ni detta beteende från speltillverkarna?

Du har inte blivit lovat något alls : ) Vars någonstans har de sagt "så här kommer det att se ut"? Oftast när saker visas så säger de / står det någonstans att produkten kan komma att ändras.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

k3m
Medlem
Skrivet av Apamedvapen:
Skrivet av k3m:
Skrivet av Apamedvapen:
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av Apamedvapen:

Synd bara att spelet är så fult jämfört med vad som har visats förut

Det jag har sett av spelet är långt ifrån fult. Vet att beauty is in the eyes of the beholder men tycker många börjar se fel på saker o ting. Fult som det ser ut idags läge är det f-n inte,,oavsett nedskalning.
Många klagar fast spel ser snyggt ut ändå så klagar dem. Putsa glasögonen eller linserna eller börja använda dessa två. Det är inte attraktivt att klaga för mycket.

Som sagt, JÄMFÖRST MED VAD SOM VISATS FÖRUT så är det riktigt fult Jag tycker inte det är OK att ljuga på detta vis, oavsett vad de har för bortförklaring. Varför inte bara ge oss det som lovats från början? Hade dom visat bilder och trailers från spelet med samma grafik (eller sämre) än vad de lovade oss från början så hade folk inte klagat.
Är det fel att vilja få det som lovats från början?
Varför försvarar ni detta beteende från speltillverkarna?

Du måste ju vara här för uppvigling. Jag kommer att rapportera dig nu.

Det får du gärna göra Men jag har rätt att säga vad jag tycker om spelet och dess utgivare, bara för att jag inte håller med dig eller andra betyder det inte att jag inte ska få skriva något. Jag är dessutom inte ensam om att vara fruktansvärt besviken över nedgraderingen.

EDIT: Nämen titta, jag får tillochmed tummen-upp på mina inlägg.
Jag frågar igen... varför försvarar ni detta beteende från speltillverkarna? Ni tjänar INGET på det överhuvud taget. Om något ger ni bara grönt kort för detta att fortsätta, och det kommer det göra.

EDIT2: frågar även detta igen, eftersom en del folk inte verkar gilla mina inlägg... är det fel att vilja få det som man blivit lovad från början? Tydligen verkar det så.

Vad är det du inte fattar!!!! VI VET FORTFARANDE INTE OM DE STRIPPAT PC VERSIONEN PÅ ÖGONGODIS!!!!!!!!! Vilket frågan är. Måste jag skriva det en gång till!? Ingen försvarar något här, för det finns INGET att försvara, ännu i alla fall.

Medlem

Spelet må ha fått sämre grafik, men världen kändes ändå väldigt levande. Jag hoppas verkligen att vissa grafiska funktioner finns kvar i själva koden och att moddare kan låsa upp dem, precis som med Watch Dogs.

Kul att alla båtar har osynliga utombordare.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hush nu, annars kommer vi väcka björnarna...


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av Apamedvapen:
Skrivet av k3m:
Skrivet av Apamedvapen:
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av Apamedvapen:

Synd bara att spelet är så fult jämfört med vad som har visats förut

Det jag har sett av spelet är långt ifrån fult. Vet att beauty is in the eyes of the beholder men tycker många börjar se fel på saker o ting. Fult som det ser ut idags läge är det f-n inte,,oavsett nedskalning.
Många klagar fast spel ser snyggt ut ändå så klagar dem. Putsa glasögonen eller linserna eller börja använda dessa två. Det är inte attraktivt att klaga för mycket.

Som sagt, JÄMFÖRST MED VAD SOM VISATS FÖRUT så är det riktigt fult Jag tycker inte det är OK att ljuga på detta vis, oavsett vad de har för bortförklaring. Varför inte bara ge oss det som lovats från början? Hade dom visat bilder och trailers från spelet med samma grafik (eller sämre) än vad de lovade oss från början så hade folk inte klagat.
Är det fel att vilja få det som lovats från början?
Varför försvarar ni detta beteende från speltillverkarna?

