Nästa månads Star Wars: Battlefront-beta är öppen för alla

Robot
Nästa månads Star Wars: Battlefront-beta är öppen för alla
Medlem
Nästa månads Star Wars: Battlefront-beta är öppen för alla

Nice. Får se om det kan bota cancer som fanboi lägret påstår, eller om det ligger bakom 9/11 som det andra lägret förespråkar.


signatur

I drank what?

Medlem

Kul att pröva iallafall, inget jättefan av Star Wars så ingen pre-order, verkar vara ett Battlefield i Star Wars kostym... får hoppas det inte känns som ett Battlefield iallafall.

Medlem

Livet är för kort för betas.

Gillar Star Wars-spelkonceptet, det satte sig vid Dark Forces, innan jag sett en enda film.

Medlem
Skrivet av LoffeLuff:

Livet är för kort för betas.

Jo, för tester så att den slutgiltiga produkten är så buggfri som möjligt är menlösa!


signatur

I drank what?

Medlem

Testade betan vid ett event och jag måste säga att det känns extremt påskyndat för att hinna komma till nya star-wars filmen. Antingen kommer vi ha ett nytt battlefield 4 eller ett urvattnat spel med alldeles för lite innehåll för vad du betalar. Jag hoppas jag har fel men jag tror inte det.


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av LoffeLuff:

Livet är för kort för betas.

Jo, för tester så att den slutgiltiga produkten är så buggfri som möjligt är menlösa!

Det är upp till företaget att sköta det, och inte mitt eller någon annans ansvar.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av LoffeLuff:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av LoffeLuff:

Livet är för kort för betas.

Jo, för tester så att den slutgiltiga produkten är så buggfri som möjligt är menlösa!

Det är upp till företaget att sköta det, och inte mitt eller någon annans ansvar.

Har någon påstått något annat? Senast jag kollade är det högst frivilligt att delta i betatest.

Medlem

Grymt härligt att få testa känslan i spelet innan ett köp!

Medlem
Skrivet av LoffeLuff:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av LoffeLuff:

Livet är för kort för betas.

Jo, för tester så att den slutgiltiga produkten är så buggfri som möjligt är menlösa!

Det är upp till företaget att sköta det, och inte mitt eller någon annans ansvar.

Du sa livet är för kort för betas = du vill inte ha betatester = buggade produkter = hål i ditt resonemang.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av LoffeLuff:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av LoffeLuff:

Livet är för kort för betas.

Jo, för tester så att den slutgiltiga produkten är så buggfri som möjligt är menlösa!

Det är upp till företaget att sköta det, och inte mitt eller någon annans ansvar.

Du sa livet är för kort för betas = du vill inte ha betatester = buggade produkter = hål i ditt resonemang.

Nej, det är fel i ditt resonemang. Jag är ointresserad av betatester av nämnd anledning, men det hindrar inte att andra värderar den tiden högre än jag gör. Uppenbarligen gör folk det eftersom spelet blir betatestat utan min medverkan. Jag spelar hellre färdiga spel än att betatesta något gratis.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av LoffeLuff:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av LoffeLuff:

Livet är för kort för betas.

Jo, för tester så att den slutgiltiga produkten är så buggfri som möjligt är menlösa!

Det är upp till företaget att sköta det, och inte mitt eller någon annans ansvar.

Har någon påstått något annat? Senast jag kollade är det högst frivilligt att delta i betatest.

Har någon påstått något annat än det?

Medlem
Skrivet av LoffeLuff:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av LoffeLuff:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av LoffeLuff:

Livet är för kort för betas.

Jo, för tester så att den slutgiltiga produkten är så buggfri som möjligt är menlösa!

Det är upp till företaget att sköta det, och inte mitt eller någon annans ansvar.

Du sa livet är för kort för betas = du vill inte ha betatester = buggade produkter = hål i ditt resonemang.

Nej, det är fel i ditt resonemang. Jag är ointresserad av betatester av nämnd anledning, men det hindrar inte att andra värderar den tiden högre än jag gör. Uppenbarligen gör folk det eftersom spelet blir betatestat utan min medverkan. Jag spelar hellre färdiga spel än att betatesta något gratis.

En Beta av ett spel kan i många fall, åtminstone om man kollar mot senaste spelen som har släppts vara som ett Demo... vilket för mig har varit en fördel att testa för att veta om spelet känns värt att köpa med all content man får sen eller inte.
Ex. Battlefield eller Call of Duty.

