Rykte: Dark Souls 3 visas upp under E3

Robot
Medlem
Rykte: Dark Souls 3 visas upp under E3

Jag är redo att dö igen.

Medlem

Detta är underbart om sant!

Medlem

Kan inte ha varit lätt att vara director för två spel intill samtidigt, Bloodborne släpptes "nyligen" när man tittar på utvecklarfönstret.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Skulle inte vart fel med ett nytt Dark Souls


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Om spindlar försvinner i spelet så kan jag tänka mig att göra det, annars så är det ett race mellan min spelkaraktär och att jag får en hjärtattack av att en stor spindel hoppar ner på mig när jag minst anar det!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Så jäkla gott att höra!

Medlem

Hoppas!
Precis klarat DS2 till ps4. Nu satsar på samla alla trophies och sen göra en no death/no bonfire run.

SoL
Medlem

Om det är sant är det de bästa på länge!

Medlem

Hoppas dom fixar till det grafiska till 3:an, för helt ärligt så ser det ju inte speciellt snyggt ut i dom 2 föregångarna..


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Menar ni inte Dark Souls 4? Är ju bara att döpa om Bloodborne till vad det verkligen är, Dark Souls 3.

Medlem

PS4 Only incoming


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Denglade:

Menar ni inte Dark Souls 4? Är ju bara att döpa om Bloodborne till vad det verkligen är, Dark Souls 3.

Förutom att grunden är densamma så är det ju ändå ganska annorlunda från Souls spelen. Men du får tycka vad du vill men combaten spelas på ett helt annat sätt i blood jämfört med souls

Medlem
Skrivet av koleny:
Skrivet av Denglade:

Menar ni inte Dark Souls 4? Är ju bara att döpa om Bloodborne till vad det verkligen är, Dark Souls 3.

Förutom att grunden är densamma så är det ju ändå ganska annorlunda från Souls spelen. Men du får tycka vad du vill men combaten spelas på ett helt annat sätt i blood jämfört med souls

Skillnaden är att Bloodborne inte utspelar sig i samma universum som sina två föregångare.

Medlem

Om det blir PS4 exklusivt kommer jag snyfta.

Medlem
Skrivet av Denglade:

Menar ni inte Dark Souls 4? Är ju bara att döpa om Bloodborne till vad det verkligen är, Dark Souls 3.

Menar du inte Demon's Souls 5? <- Menlöst dravel.

Medlem

Med tanke på implikationerna av the lore i det riktiga slutet av Dark Souls 2 (dvs slutet på all DLC och allting är klart), så är trean good news. Hoppas den ger oss svar på de väldigt öppna frågorna som Dark Souls 2 lämnade. Det kändes precis som att Dark Souls 2 ledde upp till ett sista Dark Souls, trean.

Medlem

Hoppas verkligen att det kommer en PC version. Det gör mig inget att Bloodborne är exklusivt, men Dark Souls 1 och 2 finns båda på PC så det känns rätt om Dark Souls 3 även var det. Jag bryr mig inte om det är en portning, om det flyter på lika bra som Dark Souls 2 så är jag helt okej med det!

Medlem

Älskar Souls med mitt hjärta, men kan de inte göra ett nytt spel istället? Vänta 5-7 år för att bygga upp hypen.

Medlem

Bara dem inte skyndar sig för mycket med spelet. Ser hellre att dem släpper det under 2017 o att det blir riktigt grymt än att dem släpper det under 2016 o det blir mindre bra. Hoppas även att dem gör världen mer sammanbindande som i 1an. Tyckte inte om hur världen va upplagd i 2an, men det är min åsikt

Medlem
Skrivet av pingkonk:

Älskar Souls med mitt hjärta, men kan de inte göra ett nytt spel istället? Vänta 5-7 år för att bygga upp hypen.

Ett nytt spel som... Bloodborne, tex? Som inte har någonting med Souls att göra överhuvudtaget förrutom dess combatsystem?

Inaktiv

Eftersom Sony ligger bakom presentationen förvånar mig inte ett jävla dugg om detta mästerverk till spelserie blir exklusivt till PS4. Om så är fallet så hoppas jag det floppar riktigt ordentligt!

Medlem
Skrivet av Segas:

Eftersom Sony ligger bakom presentationen förvånar mig inte ett jävla dugg om detta mästerverk till spelserie blir exklusivt till PS4. Om så är fallet så hoppas jag det floppar riktigt ordentligt!

Det var en del personer som tyckte detsamma om Street Fighter 5, tills att man fick reda på att Sony hade finansierat utvecklingen.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

hoppas bara det kommer till pc i sådant fall och att dom tar bort att man förlorar max liv för varje gång man dör som en undead.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem
Skrivet av Segas:

Eftersom Sony ligger bakom presentationen förvånar mig inte ett jävla dugg om detta mästerverk till spelserie blir exklusivt till PS4. Om så är fallet så hoppas jag det floppar riktigt ordentligt!

Det låter osannolikt då Sony till skillnad från Demon's Souls och Bloodborne inte äger varumärket Dark Souls. Det ska möjligen vara om de använder samma spelmotor som Bloodborne och den utvecklats tillsammans med Sony och att From inte anser sig ha resurser att utveckla en ny själva.

Det låter också osannolikt att det redo att visas upp om Miyazaki är inblandad.

Medlem
Skrivet av pingkonk:

Älskar Souls med mitt hjärta, men kan de inte göra ett nytt spel istället? Vänta 5-7 år för att bygga upp hypen.

Jag vet inte om det behövs riktigt. Bloodborne skötte sig bra och var tillräckligt olikt från Dark Souls. Tycker att utvecklerna satsar på att göra det de är bäst på sålänge de tycker om att göra det. Jag ser hellre att de ger oss spel de vet att de kan vidareutveckla och förbättra än att prova på något helt nytt och misslyckas katastrofalt.

Om det är ett helt annat spel man är ute efter så finns det ju fler spelutvecklare att rikta sig till. Nu säger jag inte att de bör exklusivt göra Dark Souls spel - de har ju även Bloodborne nu, men de bör definitivt fortsätta förbättra spelserien/spelstilen sålänge det finns saker de fortfarande vill göra - bara det inte snubblar in på Assassin's Creed / Call of Duty mjölkning (vilket det inte ser ut att bli).

Medlem

Jag personligen tycker att bloodbornes combat var mycket bättre. Mer engagerande på du är tvungen att få tillbaka hälsa etc. Gillar också dodge bättre än block. Hoppas dom kan få till ett bra mellanting inför 3an

Medlem

Bra om nu Hidetaka Miyazaki ligger bakom en 3:e uppföljare. DS2 var bedrövligt dålig.

Medlem

Nej. Jag är inte redo. Jag har precis börjat med DS1 och jag har inte kommit någon vart. Vill gärna hinna spela DS2 också innan jag ens hör något om ett tredje spel!

Medlem
Skrivet av Denglade:

Menar ni inte Dark Souls 4? Är ju bara att döpa om Bloodborne till vad det verkligen är, Dark Souls 3.

Det är inte ens samma serie..


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

12
Skriv svar