Blizzard hoppar i säng med Facebook

Robot
Blizzard hoppar i säng med Facebook

Det sociala nätverket vill att du använder deras login för Blizzards pc-spel.


Medlem
Blizzard hoppar i säng med Facebook

Kan man inte bara fatta att vi inte vill ha med fb att göra?

Medlem

Som om det inte redan är sjukt att dom säger åt andra att adda folk från din vän-lista på Bnet. Nu är det ännu mer FB? Ugh.

Medlem

haha omg dags att avinstallera overwatch och battle.net då

Medlem
Medlem

Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!

Medlem

Just fucking kill me.

Medlem

Aldrig i helvetet, offrar hellre mitt förstfödde barn.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Alltså, jag kommer inte klara mig länge till utan Facebook. Snart kommer säkert Facebook tvång på Bnet...

Medlem

Så länge man inte behöver facebookenokken för att logga in på bnet osv. För att lira så fuck it.. När den dagen kommer bye bye blizz and "PC master race"

Medlem
Skrivet av humziz:

Kan man inte bara fatta att vi inte vill ha med fb att göra?

Bara det inte är obligatoriskt för oss som inte vill använda fb att kunna använda battlenet istället så är det lugnt för min del.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Vercadi:

haha omg dags att avinstallera overwatch och battle.net då

Du kan nog logga in på gammalt vis också

Medlem

Låter som en hel "content patch" till wow. Hahaha

Medlem

Blizzard och jag är inte kompatibla längre, så enkelt är det. Ett så extremt felbeslut som detta säger allt. Hur f-n tänker dem.

Att de dessutom totalvägrar att lägga till ett "Show as offline" för b.net, när man bara vill in i en sväng incognito, visar att de verkligen inte fattar något som rör det rent sociala. Att med skygglapparna intakta ta nästa steg och släppa in FB-inloggning känns naturligt. Dock extremt sorgligt.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Ser inte problemet


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Ambassadör
Xbox

Facebook är så 2010.


signatur

Jump in.

Medlem

jahopp inge mer blizz spel då?

Medlem

Jasså då får man facebookfunktioner i rockandroll racing


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

And so it begins, the fall of a giant.

Medlem

Förstår inte problemet? Man är inte tvungen att logga in med FB. Så varför allt hat?

Medlem

signatur

Game long and prosper

Medlem

Fattar inte heller problemet Tycker det är fett skönt med "logga in med facebook" knappar haha

Medlem

Fuck off! Jag har avstått från Facebook i många år, efter en tids användning. Snälla, låt inte allting associeras med Facebook.

Gnällkuk

Jävlar vilket gnäll? Vart står det att ni är TVINGADE att logga in med FB-konto? Om så vore fallet så hade det varit befogat, nu låter ni som en skara 14-åringar som ska vara trotsiga och hata på storföretagen för att det är populärt.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Undrar hur många som klagar och glömt att FZ har Facebook-login(kanske även använder det).

Medlem

Dom har tid med facebook men inte content lols.

Medlem

hoppas man måste logga in på battle.net först. Jag använder en authenticator...

Medlem

det kommer nog inte bli ett krav. gammal hederlig bnet kommer nog funka som vanligt det också.

Medlem

jag vägrar facebook va dumma blizzard är.

Medlem

Med största sannorlikhet kommer detta som en länkning som redan finns i twitch tex men med en streamingfunktion som inte behöver användas. Att sitta och gnälla över att ett företag gör en funktion till att nå utbtill fler spelare är rätt tragiskt och väldigt "svenskt" gjort. Ni som "gör avstånd från facebook för att det är mainstream osv" kan fortsätta att tönta i era källare så kan de som vill länka få göra det.

Minns att det var ett jävla gnäll när det skulle länkas wow konto med e-post för bnet konto. Hur många är sura över det idag?


signatur
123
Skriv svar