Watch Dogs 2 officiellt avtäckt – se första trailern!

Ambassadör
Xbox

Saker som är roligare än Watch Dogs; Slicka toalettringen på offentlig toalett, slipa könet medelst sandpapper 30, dra en metkrok i ögat...etc.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Saker som är roligare än Watch Dogs; Slicka toalettringen på offentlig toalett, slipa könet medelst sandpapper 30, dra en metkrok i ögat...etc.

En lördagkväll på en tysk gentleman's club alltså?

Medlem

CGI trailer eller ingame bryr jag mig inte om, det var en skön feel de hade fått på videon iaf.
Även om första spelet inte levde upp till hypen så underhöll det mig så jag ser fram emot detta rätt mycket.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Att en produkt ser bättre ut på reklam är väl inget nytt fenomen, varför skulle det vara annorlunda för spel?

Watch Dogs var ett nytt fenomen när det kom och visst hade det grym potential och jag tyckte att Watch Dogs var rätt ok trots sina brister. Nu säger de i kommentatorsvideon att de lyssnat på spelarna och försökt ta vara på kritiken sen att de kanske inte spikar 100% köper jag vet att jag kommer att köpa spelet men kommer inte att ha några förväntningar på att det kommer att se ut som på trailern för det vet jag att det inte kommer att göra men jag tror definitivt på att det kommer att vara bättre än första Watch Dogs


signatur

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / Xbox Series X

Medlem

("cinematic trailer" rubrik 2.53 slutdiskuterat.)

.....men ( Ingame ) 4:43 m.m (nu sedvanligt kantigt osv).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Klart man inte kan prata om annat än grafik på fz...

Det första spelet var ett helt okej spel som gjorde några intressanta saker och uppföljaren ser ju nu redan mycket bättre ut. Sen skiter jag i om dom får dra ner på grafiken så länge gameplay är bra.

Medlem
Skrivet av Tobbe:

("cinematic trailer" rubrik 2.53 slutdiskuterat.)

.....men ( Ingame ) 4:43 m.m (nu sedvanligt kantigt osv).

https://www.youtube.com/embed/m2qEYCuFxGs

Ok, det där såg ju snäppet bättre ut en watchdogs 1 plus inte alls lika imponerande ut som revealen, så skulle de nergradera grafiken denna gången så skulle det se katastrofalt ut. Kan ju hoppas att Ubisoft lärt sig sin läxa och att Watchdogs 2 blir vettigt optimerat (inte som första som ju inte funkade nåt värst bra även på high-end system förrän efter theworsemod)

Medlem

Trevlig trailer, så länge man inte vet om vad den kostade

Utveckla över sommaledigheten, kan tänka mig chefen på ubi skriker 'NO TIME, NO MONEY, MAKE IT HAPPEN'.

rot
Medlem

Herregud vad krystat, hur tufft får ett spel bli egentligen?

Skrivet av Antifeminist:
Skrivet av employed:

Ubisoft gör bara som alla andra tillverkare/distributörer. Tex om någon här tror att Battlefield 1 kommer se ut som det gör i trailern så är de helt fel ute.

Är det okej att göra nånting för att "alla andra" gör det?

Det brukar vara det ja


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

12
Skriv svar