Du måste ju vara här för uppvigling. Jag kommer att rapportera dig nu.

Det får du gärna göra Men jag har rätt att säga vad jag tycker om spelet och dess utgivare, bara för att jag inte håller med dig eller andra betyder det inte att jag inte ska få skriva något. Jag är dessutom inte ensam om att vara fruktansvärt besviken över nedgraderingen.

EDIT: Nämen titta, jag får tillochmed tummen-upp på mina inlägg.
Jag frågar igen... varför försvarar ni detta beteende från speltillverkarna? Ni tjänar INGET på det överhuvud taget. Om något ger ni bara grönt kort för detta att fortsätta, och det kommer det göra.

EDIT2: frågar även detta igen, eftersom en del folk inte verkar gilla mina inlägg... är det fel att vilja få det som man blivit lovad från början? Tydligen verkar det så.

Jag håller inte riktigt med om att det är fult, men som du säger - i jämförelse så är det 'fulare' utan tvekan. Anser inte att din åsikt är fel på något vis, den är fullkomligt förståelig - sen om man inte håller med är en helt annan femma. Nedgraderingen av grafiken får inte mig att avstå från spelet men det är fortfarande lite utav en besvikelse oavsett.

Medlem
Skrivet av Apamedvapen:

Synd bara att spelet är så fult jämfört med vad som har visats förut

Och detta är relevant till storleken på världen? Rätta mig om jag har fel, men det finns redan en nyhet som behandlar skillnaden på hur spelet såg ut tidigare med hur spelet ser ut nu redan.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Gillar verkligen hur vinden ser ut i spelet!:)

Medlem
Skrivet av Zippy:

Gillar verkligen hur vinden ser ut i spelet!:)

Och källaren!

Så..någon som vet var man kan få detta spelet till ett bra pris? Efter att ha sett hur stort och epic det är så blir man ju lite sugen. Iofs har jag kanske inte råd nu efter mitt senaste köp.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

om man inte klarar att lite grafik har försvunnit så är det säkert bara vänta några månader så får vi enchanted version å allt är underbart.

KoP
Medlem

Tur att det finns fast travel.

Medlem

[quote=Apamedvapen][quote=joonsson][quote=Apamedvapen][quote=k3m][quote=Apamedvapen]

Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av Apamedvapen:

Synd bara att spelet är så fult jämfört med vad som har visats förut

Eller vad sägs om denna?
http://img0.joyreactor.com/pics/post/full/funny-pictures-4cha...

"Snubben fick ju statyn, vad klagar han över?"

Motsvarar väl ungefär hur det känns.

ROFL

Medlem
Skrivet av Apamedvapen:
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av Apamedvapen:

Synd bara att spelet är så fult jämfört med vad som har visats förut

Det jag har sett av spelet är långt ifrån fult. Vet att beauty is in the eyes of the beholder men tycker många börjar se fel på saker o ting. Fult som det ser ut idags läge är det f-n inte,,oavsett nedskalning.
Många klagar fast spel ser snyggt ut ändå så klagar dem. Putsa glasögonen eller linserna eller börja använda dessa två. Det är inte attraktivt att klaga för mycket.

Som sagt, JÄMFÖRST MED VAD SOM VISATS FÖRUT så är det riktigt fult Jag tycker inte det är OK att ljuga på detta vis, oavsett vad de har för bortförklaring. Varför inte bara ge oss det som lovats från början? Hade dom visat bilder och trailers från spelet med samma grafik (eller sämre) än vad de lovade oss från början så hade folk inte klagat.
Är det fel att vilja få det som lovats från början?
Varför försvarar ni detta beteende från speltillverkarna?