Medlem

Vad behöver en pc-spelare ha för nåt för att få tillgång till detta, för Dice använder väl inte Steam....upplys mig!!?


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem
Skrivet av LinusU:

Vad behöver en pc-spelare ha för nåt för att få tillgång till detta, för Dice använder väl inte Steam....upplys mig!!?

Hallowed are the ori.. follow the path to origin!


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Fenix:
Skrivet av LinusU:

Vad behöver en pc-spelare ha för nåt för att få tillgång till detta, för Dice använder väl inte Steam....upplys mig!!?

Hallowed are the ori.. follow the path to origin!

Ah den tror jag ligger nånstans, får plocka fram den och blåsa av dammet Tackar för upplysning


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Nej tack. Hoppar denna.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av LoffeLuff:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av LoffeLuff:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av LoffeLuff:

Livet är för kort för betas.

Jo, för tester så att den slutgiltiga produkten är så buggfri som möjligt är menlösa!

Det är upp till företaget att sköta det, och inte mitt eller någon annans ansvar.

Du sa livet är för kort för betas = du vill inte ha betatester = buggade produkter = hål i ditt resonemang.

Nej, det är fel i ditt resonemang. Jag är ointresserad av betatester av nämnd anledning, men det hindrar inte att andra värderar den tiden högre än jag gör. Uppenbarligen gör folk det eftersom spelet blir betatestat utan min medverkan. Jag spelar hellre färdiga spel än att betatesta något gratis.

Det är inte det du sade. Du sa livet är för kort för betas = du vill inte ha betatester = buggade produkter = hål i ditt resonemang.

Du sade aldrig att DU var ointresserad av dem, bara att livet var för kort för dem, vilket insinuerar att de borde tas bort. Bara för att DU inte betatestar så försvinner inte betatesterna, så ditt liv påverkas i samma grad.


signatur

I drank what?

Medlem

Är du autist eller vadå?

Ja, livet är för kort för betas. Inte plural, inte allas liv, utan mitt liv, vilket följer underförstått ur påståendet/åsikten, då jag inte kan veta hur andras liv ser ut. Om det är svårt att förstå kan jag försöka förklara med exempel. När man säger att "det är kallt" eller att något är stort, snabbt, bäst, eller kort, menar en människa inte något allmängiltigt, utan den egna upplevelsen.

Men även om man skulle tolka det som åsikten att allas liv är för korta för betatest finns det ändå de som inte tycker likadant, och som sagt, betatestar. Jag är inte av den åsikten, alltså gör jag det inte. Det är helt okomplicerat.

Sen om jag inte vill ha betatester överhuvudtaget är en annan orelaterad fråga. Låt säga att jag vill ha betatester så länge andra gör det, annars kan det vara.

Dessutom är det helt felaktigt att skriva att "livet för kort för betas = du vill inte ha betatester". Det är helt olika storheter/påståenden med helt olika sanningsvärden. Det finns ingen likhet dem emellan. Det ena medför inte ens det andra om det är det du menar, men då gäller att man skriver medförtecknet = > .

FM-guru
F.d. Sisyr

Härligt efterbliven diskussion.

Medlem
Skrivet av Fenix:
Skrivet av LinusU:

Vad behöver en pc-spelare ha för nåt för att få tillgång till detta, för Dice använder väl inte Steam....upplys mig!!?

Hallowed are the ori.. follow the path to origin!

Stargate!

Medlem
Skrivet av LoffeLuff:

Är du autist eller vadå? .

Snyggt att använda autism som ett skällsord.
Omoget som bara den...

Medlem

Det är inget skällsord, det är en fråga

Hans tolkning är för stel. Din tolkning å andra sidan innehåller för mycket tolkning. Svår balansgång det där.

Medlem
Skrivet av LoffeLuff:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av LoffeLuff:

Livet är för kort för betas.

Jo, för tester så att den slutgiltiga produkten är så buggfri som möjligt är menlösa!

Det är upp till företaget att sköta det, och inte mitt eller någon annans ansvar.

Men det kan vara ett sjysst sätt att testa spelet innan köp, istället för att fulladda det. Jag ser betatester mer som demon


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Mm, det stämmer. Jag försöker se let's plays om jag är osäker.

1
Skriv svar