Tv-serien Defiance ställs in efter tre säsonger

Medlem
Skrivet av LVX156:
Skrivet av jonis:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av jonis:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Alienshade:

Hum fick direkt en sur smak i munnen av sf amerikansk smak när jag såg första avsnittet. För mycket gammal indian och ko pojke film över det hela om jag inte mins fel.

Ja, 'vilda västern i framtiden' är ett alldeles för uttjatat koncept.

Förutom i Firefly!

När Firefly kom var det inte uttjatat och den serien gjorde det på ett unikt sätt.

Helt rätt. Firefly förtjänar dock att nämnas i varje tråd och överallt. Tills Fox får arsl-t ur och väcker liv i serien igen!

Firefly var ju fan sämre än Bananer i pyjamas. Värre lågbudgetskitserie får man leta efter, eller tja, man kan ju kolla på de första säsongerna av Dr. Who.

Blasphemy!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av jonis:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av jonis:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Alienshade:

Hum fick direkt en sur smak i munnen av sf amerikansk smak när jag såg första avsnittet. För mycket gammal indian och ko pojke film över det hela om jag inte mins fel.

Ja, 'vilda västern i framtiden' är ett alldeles för uttjatat koncept.

Förutom i Firefly!

När Firefly kom var det inte uttjatat och den serien gjorde det på ett unikt sätt.

Helt rätt. Firefly förtjänar dock att nämnas i varje tråd och överallt. Tills Fox får arsl-t ur och väcker liv i serien igen!

Chansen är nog tyvärr ganska liten, Jhoss Whedon gjorde ju Serenity som en slags sammanfattning och avslut av serien. men vilket avslut, det är en av de bästa filmer jag vet.

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av jonis:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av jonis:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Alienshade:

Hum fick direkt en sur smak i munnen av sf amerikansk smak när jag såg första avsnittet. För mycket gammal indian och ko pojke film över det hela om jag inte mins fel.

Ja, 'vilda västern i framtiden' är ett alldeles för uttjatat koncept.

Förutom i Firefly!

När Firefly kom var det inte uttjatat och den serien gjorde det på ett unikt sätt.

Helt rätt. Firefly förtjänar dock att nämnas i varje tråd och överallt. Tills Fox får arsl-t ur och väcker liv i serien igen!

Chansen är nog tyvärr ganska liten, Jhoss Whedon gjorde ju Serenity som en slags sammanfattning och avslut av serien. men vilket avslut, det är en av de bästa filmer jag vet.

Håller med. Hoppet är dock det sista som dör.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

på svensk tv om 7 år

Medlem

Håller med om att SyFy serier verkar inte alltid har den kvalitetsnivå som man kanske skulle önska. Gav Defiance en chans och såg ett flertal avsnitt i hopp om att det skulle bättra sig men... nja, på sin höjd medelmåttigt...
Dock gillade jag miniserien Ascension, även om den slutade just när den började bli riktigt intressant.

12
Skriv svar