Hur löjligt berättigad och oärlig kan man vara samtidigt som man uppenbarligen inte förstår ett piss, egentligen? CDPR har *aldrig* ljugit för någon om det här. Hade du kollat upp vad det handlar om så hade du vetat att de sedan LÄNGE tillbaka har gått ut offentligt med att spelet är flera gånger större idag än vad det var 2013. Samtidigt är spelet sömlöst open world och tätt på innehåll. Vad innebär detta? Jo, att sänkt grafik är ett MÅSTE för att spelet ska kunna säljas kommersiellt även på PC-marknaden eftersom spelet är så stort och detaljrikt utan laddningsskärmar att det automatiskt kräver betydligt mer kraft från systemet för att få bra prestanda.

Med andra ord står du här och nu och klagar över att grafiken VERKAR vara MINIMALT sämre än ett fåtal uråldriga videos som gjordes tidigt i utvecklingsprocessen - och du verkar inte förstå problemet med detta. Jag personligen vill ha ett stort och innehållsrikt spel, vilket uppenbarligen är precis vad vi får också utifrån samtliga recensioner, men för att spelet överhuvudtaget ska kunna köras under dessa förutsättningar så måste det göras uppoffringar.

Det enda sättet att få grafiken i samma klass som de första videosen är genom att göra spelet väldigt begränsat, med kartor som inte är större än i Witcher 2. Faktum är att CDPR är ett vinstdrivet företag som måste kunna få släppa sina spel med minimikrav som genomsnittsspelaren når upp till utan att self-entitled människor som dig själv ska börja gråta som dagisbarn och hitta på lögner.

CDPR har aldrig lovat att grafiken skulle se exakt likadan ut som 2013, eftersom samtliga personer med fungerande hjärnceller kan lista ut att inte ens en procent av spelarna hade kunnat köra den sortens grafik i rimlig FPS med tanke på hur extremt stor och innehållstät världen är. Jag personligen gillar stora och innehållsrika spel som flyter bra snarare än både trånga korridorsbanor och att vara begränsad till 30fps.

Medlem

Tycker hästen borde kunna vara snabbare fast dom kanske inte maxade den?

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av Playcrafter:

Värst vilket liv det har blivit i den här tråden också! Det är rätt uppenbart att grafiken har blivit nergraderad och PC får settle-for-less som vanligt.

Det är inte alls uppenbart, lugna ner dig tills vi vet. Att agera efter rykten är vansinne. Sätt ner högaffeln, ta en kaffe och lär dig tålamod.

Det är uppenbart, gå in på youtube och kolla på några klipp där dom spelar på PC så får du se. Helt uppenbart, du är bara blind om du säger att dom inte har försämrat grafiken på pc också...

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:

Ser spelet fult ut? Nej! Ser spelet ut som det gjorde vid 2013, nej!
jag ser vad det ändrat och lite vad de förbättrat.
Visst hade jag gärna fått ett spel som ser exakt ut som de hade visat ifrån början.
Som de inte borde visat, om de inte kan hålla det. Ta watch dogs tex.
Men det är inget som påverkar spelet lr storyn i sig. Det är det som är viktigast för mig iaf!

Så du säger att om dom tagit bort alla skuggor, vita och gråa texturer överallt, inget ljus, svart himmel, vattnet är helt stilla som om det vore is och alla animationer var skitdåliga, alla har bara 1 attack, du kan bara göra ett slags move när du slåss med ditt svärd. Du går som en robot. din häst är gjord av bara fyrkanter. Tror du inte hade köpt spelet då, tror inte Storyn är det viktigaste för dig, alla som säger så är bara blinda. Grafik har större del av ett spel än vad personer som du tror, grafik ligger ungefär 50/50 med storyn. Sluta inbilla dig något annat.

Medlem

Denna postades på sweclocker angående grafiken.

Medlem
Skrivet av DarkDev:

Denna postades på sweclocker angående grafiken.

http://s23.postimg.org/fs0lr6iuz/Untitled.png

Alltså. Jag äger själv en PS4 som jag är nöjd med men....konsoljävlar som förstör framtidens (nutidens) grafik!
Crysis är väl typ fortfarande det snyggaste spelet, och det släpptes väl för 10 år sedan.

Hatar när tekniken finns där men att vi ständigt tar två kliv bakåt pga dumma anledningar


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem

Fan dåligt också att de inte behöll den gråare kallare stilen trots nedgraderingen. Det ser lite för färgglatt ut.

Medlem

Haha den som först skrev uppviglare, asroligt efterspel
Bästa tråden på länge!

Medlem
Skrivet av Apamedvapen:
Skrivet av Hodell:
Skrivet av Apamedvapen:
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av Apamedvapen:

Synd bara att spelet är så fult jämfört med vad som har visats förut

Det jag har sett av spelet är långt ifrån fult. Vet att beauty is in the eyes of the beholder men tycker många börjar se fel på saker o ting. Fult som det ser ut idags läge är det f-n inte,,oavsett nedskalning.
Många klagar fast spel ser snyggt ut ändå så klagar dem. Putsa glasögonen eller linserna eller börja använda dessa två. Det är inte attraktivt att klaga för mycket.

Som sagt, JÄMFÖRST MED VAD SOM VISATS FÖRUT så är det riktigt fult Jag tycker inte det är OK att ljuga på detta vis, oavsett vad de har för bortförklaring. Varför inte bara ge oss det som lovats från början? Hade dom visat bilder och trailers från spelet med samma grafik (eller sämre) än vad de lovade oss från början så hade folk inte klagat.
Är det fel att vilja få det som lovats från början?
Varför försvarar ni detta beteende från speltillverkarna?

Det verkar som ditt missnöje grundar sig i ett rätt stort missförstånd från din sida. Alla gameplay bilder och liknande från ett spel som kommer innan det är färdigt är inte att betrakta som representativa för den färdiga produkten. Jag tror alla trailers och liknande är rätt noga med detta.

Du verkar ha fått för dig att du blivit lovad exakt vad som visats och det är helt enkelt totalt felaktigt. Det är därför man aldrig ska förköpa spel, för du kan inte veta vad du får innan produkten är färdig.

Förhandsbokningar har gått att göra långt innan de senaste trailers hade visats. Så det du skriver är helt felaktigt. De har visat en produkt, lagt ut den för förbokning, sen ändrat produkten innan släppet.

Trodde faktiskt inte det fanns folk på FZ som dig, sluta trycka ut hypen ur folk, troll.
Ge dig nu.

k3m
Medlem
Skrivet av zoyer:
Skrivet av k3m:
Skrivet av Playcrafter:

Värst vilket liv det har blivit i den här tråden också! Det är rätt uppenbart att grafiken har blivit nergraderad och PC får settle-for-less som vanligt.

Det är inte alls uppenbart, lugna ner dig tills vi vet. Att agera efter rykten är vansinne. Sätt ner högaffeln, ta en kaffe och lär dig tålamod.

Det är uppenbart, gå in på youtube och kolla på några klipp där dom spelar på PC så får du se. Helt uppenbart, du är bara blind om du säger att dom inte har försämrat grafiken på pc också...

Jag är inte blind. När spelet släpps till PC så kan vi återuppta diskussionen. LUGN!!!!!!!

Medlem
Skrivet av Zippy:

Gillar verkligen hur vinden ser ut i spelet!:)

Titta också på luften den är eforiskt vacker, man blir lyrisk., man vill sjunga och dansa naken på en äng med ros i mungipan, så vacker är luften.

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av zoyer:
Skrivet av k3m:
Skrivet av Playcrafter:

Värst vilket liv det har blivit i den här tråden också! Det är rätt uppenbart att grafiken har blivit nergraderad och PC får settle-for-less som vanligt.

Det är inte alls uppenbart, lugna ner dig tills vi vet. Att agera efter rykten är vansinne. Sätt ner högaffeln, ta en kaffe och lär dig tålamod.

Det är uppenbart, gå in på youtube och kolla på några klipp där dom spelar på PC så får du se. Helt uppenbart, du är bara blind om du säger att dom inte har försämrat grafiken på pc också...

Jag är inte blind. När spelet släpps till PC så kan vi återuppta diskussionen. LUGN!!!!!!!

Du kan lugna dig, det är redan confirmed att PC versionen fått lida pga consoles. Du kan sluta hoppas nu.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Imponerande med dagens teknik. Det är ju fortfarande ofantligt mycket mindre än vissa gamla spel, men mer varierande, säkerligen... Alltid speciellt med en stor spelvärld att fördjupa sig i.

Ase
Medlem
Skrivet av joonsson:
Skrivet av Apamedvapen:
Skrivet av k3m:
Skrivet av Apamedvapen:
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av Apamedvapen:

Synd bara att spelet är så fult jämfört med vad som har visats förut

Det jag har sett av spelet är långt ifrån fult. Vet att beauty is in the eyes of the beholder men tycker många börjar se fel på saker o ting. Fult som det ser ut idags läge är det f-n inte,,oavsett nedskalning.
Många klagar fast spel ser snyggt ut ändå så klagar dem. Putsa glasögonen eller linserna eller börja använda dessa två. Det är inte attraktivt att klaga för mycket.

Som sagt, JÄMFÖRST MED VAD SOM VISATS FÖRUT så är det riktigt fult Jag tycker inte det är OK att ljuga på detta vis, oavsett vad de har för bortförklaring. Varför inte bara ge oss det som lovats från början? Hade dom visat bilder och trailers från spelet med samma grafik (eller sämre) än vad de lovade oss från början så hade folk inte klagat.
Är det fel att vilja få det som lovats från början?
Varför försvarar ni detta beteende från speltillverkarna?

Du måste ju vara här för uppvigling. Jag kommer att rapportera dig nu.

Det får du gärna göra Men jag har rätt att säga vad jag tycker om spelet och dess utgivare, bara för att jag inte håller med dig eller andra betyder det inte att jag inte ska få skriva något. Jag är dessutom inte ensam om att vara fruktansvärt besviken över nedgraderingen.

EDIT: Nämen titta, jag får tillochmed tummen-upp på mina inlägg.
Jag frågar igen... varför försvarar ni detta beteende från speltillverkarna? Ni tjänar INGET på det överhuvud taget. Om något ger ni bara grönt kort för detta att fortsätta, och det kommer det göra.

EDIT2: frågar även detta igen, eftersom en del folk inte verkar gilla mina inlägg... är det fel att vilja få det som man blivit lovad från början? Tydligen verkar det så.

Det folk måste förstå är att det är såhär det fungerar i många branscher man jobbar i projekt, man vet inte alltid två år i förväg hur slutresultatet faktiskt kommer bli. Visst, man skulle kunna låta bli att visa något ur spelet innan man visste hur slutresultatet skulle bli, men då skulle säkert många klaga på att man under de 1-3 åren efter tillkännagivandet inte fick se något förutom för-renderade trailers.

Att visa upp hur spelet ser ut i sin nuvarande form som kanske ändras i framtiden tycker inte jag är något konstigt, värre i sådana fall med vertical slice eller att ljuga om vilken plattform man faktiskt visar upp vilka några gjort. Du hinner ju se nu vad du får innan du lägger ut några slantar.

Men det är inte ok att dom sänker utseendet på pc bara för att konsollerna inte orkar hänga med troligtvis så får dom pengar för att göra detta från sony & microsoft vilket hänt förut i spel & verkar hända denna gång också.

k3m
Medlem
Skrivet av b0ne:
Skrivet av k3m:
Skrivet av zoyer:
Skrivet av k3m:
Skrivet av Playcrafter:

Värst vilket liv det har blivit i den här tråden också! Det är rätt uppenbart att grafiken har blivit nergraderad och PC får settle-for-less som vanligt.

Det är inte alls uppenbart, lugna ner dig tills vi vet. Att agera efter rykten är vansinne. Sätt ner högaffeln, ta en kaffe och lär dig tålamod.

Det är uppenbart, gå in på youtube och kolla på några klipp där dom spelar på PC så får du se. Helt uppenbart, du är bara blind om du säger att dom inte har försämrat grafiken på pc också...

Jag är inte blind. När spelet släpps till PC så kan vi återuppta diskussionen. LUGN!!!!!!!

Du kan lugna dig, det är redan confirmed att PC versionen fått lida pga consoles. Du kan sluta hoppas nu.

Källa på det? En officiell källa då, inget hopkok av Ali Svempa då.

Medlem
Skrivet av Ase:
Skrivet av joonsson:
Skrivet av Apamedvapen:
Skrivet av k3m:
Skrivet av Apamedvapen:
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av Apamedvapen:

Synd bara att spelet är så fult jämfört med vad som har visats förut

Det jag har sett av spelet är långt ifrån fult. Vet att beauty is in the eyes of the beholder men tycker många börjar se fel på saker o ting. Fult som det ser ut idags läge är det f-n inte,,oavsett nedskalning.
Många klagar fast spel ser snyggt ut ändå så klagar dem. Putsa glasögonen eller linserna eller börja använda dessa två. Det är inte attraktivt att klaga för mycket.

Som sagt, JÄMFÖRST MED VAD SOM VISATS FÖRUT så är det riktigt fult Jag tycker inte det är OK att ljuga på detta vis, oavsett vad de har för bortförklaring. Varför inte bara ge oss det som lovats från början? Hade dom visat bilder och trailers från spelet med samma grafik (eller sämre) än vad de lovade oss från början så hade folk inte klagat.
Är det fel att vilja få det som lovats från början?
Varför försvarar ni detta beteende från speltillverkarna?

Du måste ju vara här för uppvigling. Jag kommer att rapportera dig nu.

Det får du gärna göra Men jag har rätt att säga vad jag tycker om spelet och dess utgivare, bara för att jag inte håller med dig eller andra betyder det inte att jag inte ska få skriva något. Jag är dessutom inte ensam om att vara fruktansvärt besviken över nedgraderingen.

EDIT: Nämen titta, jag får tillochmed tummen-upp på mina inlägg.
Jag frågar igen... varför försvarar ni detta beteende från speltillverkarna? Ni tjänar INGET på det överhuvud taget. Om något ger ni bara grönt kort för detta att fortsätta, och det kommer det göra.

EDIT2: frågar även detta igen, eftersom en del folk inte verkar gilla mina inlägg... är det fel att vilja få det som man blivit lovad från början? Tydligen verkar det så.

Det folk måste förstå är att det är såhär det fungerar i många branscher man jobbar i projekt, man vet inte alltid två år i förväg hur slutresultatet faktiskt kommer bli. Visst, man skulle kunna låta bli att visa något ur spelet innan man visste hur slutresultatet skulle bli, men då skulle säkert många klaga på att man under de 1-3 åren efter tillkännagivandet inte fick se något förutom för-renderade trailers.

Att visa upp hur spelet ser ut i sin nuvarande form som kanske ändras i framtiden tycker inte jag är något konstigt, värre i sådana fall med vertical slice eller att ljuga om vilken plattform man faktiskt visar upp vilka några gjort. Du hinner ju se nu vad du får innan du lägger ut några slantar.

Men det är inte ok att dom sänker utseendet på pc bara för att konsollerna inte orkar hänga med troligtvis så får dom pengar för att göra detta från sony &amp; microsoft vilket hänt förut i spel &amp; verkar hända denna gång också.

Hur mycket pengar lägger du årligen på foliehattar? Bara nyfiken.

Nej, de har inte fått betalt för att sänka grafiken, var i helvete har du fått någonting så bisarrt från egentligen? Är grafiken sänkt så har det anledningar som faktiskt är förankrade i verkligheten med.

Skriv svar